Hoş geldiniz sayın ziyaretçi Neredeyim ben?!

Web sitemiz; forum, günlük, video ve sohbet bölümlerinin yanı sıra; Skype ile ilgili Türkçe teknik destek makaleleri, resim galerileri, geniş içerikli ansiklopedik bilgiler ve çeşitli soru-cevap konuları sunmaktadır. Daima faydalı olmayı ilke edinmiş sitemize sizin de katkıda bulunmanız bizi son derece memnun eder :) Üye olmak için tıklayınız...


Sohbet (Flash Chat) Forumda Ara

Solunum sistemi maketi nasıl yapılır?

Bu konu Soru-Cevap forumunda byz tarafından 16 Mart 2011 (17:11) tarihinde açılmıştır.FacebookFacebook'ta Paylaş
28636 kez görüntülenmiş, 22 cevap yazılmış ve son mesaj 23 Ekim 2014 (19:40) tarihinde gönderilmiştir.
  • 5 üzerinden 3.35  |  Oy Veren: 20      
Cevap Yaz Yeni Konu Aç
Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın:    « Önceki Konu | Sonraki Konu »      Yazdırılabilir Sürümü GösterYazdırılabilir Sürümü Göster    AramaBu Konuda Ara  
Eski 30 Mart 2012, 21:19

Solunum sistemi maketi nasıl yapılır?

#11 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
biri bana solunum sistemi ile ilili model göstersin çok acil teslim tarihi 05/04/2012
Rapor Et
Eski 4 Nisan 2012, 22:34

Cvp: Solunum sistemi maketi nasıl yapılır?

#12 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
ilk önce kola şişesinin üst kısmını kesin kesince altı açık kalıyo ya oraya da büyük yeşil balon takın orasıda diyafram olacak ____ kola kapağının ortasını delip iki tane pipet takın ve bantlayın pipetlerin ucuna kırmızı balon takın onlarda akciğer olacak____kapağı kapatın pipetlerin kapağın üstünde kalan kısmını balonları şişirmek için üfleyin akciğerler yani kırmızı balonlar şişicek diyafram düzleşcek diyafram kubbeleşmeye başlıyınca nefes vermiş oluyoruz böylecede pipetin üstünden hava çıkacak matediniz hazır
Rapor Et
Eski 7 Mayıs 2012, 14:38

Cvp: Solunum sistemi maketi nasıl yapılır?

#13 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
Arkadaşlar.... ߀nim ödevim tanıtma fakat ben maket yaparak fazla not almak istiyorum. >>>> Maketi insan boyutunda mı yapsam yoksa ßir kartona yapışık olarak mı ???
<><>
\---------/
Rapor Et
Eski 3 Mart 2013, 12:03

solunum sistemi

#14 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
ben tanıtım amaclı yapcam ama satın almak istiyorummm
Rapor Et
Eski 3 Mart 2013, 13:40

Solunum sistemi maketi nasıl yapılır?

#15 (link)
keten_kedi_
Ziyaretçi
keten_kedi_ - avatarı
Solunum sistemi biyoloji konu anlatımı - YouTube

Bakınız

........................................................................... ........................................................................... ....................................................

Seni Senden Kıskanır Oldum..
Rapor Et
Eski 14 Nisan 2013, 17:43

solunum sistemi maketi

#16 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
solunum sistemi maketi nasıl yapılır?


nolur yardım edin.
Son Düzenleyen _Yağmur_; 15 Nisan 2013 @ 11:01.
Rapor Et
Eski 10 Ekim 2013, 20:28

CEVAP :)

#17 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
Alıntı:
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı Mesajı Görüntüle

bana yardımcı olun selin atakaya fen hocasının gözüne girmek istiyorum ben zehra solunum sistemiş maketini nasıl yapa bilirim
pipet ve pamuk ile yapabilirsin )
Rapor Et
Eski 21 Kasım 2013, 19:12

Solunum sistemi maketi nasıl yapılır?

#18 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
dolaşım sistemi maketi nası yapılıyo bilen varmı?
Rapor Et
Eski 12 Aralık 2013, 18:56

Solunum sistemi maketi nasıl yapılır?

#19 (link)
misafir
Ziyaretçi
misafir - avatarı
bende anatomi proje ödevi için yapıcam süper olıcak herşeyi planladımm arkayı suntayla akciğeri , kalbi ve mideyi renkli straforlarla yapıcam karton hazırlicam hazırlarkende forolar çekicem dosyama koyuucam çok güzel olucaaaakkkkk
Rapor Et
Eski 20 Nisan 2014, 18:48

Solunum sistemi maketi nasıl yapılır?

#20 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
nasıl yapabilirim lütfen yardımcı olun !!!!!!!!!
Rapor Et
Cevap Yaz Yeni Konu Aç
Solunum sistemi maketi nasıl yapılır? Konusuna Benzer Konular
Gönderen: byz Forum: Soru-Cevap
Cevap: 5
Son Mesaj: 17 Ekim 2014 19:30
Gönderen: nur Forum: Soru-Cevap
Cevap: 1
Son Mesaj: 7 Ağustos 2014 10:44
Gönderen: ThinkerBeLL Forum: Biyoloji
Cevap: 5
Son Mesaj: 13 Mayıs 2014 18:01
Gönderen: SUDEMM Forum: Soru-Cevap
Cevap: 8
Son Mesaj: 3 Nisan 2014 19:49
Gönderen: yaman mira <3 Forum: Soru-Cevap
Cevap: 0
Son Mesaj: 23 Aralık 2013 19:33
Hızlı Cevap
Kullanıcı Adı:
Önce bu soruyu cevaplayın
Mesaj:








Yeni Soru
Sayfa 0.127 saniyede (65.46% PHP - 34.54% MySQL) 14 sorgu ile oluşturuldu
Şimdi ücretsiz üye olun!
Saat Dilimi: GMT +2 - Saat: 06:47
  • YASAL BİLGİ

  • İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan MsXLabs.org forum adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre tüm kullanıcılarımız yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. MsXLabs.org hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 3 (üç) iş günü içerisinde MsXLabs.org yönetimi olarak tarafımızdan gerekli işlemler yapıldıktan sonra size dönüş yapılacaktır.
  • » Site ve Forum Kuralları
  • » Gizlilik Sözleşmesi