Adobe Yeni Nesil Internet Video Çözümünü Açıklıyor
Adobe® Media Player™ yazılımı Ulusal Yayıncılar Birliğinin (NAB) ticaret sergisinde duyuruldu. Bu masaüstü uygulaması Adobe’nin Internet video çözümlerini genişleterek, ekosistemi destekleyip medyanın dağıtılması ve ücretlendirilmesi için yeni yollar sağlıyor. Aynı zamanda da kullanıcıların hem çevrimiçi hem çevrimdışı olarak yüksek kalitedeki içerikleri keşfedip görüntülemelerine yardımcı oluyor.
Adobe’nin Emmy® Ödüllü Flash® mimarisini güçlendiren Adobe Media Player yayıncılara içeriklerini dağıtmaları, takip etmeleleri ve oluşturmaları için yeni beceriler sunuyor. Yeni oynatıcının özel gösterimi 16-19 Nisan tarihleri arasındaki NAB sırasında yapıldı.
Düşük boyutlu bir indirme ile dağıtılan Adobe Media Player, hem izleyiciler hem de içerik sahipleri için yenilik getiriyor. Adobe Media Player, izleyiciler için daha yüksek kaliteye sahip Flash formatında video izlemeyi, videoların indirilip çevrimdışı izlenme becerisini, ilginç yeni şovların keşfedilme yollarını, tam ekranda oynatımı, tek tıkla izleyici oranlarını ve popüler TV şovları veya video podcastlerin yeni bölümlerini otomatik olarak indiren güçlü bir Favoriler özelliğini sağlıyor. Oynatıcı, RSS ve SMIL dahil açık standartları temel alan farklı platformlarda çalışarak, izleyicilere çokça istenen Web’in en popüler video formatını tarayıcıları dışında oynatma becerisini getiriyor.
Adobe Media Player, içerik sahipleri için video içeriğini teslim etmede, ücretlendirmede, markalandırmada, takip etme ve korumada daha iyi yöntemler sağlıyor. Talebe dayalı streaming, canlı streaming, aşamalı indirme ve korunaklı indir ve oynat dahil yüksek kaliteli çevrimiçi ve çevrimdışı izlemeler için bir dizi video teslimat seçenekleri sağlıyor. Adobe Media Player, izleyici odaklı dinamik reklamcılık ve oynatıcının görünümünü o anda yürütülen içeriğin markasıyla veya temasıyla anında eşleştirmek için kişiselleştirme becerisini içeren ücretlendirme ve markalaştırma tercihlerinin daha geniş bir seçimini sağlıyor.
Teknoloji içerik yayıncılarına bir çeşit yenilikçi reklam formatını yerleştirmeleri, formatlarla hem çevrimiçi hem de çevrimdışı izne dayalı analitik verileri derlemeleri ve kitlelerini daha iyi anlamaları için standartlaştırılmış bir araç sağlıyor. Adobe’nin zengin belge koruma teknolojisinin ömrünü uzatmak için Adobe Media Player, içerik yayıncılarına streaming şifrelemesi, içerik entegrasyon koruması ve kimliğe dayalı korumayı kapsayan bir takım koruma seçenekleri sunmayı planlıyor.
TÜrk internetten alıntıdr...