Üye Ol
Giriş
Hoş geldiniz
Misafir
Son ziyaretiniz:
12:06, 1 Dakika Önce
MsXLabs Üye Girişi
Beni hatırla
Şifremi unuttum?
Giriş Yap
Ana Sayfa
Forumlar
Soru-Cevap
Tüm Sorular
Cevaplanmışlar
Yeni Soru Sor
Günlükler
Son Mesajlar
Kısayollar
Üye Listesi
Üye Arama
Üye Albümleri
Bugünün Mesajları
Forum BB Kodları
Your browser can not hear *giggles*...
Your browser can not hear *giggles*...
Sayfaya Git...
Pazartesi, 15 Aralık 2025 - 12:06
Arama
MaviKaranlık Forum
Dünyada ve Türkiye'de Ekonomi Gündemi, Güncel Haberler
-
Tek Mesaj #246
AreX
Ziyaretçi
25 Kasım 2006
Mesaj
#246
Ziyaretçi
25 Kasım 2006
TAPU'NUN ÇEHRESİ DEĞİŞİYOR... -TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ, KURUMUN LOGOSUNDAN HİZMET ANLAYIŞINA, MÜDÜRLÜKLERDEKİ OTURMA DÜZENİNDEN BÜROKRASİNİN AZALTILMASINA KADAR, BİR DİZİ DEĞİŞİKLİĞE HAZIRLANIYOR -KURUM İÇİN BELİRLENECEK ''YENİ İMAJ'', PİLOT BİR MÜDÜRLÜKTE UYGULAMAYA KONULACAK -TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜR VEKİLİ ADLI: -''YILDA YAKLAŞIK 15 MİLYON İNSANA HİZMET VERİYORUZ. UFAK TEFEK AKSAKLIKLAR OLUŞABİLİYOR TABİİ. VATANDAŞIN ALGISINI GÜZELLEŞTİRECEK BİR ÇALIŞMA YÜRÜTÜYORUZ''
(A.A) - Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü, kurumun logosundan hizmet anlayışına, tapu sicil müdürlüklerindeki oturma düzeninden bürokrasinin azaltılmasına kadar, bir dizi değişikliğe hazırlanıyor.
Kurum için belirlenecek ''yeni imaj'', pilot bir müdürlükte uygulamaya konulacak.
Tapu ve Kadastro Genel Müdür Vekili Zeki Adlı, A.A muhabirine yaptığı açıklamada, Tapu Sicil müdürlüklerindeki iş yükünün çok fazla olduğunu, yılda yaklaşık 15 milyon insana hizmet verildiğini belirterek, ''ufak tefek bazı aksaklıklar'' yaşanabildiğini kaydetti. Vatandaşların kuruma yönelik algısını güzelleştirmek istediklerini dile getiren Adlı, bu yönde bir imaj ve vizyon çalışması yürüttüklerini ifade etti.
Bu alanda, dıştan, uzman bir bakışa ihtiyaçları olduğunu belirten Adlı, TÜBİTAK'a bağlı Türkiye Sanayi Sevk ve İdare Enstitüsünden (TÜSİDE) yetkililerle görüştüklerini, bazı özel şirketlerle de bir araya geleceklerini söyledi.
Zeki Adlı, uzman ekibi belirledikten sonra çalışmanın netleşeceğini ve Ankara veya yakın bir ilde pilot uygulama yapılacağını bildirdi.
-YÖNETİCİLER, EĞİTİME ALINIYOR-
Adlı, çalışma çerçevesinde, kurumun logosundan hizmet anlayışına, müdürlüklerdeki oturma düzeninden bürokrasinin azaltılmasına kadar köklü bir değişikliğe gidileceğini belirterek, özellikle vatandaşa daha pratik hizmetin nasıl sunulacağı üzerinde duracaklarını söyledi.
Projenin maliyetine ilişkin soru üzerine Adlı, maliyetin, ''uzman grup'' belirlendikten ve pilot uygulama şekillendikten sonra netleşeceğini ifade etti.
Zeki Adlı, projeye altyapı oluşturmak için bilgisayar ve diğer ihtiyaçlara yönelik bazı alımlar yaptıklarını, eğitim çalışmalarına da hız kazandırdıklarını dile getirdi.
Bu çerçevede, tapu ve sicil müdürlüklerinde görevli 900 yöneticiyi, iki gruba ayırarak, Antalya'da bir araya getirdiklerini kaydeden Adlı, 450 kişilik grubun geçen hafta eğitim gördüğünü, ikinci grubun da bu hafta eğitime alındığını ifade etti. Akademisyenlerin ve uzmanların yer aldığı 3'er günlük eğitimlerde, ''sahtecilik nedir, nasıl önlenir, ekip çalışması nasıl yürütülür, nasıl daha iyi hizmet sağlanır'' gibi konuların işlendiğini belirtti.
BEĞEN
Paylaş
Paylaş
Cevapla
Kapat
Saat: 12:06
Hoş Geldiniz Ziyaretçi
Ücretsiz
üye olarak sohbete ve
forumlarımıza katılabilirsiniz.
Üye olmak için lütfen
tıklayınız
.
Son Mesajlar
Yenile
Yükleniyor...