Cevap Yaz Yazdır
En İyi Cevap Var|Gösterim: 89.218|Cevap: 80|Güncelleme: 19 Nisan 2014

Çevre kirliliği ile ilgili şiir, hikaye örnekleri verir misiniz?

8 Şubat 2010 20:31   |   Mesaj #11   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
arkadaşlar bana çevre kirliliği ile ilgili kısa hikaye örneği lazım acilllll!
Sponsorlu Bağlantılar
Misafir
13 Şubat 2010 11:10   |   Mesaj #12   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
çevreyle ilgiLi uzuun bir hikaye istiyoruum bana yardımcı oLuun Msn Confused
Misafir
14 Şubat 2010 21:10   |   Mesaj #13   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
ya cevre ile ilgili bisey bulamadım
Misafir
22 Şubat 2010 19:32   |   Mesaj #14   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
offff hiç bi yerde cevre ile ilgili hikaye bulamıyorum... lütfen yardımcı olun!!!
Misafir
26 Şubat 2010 18:58   |   Mesaj #15   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
ya arkadaş bana savurganlıkla ilgili lazım
/) />!T@/-/
Sponsorlu Bağlantılar
MÜCAHİT
6 Mart 2010 12:14   |   Mesaj #16   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
bir gün bir çocuk okuldaymış ama korku içinde kendini iyi hissetmiyormuş.Annesi demiş oğlum korkulucak bir şey yok ama anne ben temizlikle ilgili şeyler öğrenmek istiyorum tamam prada her şey öğreneceksin çokuk derse başlamış öğretmenim bana temizlik ile ilgili bir şeyler öğretir misin? evet tabiki senin derse gönlün var heralde.Evet öğretmenim hadi anlat simdi çöpleri yere atmamalıyız,çevreyi korumalıyız,mikroplardan korunmalıyız.Teşekkür ederim öğretmenim ve eve giderken anesinesöylemeyi sabırsızlık ile bekliyormuş ise yerde çöp görmüş demiş bari şu çöpü atayım demiş atmış ve huzur içinde ve neşe içinde evine dönmüş.

yazar-mücahitYALÇIN
Misafir
11 Mart 2010 23:10   |   Mesaj #17   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
ali çolak'ın mavisini yitirmiş yaşamak diye bir yazısı vardı. işine yarar bence
Misafir
14 Mart 2010 11:54   |   Mesaj #18   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
çevre kirliliği ile ilgili güzel araba dumanuı falan olan güzel hikaye lazım bana...
Misafir
14 Mart 2010 16:33   |   Mesaj #19   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
herkes cevreye sahip çıksın
Misafir
14 Nisan 2010 22:43   |   Mesaj #20   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
yarın bilgileri vereceğim bugün cevaplandıırsanız cok sevinicem
Sponsorlu Bağlantılar
acebook yorumları
paneli aç