Güzeliş Porselen Kobi’lerin umudu oldu
Crezone İletişim’in başarısı reklam etkinliğinin ölçüldüğü Effie ödülü ile tescillendi.
Reklâm etkinliğinin ölçüldüğü, reklâmın satışlara etkisinin değerlendirildiği Effie Ödül Töreni’nde Crezone İletişim, Güzeliş Porselen-Eternity markası ile Dayanıklı Tüketim Ürünleri kategorisinde Bronz Effie ödülü aldı. Reklâm bütçelerinin doğru kullanılması ve etkili yönetilmesiyle markalaşma yolunun açıldığını belirten yetkililer ‘ajans-reklam veren’ ilişkisinin bu yolda doğru kurulması ile başarının geldiğini açıkladılar. Crezone için Effie’nin için bir önemi de bu yıl bu ödülü alan tek KOBİ firmasının Güzeliş Porselen-Eternity olması. Küçük bütçelerle de markalaşma yolunda etkili adımlar atılacağını belirten Crezone Ajans Strateji Direktörü Ümit Güzelbey, pazarlamanın ciddi takip edilmesi gereken bir süreç, pazarlama iletişiminin ise tüketicide satın alma ihtiyacı yaratma olduğunu vurguladı. Bu çizgide etkili reklâmlar hazırlayan Crezone Reklâm Ajansı etkili medya stratejileri ile tanınıyor. Hem uluslararası reklam ajansları hem de dev markalar arasında, etkili iletişim ve medya planlama stratejileri kullanarak, başarısını Bronz Effie alarak tescilleyen Crezone Reklam, Kobilerle çalışılarak da dev markalar yaratılabileceğini gösterdi. Eternity, Çardak, Ladin gibi markalara hizmet veren ajans, Regnum ve Avrupa Konutları’na da medya planlama hizmeti veriyor.