MsXLabs
2005-2016
Soru-Cevap forumunda yer alan Misafir tarafından açılmış Hoparlör neden çalışmıyor olabilir? konusunu görüntülüyorsunuz.
Özet: yhh benim hoporler çalışmıyor aşagıda sağ tarafta hoporler simgesi yok nasıl olcak oo acil cevap ... Etiketler:
  • hoparlör çalışmıyor
CEVAP VAR

Hoparlör neden çalışmıyor olabilir?

Gösterim: 61.974 | Cevap: 94
17 Ekim 2009 20:36   |   Mesaj #1   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
yhh benim hoporler çalışmıyor aşagıda sağ tarafta hoporler simgesi yok nasıl olcak oo acil cevap yazın nolur ?
Sponsorlu Bağlantılar
En iyi cevap The Unique tarafından gönderildi

Bağlatıları kontrol edin doğru yere taktığınızdan emin olun.
17 Ekim 2009 22:02   |   Mesaj #2   |   
The Unique - avatarı
Üye
Kahraman Maraş

71.311
3.905 mesaj
Kayıt Tarihi:Üyelik: 12-11-2005
Bağlatıları kontrol edin doğru yere taktığınızdan emin olun.
berkaner
19 Ekim 2009 22:09   |   Mesaj #3   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Aynı şey benimde başıma geldi çözemedim
PoPuLeRS
16 Aralık 2009 17:46   |   Mesaj #4   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi

BiLgisayar HoparLör den Ses cıkmıyor Neden oLabiLir

Tüm GirişLeri bağLantıLarı kontroL ettm hiç bi sorun yok ses de son ses ısıkda yanıyor fakat son 1 saattir birden ses cıkmamaya basLadı neden aciL yardımLarınızı BéqLiyorum
BrokenBroken
Misafir
10 Ocak 2010 23:57   |   Mesaj #5   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
benim bilgisayar hp compaq f700 dizüstü.kulaklıktan ses çıkıyor ancak hoparlörler çalışmıyor.kulaklığı çıkartınca sağ alttaki ses simgesinden ses olduğu anlaşılıyor ancak ses çıkmıyor.bir türlü çözemedim.biri yardım etsin
11 Ocak 2010 00:08   |   Mesaj #6   |   
KaNKaWaReZ - avatarı
VIP VIP Üye
Ankara
2.093
700 mesaj
Kayıt Tarihi:Üyelik: 13-08-2009
Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

benim bilgisayar hp compaq f700 dizüstü.kulaklıktan ses çıkıyor ancak hoparlörler çalışmıyor.kulaklığı çıkartınca sağ alttaki ses simgesinden ses olduğu anlaşılıyor ancak ses çıkmıyor.bir türlü çözemedim.biri yardım etsin

Denetim Masasına Girin

Ses Efekti Ve Ses Aygıtları>Ses Ayarı>Gelişmiş>Hoparlör Ayarları

Olmazsa Driver'i Kaldırıp Tekrar Kurun Realtek Vs Güncelleyin..

Daha Önceden Böyle Bir Sorun Varmıydı ? Yoksa Sonradan mı Oldu ?

Misafir
25 Ocak 2010 13:48   |   Mesaj #7   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
ya bnm bılgısayarda hoperlorde ısık yanıyo ama ses gelmıo ndn olabılr kısa zamanda cevabını yazarsanız sevinirim
Misafir
4 Şubat 2010 16:00   |   Mesaj #8   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
ya ben yeni aldım ama oda çalışmıyo ışık yanıyo ama nie olmuyoki denetim masasından ses donanımına girdimj ses şeylerinin hepsi kapatılmış neden ama haporloru bağladım acil yardımlarınızı beklerim...
5 Şubat 2010 11:54   |   Mesaj #9   |   
KaNKaWaReZ - avatarı
VIP VIP Üye
Ankara
2.093
700 mesaj
Kayıt Tarihi:Üyelik: 13-08-2009
Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

ya bnm bılgısayarda hoperlorde ısık yanıyo ama ses gelmıo ndn olabılr kısa zamanda cevabını yazarsanız sevinirim

Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

ya ben yeni aldım ama oda çalışmıyo ışık yanıyo ama nie olmuyoki denetim masasından ses donanımına girdimj ses şeylerinin hepsi kapatılmış neden ama haporloru bağladım acil yardımlarınızı beklerim...

Başlat / Çalıştır / Dxdiag Yazın. Daha Sonra Açılan Pencerede "Ses" Sekmesine Tıklayın Ses Driver Yüklü Olup Olmadığını Öğrenin.
Hiç Bişey Yazmıyorsa Ses Driver'i Yeniden Kurunuz...
Cevap Yaz