Hoş geldiniz sayın ziyaretçi Neredeyim ben?!

Web sitemiz; forum, günlük, video ve sohbet bölümlerinin yanı sıra; Skype ile ilgili Türkçe teknik destek makaleleri, resim galerileri, geniş içerikli ansiklopedik bilgiler ve çeşitli soru-cevap konuları sunmaktadır. Daima faydalı olmayı ilke edinmiş sitemize sizin de katkıda bulunmanız bizi son derece memnun eder :) Üye olmak için tıklayınız...


Sohbet (Flash Chat) Forumda Ara

GTA San Andreas neden açılmıyor?

Bu konu Soru-Cevap forumunda Ziyaretçi tarafından 30 Ocak 2009 (12:19) tarihinde açılmıştır.FacebookFacebook'ta Paylaş
41750 kez görüntülenmiş, 220 cevap yazılmış ve son mesaj 2 Nisan 2014 (11:54) tarihinde gönderilmiştir.
  • 5 üzerinden 5.00  |  Oy Veren: 1      
Cevap Yaz Yeni Konu Aç
Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın:    « Önceki Konu | Sonraki Konu »      Yazdırılabilir Sürümü GösterYazdırılabilir Sürümü Göster    AramaBu Konuda Ara  
Eski 24 Temmuz 2011, 15:17

GTA San Andreas neden açılmıyor?

#81 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
arkadaşlar bendede o sorun vardı şimdi sorunu söylüyim siz gta 2 yi yükledğiniz için bede 2. cd yi yükledim jpn games yazıyo resimler çıkıyo ondan sonra kapanıyor demi o zaman bilgisayara format atın veya 1. cd yi yükleyin
Rapor Et
Reklam
Eski 27 Temmuz 2011, 11:50

GTA san andreas açılmıyor

#82 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
gta san andreası açmadan önce bilgisayar windows xp olması gerekir olmayanlarda windows 2000 dener ben yaptım oldu
Rapor Et
Eski 28 Temmuz 2011, 18:14

GTA San Andreas neden açılmıyor?

#83 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
ya arkadaşlar bende hata vermediği halde açılmıyor daha ekran bile açılmıyor öyle kalıyor ama donmuyor gene devam ediyor ama oyun açılmı yor nerdeyse her yolu denedim lütfen söyleyin ne yapabilirim
Rapor Et
Eski 30 Temmuz 2011, 16:02

GTA San Andreas neden açılmıyor?

#84 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
aynı sorun bendede var kendı pc m de acılıyor ama leptopta acılmıyor formattanda olabilir heralde
Rapor Et
Eski 31 Temmuz 2011, 10:57

açılmıyo

#85 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
hakkatten bende tıklıyom hiç bişe olmuyo
Rapor Et
Eski 1 Ağustos 2011, 11:53

GTA San Andreas neden açılmıyor?

#86 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
açınca hata raporunu gönder falan çıkıyo internete bildirin yazıyo.>
Rapor Et
Eski 10 Ağustos 2011, 12:16

GTA San Andreas neden açılmıyor?

#87 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
gta yı yüklüyarum açılmıyor neden yardım edin lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Rapor Et
Eski 10 Ağustos 2011, 17:08

GTA San Andreas neden açılmıyor?

#88 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
Bende oyuna tıklıyorum mausenın sağında yukluyor işareti çıkıyor ve sonra bi süre bekledıkten sonra açılmıyor yardımcı Olun!!!!!
Rapor Et
Eski 10 Ağustos 2011, 17:10

GTA San Andreas neden açılmıyor?

#89 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
Pleas ßuLun ŞU GTA san oynun aÇLIP ACLMADIGINI : .@


Kardeşim Belgelerimdeki Gta San Andreas Klasörünü Sil Belki Olur
Rapor Et
Eski 13 Ağustos 2011, 17:07

GTA San Andreas neden açılmıyor?

#90 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
valla bende de oyun açılıp kapanıyo
Rapor Et
Cevap Yaz Yeni Konu Aç
GTA San Andreas neden açılmıyor? Konusuna Benzer Konular
Gönderen: Misafir Forum: Soru-Cevap
Cevap: 8
Son Mesaj: 11 Nisan 2014 20:45
Gönderen: Bombaxi Forum: Bilgisayar (PC) Oyunları
Cevap: 127
Son Mesaj: 14 Mayıs 2013 19:54
Gönderen: Misafir Forum: Soru-Cevap
Cevap: 0
Son Mesaj: 16 Aralık 2012 21:29
Gönderen: orki2000 Forum: Online Oyunlar
Cevap: 1
Son Mesaj: 22 Ekim 2012 08:11
Hızlı Cevap
Kullanıcı Adı:
Önce bu soruyu cevaplayın
Mesaj:








Yeni Soru
Sayfa 0.148 saniyede (64.89% PHP - 35.11% MySQL) 16 sorgu ile oluşturuldu
Şimdi ücretsiz üye olun!
Saat Dilimi: GMT +3 - Saat: 22:00
  • YASAL BİLGİ

  • İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan MsXLabs.org forum adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre tüm kullanıcılarımız yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. MsXLabs.org hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 3 (üç) iş günü içerisinde MsXLabs.org yönetimi olarak tarafımızdan gerekli işlemler yapıldıktan sonra size dönüş yapılacaktır.
  • » Site ve Forum Kuralları
  • » Gizlilik Sözleşmesi