AKIL HASTANESİ MÜŞTERİ HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Günaydın!
İyi günler, Bakırköy Akıl ve Sinir Hastalıkları Hastanesini aradığınız için teşekkürler.
For english please dial something else...
-Eğer takıntılarınız varsa, devamlı olarak 1'e basın..........
-Eğer çok kişilikli iseniz 2, 3 ve 4 e basın........
-Eğer travma sonrası sinir bozukluğundan şikayetçiyseniz, 5'e basın ama çooook yaaavaaaaş ve diiikkaaaaatliiiiiiiceeeee........
-Eğer ikilemlerden şikayetciyseniz, 6'ya basın. Şimdi 9'a basın, şimdi 6ya basın ve şimdi 9'a basın....
-Eğer gayipten sesler duyuyorsanız 7'ye basın, telefonunuz ana gemiye yönlendirilecektir......
-Eğer kısa süreli hafıza kaybından şikayetciyseniz, 8 e basın, 8 e basın, 8 e basın, 8 e basın, 8 e basın, 8 e basın, 8 e basın, 8 e basın, 8 e basın.....
-Eğer şizofreni şikayetiniz varsa dikkatlice dinleyin.! Kısık bir ses size hangi numaraya basmanız gerektiğini söyleyecektir.....
-Eğer sinir bozukluğundan şikayetciyseniz, müşteri temsilcisi cevap verene kadar diez tuşuna basarak oyalanın......
-Eğer Uyuşturucu ya da Alkol bağımlısıysanız, birinden sizin yerinize yıldız tuşuna basmasını rica edin.......
-Eğer depresyondan şikayetciyseniz, tuşa basmaya zahmet etmeyin size zaten kimse yardım edemez.........
-Eğer Paranoyaksanız, hiçbir tuşa basmanıza gerek yok.. Kim olduğunuzu, ne istediğinizi ve size nasıl ulaşabileceğimizi biliyoruz.......
-Eğer Aşağılık kompleksiniz varsa, lütfen telefonu kapatın çünkü tüm operatörlerimiz şu an meşgul ve hiçbiri size zaman ayıramaz........