MsXLabs
2005-2016
Soru-Cevap forumunda yer alan Ziyaretçi tarafından açılmış Saçımı nasıl kıvırcık yapabilirim? konusunu görüntülüyorsunuz.
Özet: Saçımı nasıl kıvırcık yapabilirim?...
CEVAP VAR

Saçımı nasıl kıvırcık yapabilirim?

Gösterim: 60.033 | Cevap: 110
2 Ocak 2009 20:10   |   Mesaj #1   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Saçımı nasıl kıvırcık yapabilirim?
Sponsorlu Bağlantılar
En iyi cevap RivaN tarafından gönderildi

Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

ßenim saçlarım baya kabarık hafif dalgalı ama çok az düz sayılır altları bugle bugle kalkıoo ve kat kat doğal yolla yani makine kullanmadan nasıl kıvırcık yapabilirim çok fazla değil az bişi ama beni tam gün idare etmesini istiyorum ne olur yardım edin saçlarımın hali çok kötü sizde yardım etmesseniz kestiricem uzun saçlarıma elveda dicem ne olur yardım edin ya ne olur allah rizasi için bu benm için çok önemli arkadaşlarımın makinesi var onlar yapıoo ama annem saçlarımı yakarım diye almıo izin vermioo off balii siz yardım edinde doğal yoldan yapayım joleyle yapılıomuş aslında ama siz bana bir tarf edin lütfen

Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

benim sacım düz ama ben kıwırcık istiorm nasıl yapacam

Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

:S



Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

benim saçım düz ama kıvırcık daha güzel ben 12 tane kaşıklıyorum ama önce saçımı ıslatıyorum kaşığı saçıma doluyorum 15-20 dk bekletiyorum kıvırcık oluyo bunu deneyin bence

bence bu kadar uğraşmak yerine birazda kendi haline bırakın bazen karmaşık saçlar yapılı halden çok daha güzel duruyor ...”Ama benim saçlarım dalgalı değil, nasıl şekil vereceğim” diyorsanız şayet:
Saçlarımızı yıkadıktan sonra iyice kurutun.
Saçların tamamen kuru olması hem şekillenmesi hem de yıpranmaması açısından çok önemli saçlarınızı kuruttuktan sonra fırça ve fön yardımıyla üstün körü düzeleştirin. Bunu dalgalarımızın daha güzel görünmesi için yapacaksınız. saçlarınızı ince tutamlar halinde ayırın ve alttan başlamak üzere saç maşanızı ısıtın.
ayırdığınız her tutama sadece hafif ıslanacak şekilde saç spreyi sıkın.
sıktığınız spreyli tutamı diplerinden başlayarak maşaya sarıp bir dakika kadar bekleyin.
bütün tutamları yaptıktan sonra saçlarınız düğüne gidecek gibi hazırlanmış topuza hazır vaziyete gelir.
tüm tutamlarınız bittikten sonra başınızı öne eğip saçlarınızı ellerinizle karıştırın. böylece birbirine girmiş saçlarınız, sönük dalgalar birden hacimli ve kocaman iri su dalgalarına dönüşmüş olur.:)
sonuç olarak kuaföre gidip hem zaman tüketip, hemde para vermemiş olarak evde kendi saçlarınıza dalga katmış, hava vermiş olacaksınız umarım yardımcı olur,kolay gelsin :)
(2015-10-22T17:46:56+03:00)
fadedliver
2 Ocak 2009 20:15   |   Mesaj #2   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Kalıcı kıvırcık isityorsanız,Perma ya da su dalgası,
Maşa,bigudi ile sarma yöntemi ile kıvırcık yapabilirsiniz
Misafir
6 Eylül 2009 14:39   |   Mesaj #3   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Alıntı

kalıcı su dalgası

NASİL EVDE YAPABİLİRİM
Misafir
8 Eylül 2009 17:23   |   Mesaj #4   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
cevap bende saçımı ıslatıyorum biraz ama hertarafını ondan sonra jole elime alıyorum biraz saçıma sürüyorum sonra ellerimle sıkıyorum 3 dk kıvırcık oluyo vede hiç bozulmuyo bunu deneyin çok memnun kalacaksınz teşekkürler.....
Misafir
15 Aralık 2009 16:00   |   Mesaj #5   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
en güzeli düz saç valla
Misafir
26 Aralık 2009 19:57   |   Mesaj #6   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
saçını ıslatın jole süün sonra eğer saçınız gürse alı parça değilse 12 parça filan yapın topuz yaparmış gibi dolayın süper oluo vallahi akşamdan yapın sbaha hazırrrMsn Grin
Misafir
8 Ocak 2010 16:03   |   Mesaj #7   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
eğer saç düzleştiriciniz varsa onlada bukleli saçlara sahip olabilirsini...xd
Misafir
15 Ocak 2010 21:19   |   Mesaj #8   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
nasıl oluyo saç düzleştiricyle
Misafir
26 Ocak 2010 23:19   |   Mesaj #9   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
düzleştirinin içine sarıyorsun saçını kıvırcık yapar gibi.al sana düzleştiriciyle kıvırcıkMsn HappyMsn Happy
Misafir
1 Şubat 2010 11:21   |   Mesaj #10   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Reklam
yha ben saçlarımı nasıl kıvırcık yapabilirim?? jöle ile yaptıımda saçlarım 5 dakika sonra çok kabarıyorrrMsn Sad((((yha bilennn yokmuu?
Cevap Yaz
Hızlı Cevap
İsim:
Mesaj: