Hoş geldiniz sayın ziyaretçi Neredeyim ben?!

Web sitemiz; forum, günlük, video ve sohbet bölümlerinin yanı sıra; Skype ile ilgili Türkçe teknik destek makaleleri, resim galerileri, geniş içerikli ansiklopedik bilgiler ve çeşitli soru-cevap konuları sunmaktadır. Daima faydalı olmayı ilke edinmiş sitemize sizin de katkıda bulunmanız bizi son derece memnun eder :) Üye olmak için tıklayınız...


Sohbet (Flash Chat) Forumda Ara

Gizli dosyaları göster seçeneği nasıl aktif edilir?

Bu konu Soru-Cevap forumunda ASO83 tarafından 21 Haziran 2009 (01:51) tarihinde açılmıştır.FacebookFacebook'ta Paylaş
133774 kez görüntülenmiş, 39 cevap yazılmış ve son mesaj 7 Mayıs 2013 (15:33) tarihinde gönderilmiştir.
  • Bu konuyu beğendiniz mi?   
Cevap Yaz Yeni Konu Aç
Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın:    « Önceki Konu | Sonraki Konu »      Yazdırılabilir Sürümü GösterYazdırılabilir Sürümü Göster    AramaBu Konuda Ara  
Eski 21 Haziran 2009, 01:51

Gizli dosyaları göster seçeneği nasıl aktif edilir?

#1 (link)
ASO83
Ziyaretçi
ASO83 - avatarı
diskimdeki gizli dosyalarımı acmak ıcın araclardan gizli dosyaları gösteri ayarlıyorum ama açılmıyor dosyalar gizli işaretinde kalıyor yardımcı olursanız sevinirim...
En iyi cevap DiSs-eR tarafından gönderildi

Gizli Klasörleri Göstertemeyen Arkadaşlar Alttaki Linkten Dosyayı İndirip hepsini tamam (ok) dedikten sonra gizli klasörleriniz açılır... Eğer kullandığınız işletim sisteminden her hangi bir hata veya eksiklik yoksa.

Bilgisayarınız bir ağa bağlıysa ağ kablosunu çıkarıp ağ kullanıcılarının bilgisayarında bu uygulamayı yapmanız gerekir...
Birde şöyle birşey ben kullandım bu programı gayet başarılı fakat ben normal şekilde internet sayfasını açabilirken ağımda ki diğer kişinin (sadece internet gezgininin online oyun oynaya biliyordu) hiç bir sayfayı açmadığını bununda sadece modemle alakalı olduğunu söyleye bilirim. böyle birşey başınıza gelirse ilk yapacağınız şey modeme reset atıp tekrar kurmaktır. diğer bir husussa bilgisayarınızdaki tüm gizli klasörleri gösterdiği için bu programı kurduktan sonra Klasörünüzden herhangi biri açıkken { Araçlar>Klasör Seçnekleri>Görünüm>Gizli Klasörler ve sürücüleri göster, gösterme} görünen gizli klasörlerinizi tekrar gizlemeniz gerekir... kolay gelsin.


http://www.msxlabs.org/forum/attachm...7&d=1235972529
Rapor Et
Reklam
Eski 21 Haziran 2009, 04:46

Gizli dosyaları göster seçeneği nasıl aktif edilir?

#2 (link)
Hi-LaL
Ziyaretçi
Hi-LaL - avatarı
Tabii yanlış anlamadıysam "gizli klasörleri göster " dediğinizde o gizlediğiniz klasörü görebildiğinizi farzederek bu öneriyi yapıyorum...

Başka bir teknik sorundan kaynaklanıyor olabilir mi bilmiyorum ama gizli görünmesini istemediğiniz bir klasöre sağ tıklayıp "özellikler" den "gizli "seçeneğini inaktif hale getirebilirsiniz...Yani başındaki işareti kaldırdığınızda klasörünüz görünür hale gelecektir kalıcı olarak...İşiniz bittikten sonra da dilerseniz yeniden o seçeneği işaretleyerek gizleyebilirsiniz
Rapor Et
Eski 21 Haziran 2009, 12:01

Gizli dosyaları göster seçeneği nasıl aktif edilir?

#3 (link)
KRALL
Ziyaretçi
KRALL - avatarı
Bilgisayarım gir
Yukardan araçlar>Klasör Seçnekleri>Görünüm bölümüne gir
Gizli dosya ve Klasörleri Göster seçeneğini işaretle uygula ve tamam de gizli dosyaların gözkecektir
Eğer gözükmüyorsa bilgisayarına virüs girmiştir nasıl temizleneceğini araştırman gerekecek
Ama en iyisimi sen format at böle viruslerle uğraşması zor ve çok zaman alır
Rapor Et
Eski 29 Temmuz 2009, 13:22

Gizli dosyaları göster seçeneği nasıl aktif edilir?

#4 (link)
chixbe
Ziyaretçi
chixbe - avatarı
Peki Vista işletim sistemlerinde bu nasıl yapılır?
Rapor Et
Eski 30 Temmuz 2009, 10:02

Gizli dosyaları göster seçeneği nasıl aktif edilir?

#5 (link)
mehmetishakb
Ziyaretçi
mehmetishakb - avatarı
Alıntı:
KRALL adlı kullanıcıdan alıntı Mesajı Görüntüle

Bilgisayarım gir
Yukardan araçlar>Klasör Seçnekleri>Görünüm bölümüne gir
Gizli dosya ve Klasörleri Göster seçeneğini işaretle uygula ve tamam de gizli dosyaların gözkecektir
Eğer gözükmüyorsa bilgisayarına virüs girmiştir nasıl temizleneceğini araştırman gerekecek
Ama en iyisimi sen format at böle viruslerle uğraşması zor ve çok zaman alır

Slm benim bilgisayarda klasör seçenekleri gözükmüyor geri dönüşüm kutusunu kardeşim yanlışlıkla silmiş onunla ilgili olabilir mi? gizli dosyaları nasıl gösterebilirim.
Rapor Et
Eski 3 Ekim 2009, 18:20

Gizli dosyaları göster seçeneği nasıl aktif edilir?

#6 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
evet ben yapıyorum olmuyor kesin virus var o virüsü silmem için ne yapmam gerekiyor
Rapor Et
Eski 7 Mart 2010, 14:34

Gizli dosyaları göster seçeneği nasıl aktif edilir?

#7 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
KRALL arkadaşımın dediğini yaptım oldu. TEŞEKKÜR EDERİM.
Rapor Et
Eski 1 Mayıs 2010, 03:16

göster diyom göstermiyo :)

#8 (link)
ozbyrak
Ziyaretçi
ozbyrak - avatarı
arkadaslar vista kullanıyorum gizli klasörleri göster'i işaretliyorum ama soradan tekrar kendine gösterme'yi işaretliyo ne yapabilrim.. birri yardım etsin yaa =))
Rapor Et
Eski 1 Mayıs 2010, 03:23

Gizli dosyaları göster seçeneği nasıl aktif edilir?

#9 (link)
Daisy-BT
Ziyaretçi
Daisy-BT - avatarı
Alıntı:
ozbyrak adlı kullanıcıdan alıntı Mesajı Görüntüle

arkadaslar vista kullanıyorum gizli klasörleri göster'i işaretliyorum ama soradan tekrar kendine gösterme'yi işaretliyo ne yapabilrim.. birri yardım etsin yaa =))

Alttaki mesajları inceleyiniz:



Alıntı:
KRALL adlı kullanıcıdan alıntı Mesajı Görüntüle

Bilgisayarım gir
Yukardan araçlar>Klasör Seçnekleri>Görünüm bölümüne gir
Gizli dosya ve Klasörleri Göster seçeneğini işaretle uygula ve tamam de gizli dosyaların gözkecektir
Eğer gözükmüyorsa bilgisayarına virüs girmiştir nasıl temizleneceğini araştırman gerekecek
Ama en iyisimi sen format at böle viruslerle uğraşması zor ve çok zaman alır

Başka bir teknik sorundan kaynaklanıyor olabilir mi bilmiyorum ama gizli görünmesini istemediğiniz bir klasöre sağ tıklayıp "özellikler" den "gizli "seçeneğini inaktif hale getirebilirsiniz...Yani başındaki işareti kaldırdığınızda klasörünüz görünür hale gelecektir kalıcı olarak...İşiniz bittikten sonra da dilerseniz yeniden o seçeneği işaretleyerek gizleyebilirsiniz
Rapor Et
Eski 1 Mayıs 2010, 03:32

Gizli dosyaları göster seçeneği nasıl aktif edilir?

#10 (link)
ozbyrak
Ziyaretçi
ozbyrak - avatarı
Alıntı:
Daisy-BT adlı kullanıcıdan alıntı Mesajı Görüntüle

Alttaki mesajları inceleyiniz:





Başka bir teknik sorundan kaynaklanıyor olabilir mi bilmiyorum ama gizli görünmesini istemediğiniz bir klasöre sağ tıklayıp "özellikler" den "gizli "seçeneğini inaktif hale getirebilirsiniz...Yani başındaki işareti kaldırdığınızda klasörünüz görünür hale gelecektir kalıcı olarak...İşiniz bittikten sonra da dilerseniz yeniden o seçeneği işaretleyerek gizleyebilirsiniz
ya ben zaten girip gizli dosyaları göster yapıyorum ama çıkıp tekrar girdigimde yine kendi kendine gizli dosyaları göstermemeyi işaretlemiş. yani göster i işaretliyom ama pc pek takmııyor
Rapor Et
Cevap Yaz Yeni Konu Aç
Hızlı Cevap
Kullanıcı Adı:
Önce bu soruyu cevaplayın
Mesaj:








Yeni Soru
Sayfa 0.189 saniyede (74.87% PHP - 25.13% MySQL) 17 sorgu ile oluşturuldu
Şimdi ücretsiz üye olun!
Saat Dilimi: GMT +3 - Saat: 07:56
  • YASAL BİLGİ

  • İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan MsXLabs.org forum adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre tüm kullanıcılarımız yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. MsXLabs.org hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 3 (üç) iş günü içerisinde MsXLabs.org yönetimi olarak tarafımızdan gerekli işlemler yapıldıktan sonra size dönüş yapılacaktır.
  • » Site ve Forum Kuralları
  • » Gizlilik Sözleşmesi