Hoş geldiniz sayın ziyaretçi Neredeyim ben?!

Web sitemiz; forum, günlük, video ve sohbet bölümlerinin yanı sıra; Skype ile ilgili Türkçe teknik destek makaleleri, resim galerileri, geniş içerikli ansiklopedik bilgiler ve çeşitli soru-cevap konuları sunmaktadır. Daima faydalı olmayı ilke edinmiş sitemize sizin de katkıda bulunmanız bizi son derece memnun eder :) Üye olmak için tıklayınız...


Sohbet (Flash Chat) Forumda Ara

Hp Pavilion PC'ye nasıl format atılır?

Bu konu Soru-Cevap forumunda apologize tarafından 19 Ocak 2009 (02:52) tarihinde açılmıştır.FacebookFacebook'ta Paylaş
149153 kez görüntülenmiş, 21 cevap yazılmış ve son mesaj 11 Mayıs 2014 (09:35) tarihinde gönderilmiştir.
  • 5 üzerinden 3.89  |  Oy Veren: 9      
Cevap Yaz Yeni Konu Aç
Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın:    « Önceki Konu | Sonraki Konu »      Yazdırılabilir Sürümü GösterYazdırılabilir Sürümü Göster    AramaBu Konuda Ara  
Eski 16 Temmuz 2012, 10:22

Cvp: Hp Pavilion PC'ye nasıl format atılır?

#11 (link)
dogus kutay
Ziyaretçi
dogus kutay - avatarı
arkadaşlar yalnız bir şey söyleyin hepinizin söyledikleri farklı ama şunları yazan arkadaşımın ki daha cazip geldi
1. "Başlangıç" menusunden "ara" kısmına "recovery" yazıyoruz. Ve "Recovery Menager"ı tıklıyoruz.
2. Açılan pencerenın sol en alt kısmında System Recovey'i tıklıyoruz. Bundan sonra bilgisayar açılıp kapanacak ve Recovery Menager penceresiyle tekrar açılacak.
3. Bilgisayar tekrar açıldıgında System Recovery seçeneğini tıklayın ve next'e basın.
4. Eger sizden Microsoft System Restore programını kullanmak için izin isterse NO seçeneğine basın.
5. "Recover without backing up your files" şeklinde bir istek geldiği zaman Next'e basmanız halinde geri dönüsü olmayan bir sekilde tüm şahsi datalarınız silinecektir. Bu yüzden format atmak istediğinizden ve bütün bilgilerinizi kaydettiğinizden emin olun.
6. Format atmaya hazır olduğunuzda "next" seçeneğine basın. Bunda sonra pc'nin format işlemine başlayacaktır ve işlem sonunda bilgisayarınız fabrika ayarlarına dönecektir.
Recovery işlemi bir kaç saat sürebilir.


Kaynak: Hp Pavilion PC'ye nasıl format atılır?
Rapor Et
Reklam
Eski 26 Temmuz 2012, 23:51

Cvp: Hp Pavilion PC'ye nasıl format atılır?

#12 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
arkadaşlar hayırlı geceler ben hp pavilion g series aldım o ısletım sıstemı kurulu deıldı şimdi kurmaya çalışıyorum kuramıyorum biosa gırdım gereklı ayarlamaları yaptım..ve cd yı okumuyor kuruluma gecmıyo neden olabılır baska bısey mı yapmam lazım..
Rapor Et
Eski 27 Temmuz 2012, 00:06

Cvp: Hp Pavilion PC'ye nasıl format atılır?

#13 (link)
MsXLabs Üyesi
Ask Mahkumu - avatarı
Alıntı:
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı Mesajı Görüntüle

arkadaşlar hayırlı geceler ben hp pavilion g series aldım o ısletım sıstemı kurulu deıldı şimdi kurmaya çalışıyorum kuramıyorum biosa gırdım gereklı ayarlamaları yaptım..ve cd yı okumuyor kuruluma gecmıyo neden olabılır baska bısey mı yapmam lazım..

Pc Acılırken F10 Yada F11 secenegini Kullan Gereken Yolu takip Ediceksindir..
Rapor Et
Eski 16 Eylül 2012, 00:31

Cvp: Hp Pavilion PC'ye nasıl format atılır?

#14 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
bilgisayar açıklıyor ama ekran yok f11 tusuna bastım bilgisayarım oldu) yupppi
Rapor Et
Eski 18 Aralık 2012, 17:30

Hp Pavilion PC'ye nasıl format atılır?

#15 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
System Recovey'i bende çıkmıyor ne yapmam lazım
Rapor Et
Eski 26 Aralık 2012, 11:47

Hp Pavilion PC'ye nasıl format atılır?

#16 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
beyler siz hep zaten sistemde var olan şeylerden bahsediyorsunuz ama benim sorunum farklı ben '' HP G6-2005ST '' modelini kullanıyorum kendim windowsu kurmak istiyorum ama siz hep recovery falan demişsiniz ben boot ekranını açamadım yeni sitemlerde boot ekranını göstermiyor mu ben anlayamadım boot ekranını açmak istiyorum ordanda başlagıcı cd den yapmak istiyorum ama bulamadım bunu nasıl yapıcam yardımcı olursanız sevinirim tşkler...
Rapor Et
Eski 4 Şubat 2013, 00:39

HP Pavilion G6 format

#17 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
Alıntı:
asla_asla_deme adlı kullanıcıdan alıntı Mesajı Görüntüle

Acılıs Sırasında f11 basın yönergeleri izleyin
Hp pavilion g6 1215 et serisi notebook lara format atmak için PC ilk olarak açılırken ESC basılır çıkan menüden F9 tuşlanır .çıkan menüden de CD-ROM seçilir .format başlar
Rapor Et
Eski 4 Şubat 2013, 13:18

Hp Pavilion PC'ye nasıl format atılır?

#18 (link)
_GüzelikMeleği_
Ziyaretçi
_GüzelikMeleği_ - avatarı
f11 e bas yönergeleri izle
Rapor Et
Eski 4 Eylül 2013, 22:31

Hp Pavilion PC'ye nasıl format atılır?

#19 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
hp pavalion6g alacagım nasıl iyimidir şimdiden tsk
Rapor Et
Eski 15 Eylül 2013, 00:33

Hp Pavilion PC'ye nasıl format atılır?

#20 (link)
SamimiEgeli
Ziyaretçi
SamimiEgeli - avatarı
Alıntı:
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı Mesajı Görüntüle

hp pavalion6g alacagım nasıl iyimidir şimdiden tsk
uzak dur kardeşim hayatının hatasını yaparsın. ısınma sorunu var ayrıca hp alınmaz. ben şu an format çekiyorum
Rapor Et
Cevap Yaz Yeni Konu Aç
Hp Pavilion PC'ye nasıl format atılır? Konusuna Benzer Konular
Gönderen: emreeeeee Forum: Soru-Cevap
Cevap: 135
Son Mesaj: 1 Ekim 2014 23:04
Gönderen: Misafir Forum: Soru-Cevap
Cevap: 7
Son Mesaj: 28 Temmuz 2014 21:01
Gönderen: Blue Blood Forum: Donanım
Cevap: 423
Son Mesaj: 29 Mart 2014 11:36
Gönderen: berna büyük Forum: Soru-Cevap
Cevap: 40
Son Mesaj: 2 Mart 2014 20:13
Gönderen: baris79 Forum: Soru-Cevap
Cevap: 2
Son Mesaj: 3 Ocak 2011 18:49
Hızlı Cevap
Kullanıcı Adı:
Önce bu soruyu cevaplayın
Mesaj:








Yeni Soru
Sayfa 0.176 saniyede (72.34% PHP - 27.66% MySQL) 16 sorgu ile oluşturuldu
Şimdi ücretsiz üye olun!
Saat Dilimi: GMT +3 - Saat: 17:28
  • YASAL BİLGİ

  • İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan MsXLabs.org forum adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre tüm kullanıcılarımız yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. MsXLabs.org hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 3 (üç) iş günü içerisinde MsXLabs.org yönetimi olarak tarafımızdan gerekli işlemler yapıldıktan sonra size dönüş yapılacaktır.
  • » Site ve Forum Kuralları
  • » Gizlilik Sözleşmesi