Cevap Yaz Önceki Konu Sonraki Konu

MSN'den maillerim açılmıyor yardım eder misiniz?

Gösterim: 28967 | Cevap: 25
T.DAĞLIIII
Cevaplanmış   |    1 Haziran 2009 23:19   |   Mesaj #1   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
mrb. öncelikle bu yardım sitesini açtığınız için teşekkür ederim. benim sorunum maillerim. mektup simgesini tıklıyorum ama ne profil sayfama nede maillerime ulaşamıyorum. geri kalan heryer kusursuz çalışıyor. windows live messenger kulanmaya başlayalı 3 gün oldu ama hala bu sorunu çözemedim. bana yardımcı olun lütfen eski sürümü tekrar yüklemek istemiyorum bunu daha çok sevdim.
ilginiz için şimdiden teşekkür ederim.
En iyi cevap Blue Blood tarafından gönderildi

Kullandığınız msn sürümüyle alakalı bir durum değil. Başka bilgisayarda deneyin açılmassa bakıma yada kontrole alınmışsınızdır.

Benim Msn mail adresimde yaklaşık 2 aydır kapalı ulaşılamıyordu. bu hafta açıldı.

Blue Blood
2 Haziran 2009 09:24   |   Mesaj #2   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Kullandığınız msn sürümüyle alakalı bir durum değil. Başka bilgisayarda deneyin açılmassa bakıma yada kontrole alınmışsınızdır.

Benim Msn mail adresimde yaklaşık 2 aydır kapalı ulaşılamıyordu. bu hafta açıldı.
Misafir
29 Ağustos 2009 11:20   |   Mesaj #3   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
mail gelıyor ama goruntuleyemıyorum arkadaslar baska bılgısayarda mesajlarımı goruntuluyorum yardımcı olursanız sevınırım
Misafir
29 Ağustos 2009 14:56   |   Mesaj #4   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
maillerim ara açılıyo bazende açılmıyo neden
Misafir
31 Ağustos 2009 13:12   |   Mesaj #5   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
maillerim açılmıyor!...
Misafir
4 Eylül 2009 14:40   |   Mesaj #6   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
yha arkdaşalarıma gıttıgımde maillerim açılıyor ama benımkının neden acılmadıgını bılmıyorum bıze lutfen yardım edermısıınız ?çok onmLi bir sorun olmasa kafaya takmıcam ama neyazıkkı cok onemLi
Misafir
5 Eylül 2009 17:12   |   Mesaj #7   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
yhaaaaa bnmkide 1 haftadır açılmıo maillerimi okumm lazm ama okuyamıyorm lütfn biri bi çözüm söylesin
Misafir
17 Eylül 2009 23:28   |   Mesaj #8   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
benimde açılmıyo yardımm
Misafir
27 Eylül 2009 22:50   |   Mesaj #9   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
yha arkdaşalarıma gıttıgımde maillerim açılıyor ama benımkının neden acılmadıgını bılmıyorum bıze lutfen yardım edermısıınız ?çok onmLi bir sorun olmasa kafaya takmıcam ama neyazıkkı cok onemLi
Misafir
2 Ekim 2009 11:38   |   Mesaj #10   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
öncelikle hayırlı günler benim şirket hesbım var yani hotmail değil izmr@izmrimajgelinlik.com adres böyle mail live a giriyor şifre istiyor msn şifresini yazıp açıyorum ama hata veriyor GirişProfilKişilerPostaFotoğraflarDiğer ▼Takvim
Etkinlikler
Gruplar
Spaces
SkyDrive
Aile Koruması
Mobile
Karşıdan Yüklemeler
Tüm hizmetlerMSNWeb de ara
izmir@... ▼ Resmi değiştir
Adı değiştir
Hesabınızı görüntüleyin
Diğer hesaplara bağlaoturumu kapat

Oturum Açma Hatası

Windows Live Hotmail şu anda hesabınızda oturum açamadı. Lütfen daha sonra yeniden deneyin.
Yardım
© 2009 Microsoft Gizlilik Bildirimi Kullanım koşulları Hesap Görüşleriniz

YAZAN Bİ SAYFA ÇIKIYOR BUNU NASIL DÜZELTEBİLİRİM MAİLLERİME BAKMAMLAZIM
Cevap Yaz
Hızlı Cevap
İsim:
Mesaj:
Önceki Konu Sonraki Konu

MSN'den maillerim açılmıyor yardım eder misiniz? Konusuna Benzer Konular

Cevap: 1
Son Mesaj: 11 Mart 2014 16:38
Football Manager oyunu açılmıyor yardım eder misiniz?
Gönderen: batu2820 Forum: Soru-Cevap
Cevap: 0
Son Mesaj: 9 Mart 2012 20:40
Cevap: 7
Son Mesaj: 31 Temmuz 2011 16:23
Harddisk açılmıyor yardım eder misiniz?
Gönderen: Rower Forum: Soru-Cevap
Cevap: 12
Son Mesaj: 10 Mayıs 2010 17:41
Msn'im açılmıyor yardım eder misiniz?
Gönderen: cevizli_kadayıf Forum: Arşive Kaldırılan Konular
Cevap: 1
Son Mesaj: 27 Temmuz 2008 18:32
Sayfa 0.306 saniyede 12 sorgu ile oluşturuldu