PC Görünümü Üye Ol
Forum Ana Sayfa
Donanım > Bilgisayarınızda zamanı geri alabilirsiniz / Sistem geri yükleme
1 23...Son
«Önceki KonuSonraki Konu»
green almond17:50, 10 Eylül 2006 
Merhaba..Sizlere güzel bir haberim var..
Günlük hayatımızda keşke zamanı geri alabilsem dediğiniz anlar olmuştur. Bunu normalde yapmanız imkansızdır.. Ancak pc dünyasında bu da mümkün..
Yanlış bir program mı yüklediniz? Silinmiyor mu?Ahh keşke yüklemeseydim mi diyorsunuz.. Gelin sisteminizi geriye yükleyelim.. Aşağıdaki resimde işlem sırasını takip edin..
Ben bu yönetemi kullanmıştım birkaç kere..Her zaman değil ama bazen işe yarayabiliyor..
Bir zaman dilimi belirleyip bilgisayarınızı o ana geri yüklüyorsunuz..Bu işleme sistem geri yükleme,belirlediğiniz zaman dilimine ise sistem geri yükleme noktası deniliyor..
Bir öneri olsun sizler için..Buyrun inceleyin resimleri..




İşte bu kadar..Sistem geri yükleme dediğim gibi her zaman işe yaramayabilir..Tam bir güvencesi yoktur..
Ancak dediğim gibi zaman zaman, geri almak işe yarayabilirde..Bir keresinde başıma geldi..Bir arkadaşım söyledi..Denedim ve sonuç olumlu oldu..Ancak silemediğiniz bir program gibi durumlar olursa sistem geri yükleme programı silemeyebilirde..Yada yanlızca gördüğünüz kısmını siler..Ancak program files kısmından silinmemiş olabilirde...
Dediğim gibi bir öneri olsun bu özellik.. Kim bilir.. İşinize yarar belki..
Benzer Konular:
Cevap
mafyayakamoz19:37, 17 Aralık 2006 
abicim bunu biliyoruz da ben bunu yaptım yarıda pc kapandı sora açılmdı hiç 30 ylt verdimyaptırdım çökmüş bilgisayar ama ise yarıo pc kapanmassa yarıda denedim oldu
Cevap
kamyon02:23, 19 Aralık 2006 
mafyayakamoz adlı kullanıcıdan alıntı:
abicim bunu biliyoruz da ben bunu yaptım yarıda pc kapandı sora açılmdı hiç 30 ylt verdimyaptırdım çökmüş bilgisayar ama ise yarıo pc kapanmassa yarıda denedim oldu

pc'ye silinemeyen tehlikeli virüsler girdiğinde(webcoolsearc,project dahil), sistem geri yükleme özelliğini kullanırsanız malesef bilgisayar çöküyor.
----------

''sistem geri yükleme'' bazen eski virüsleri geri getirdiği için
bilgisayara format atıp gereken programları kurduktan sonra sistem geri yükleme noktası oluşturmanızı öneririm
Cevap
BySeuS14:31, 17 Temmuz 2007 
yaw siz gene sistem geri yüklemeyi acabiliyorsunuz ben onuda acamıyorum e oldu anlamadım sistem geri yükleme bilgisayarınızı koruyamaz diyo sistem geri yükleme acılmıyor..simdi tüm dosyaları taratıyorum virüs falan varmı diye eğer bundan da sonuç alamazsam sizlerden yardım bekliyorum
Cevap
yagmurcu13:30, 19 Temmuz 2007 
yaw siz gene sistem geri yüklemeyi acabiliyorsunuz ben onuda acamıyorum e oldu anlamadım sistem geri yükleme bilgisayarınızı koruyamaz diyo sistem geri yükleme acılmıyor..simdi tüm dosyaları taratıyorum virüs falan varmı diye eğer bundan da sonuç alamazsam sizlerden yardım bekliyorum

bu sorun bende de var.güvenli modu denedim, administor hesabını denedim..ama nafile....naapmalıyım?yardım eder misiniz?
Cevap
blue_fox19:02, 9 Eylül 2007 
ben de denedim ancak çk geriye gidemedi.bilgisayarım virüslü..çok yavaş kilitleniyor.ve elim kolum baglı..kaç kere format attım tarattım ama nafile....((
Cevap
Piloter04:51, 16 Eylül 2007 
Sevgili arkadaşlar pc de sistemi geri yükleyemiyorum başarısız diyor tarihlerin üzerine geldiğimde aktif değil ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim saygılarımla...
Cevap
dark_blue_eyes20:28, 18 Eylül 2007 
kardeş bılgosayar ılk once sıstemı gerı yuklemez bu tenık bır hata bunu bır yada ıkı kere denersen olur haaa yıne mı olmadı ne yapackasın bır porgram yada bır şey yukle 1.2 gun gectıkten sonra gerı yukleme sıstemı gel 1.2 gune gerı don bu sefer keısn olur can
Cevap
esmer8619:14, 16 Ekim 2007 
ya arkadaşlar allah için yardım edin çok acele............
bu yöntemi biliyorum ama benim bil. başlat menüsünde tüm programlar açılmıyor yani ordan donatılara felan giremiyorum başka bi yolu yokmu sistemi geri yüklemenin
lütfen acele yardım edin zor durumdayım şimdiden tşkrler
Cevap
blue_fox22:03, 22 Kasım 2007 
ben bu yöntemi çooooook kullandım artık zaten pc tamircisi oldum neredeyse laptop masaüstü hepsine format atabiliorum sorunlarını çözebiliorum
Cevap
1 23...Son
«Önceki KonuSonraki Konu»
Hızlı Cevap
Kullanıcı Adınız:
Doğrulama
Mesaj:
Tüm Donanım Konuları
Benzer Konular
Sistem geri yükleme ne işe yarar?
Windows'ta sistem geri yükleme nasıl olur?
USB ve sistem geri yükleme sorununu nasıl çözerim?
Sistem geri yükleme casus yazılımları siler mi?
Sistem geri yüklemede geri yükleme tarihleri nasıl silinir?