Arama


M.u.R.a.T - avatarı
M.u.R.a.T
Ziyaretçi
3 Şubat 2007       Mesaj #365
M.u.R.a.T - avatarı
Ziyaretçi
Günde 1 YTL’ye ’tektaş’la 40 milyon YTL’yi yakalarız

Türkiye’nin altın ihracatının yüzde 15’ini yapan Atasay Kuyumculuk, taksitle pırlanta satışını başlattı.

Şirket, 5 Şubat’ta Türkiye çapındaki 115 mağazasında başlatacağı kampanyayla, bir yıl içinde 50 bin ’Atasay Tektaş’ satmayı hedefleniyor. Sıfır faizle 12 ay ve 36 aya varan taksit seçenekleri sunulan kampanyada, günlük 1 YTL karşılığında tektaş sahibi olmak mümkün hale gelecek. Taksit kampanyasının tanıtıldığı basın toplantısında konuşan, Atasay Kuyumculuk’un CEO’su Cihan Kamer, 2007 yılı sonuna kadar devam edecek ’Atasay Tektaş’ kampanyasından 50 bin adetlik ve 40 milyon YTL’lik satış beklediklerini kaydetti.

İHRACATTA DÖRT KAT ARTIŞ:

500 YTL-10 bin YTL arasındaki ürünlerin sıfır faizle taksitlendirileceğini dile getiren Kamer, kredi kartına taksitlendirmede çeşitli bankaların kartlarının kullanılabileceğini aktardı. Kamer, 25 yıl önce pırlantada satış sonrasında yaşanan talihsizliklerin güven kaybına neden olduğunu hatırlatarak, ancak son 15 yılda markaların artmasıyla mücevherde pırlantanın satış trendinin arttığını kaydetti. Kamer, pırlanta satışlarının ağırlıklı olarak Sevgililer, Anneler, Babalar Günü gibi özel günlerde yapıldığını dile getirdi. Gelecek on yıldaki hedefleri hakkında da bilgi veren Kamer, Atasay’ın 2007-2017 döneminde ihracatını dört kat artırmayı hedeflediğini dile getirerek, "2007’de 125 milyon dolara çıkacak ihracatı, 2017’de, 500 milyon dolara çıkarmayı planlıyoruz. Ciromuz 2007 yıl sonu itibariyle 178 milyon doları bulacak. Ciromuzu, 2017 yılında 714 milyon dolar seviyesine çıkarmayı planlıyoruz" diye konuştu.

ULUSLARARASI MARKA OLACAĞIZ:

Atasay Kuyumculuk’u uluslararası marka yapmak istediklerini belirten Kamer, "Bu sadece şirketimiz için değil Türkiye için de önemli. Türkiye’nin artık dünyada tüm sektörleriyle tedarikçi ülke olmaktan öte yarattığı markalarıyla öne çıkması gerekiyor. Bu nedenle tasarımlarımızla, mağazalarımızla, moda akımlarını belirleyen çalışmalarımızla adımızdan söz ettirmemiz gerekiyor" diye konuştu. Kamer, dünya kuyum sektöründe marka olmanın yolunun pırlantada da varolmaktan geçtiğini vurgulayarak, uluslararası marka olma yolunda attıkları en önemli adımın Nisan 2005’de pırlanta sektörüne girmeleri olduğuna dikkat çekti.

Türk kadını tektaş istiyor:

ATASAY Kuyumculuk Pırlanta Mücevher Genel Müdür Yardımcısı Haldun Ulutürk, Türkiye’de son dört yılda pırlanta satışlarının iki kat arttığını belirterek, "Son yıllarda pırlantalı mücevher pazarındaki büyümenin en önemli nedeni, kadınların pırlantalı mücevhere olan güveninin artması. Türk kadınlarının almak istedikleri hediye sıralamasında tektaş pırlanta ilk sırada yer alıyor" dedi.