Arama

Salih Mirzabeyoğlu

Güncelleme: 1 Temmuz 2018 Gösterim: 7.668 Cevap: 5
Avatarı yok
nötrino
Yasaklı
19 Şubat 2012       Mesaj #1
Avatarı yok
Yasaklı
Salih Mirzabeyoğlu Kimdir?

Salih Mirzabeyolu Kimdir Resimleri 1

Sponsorlu Bağlantılar
Aslen Bitlis'li... 10 Mayıs'ta Erzincan'da doğdu. Eskişehir'de Fatih İlkolulu (1962), Mehmetçik Ortaokulu (1965) nu bitirdi (1968). 15 yaşında, Eskişehir'de lise öğrencisi iken Necip Fazıl'la tanıştı.

Salih Mirzabeyoğlu; şair ve mütefekkir!.. Necip Fazıl'dan devraldığı "Büyük Doğu" fikir sistemini, "İbda" keyfiyetiyle yaşatan "genç adam"... Üstad, onun âleminde, varlık ve fikir dünyasına açılan "ana pencere"...

İbda fikir sisteminin mimarı olan Mirzabeyoğlu, 1950 doğumlu. Hayatı, Üstad'ı tanıdığından beri, bir avuç ateş!.. Temel hedefi, "zıtlar arası muvazene sistemi" olan İslam'ı hâkim kılmak!.. Kuşkusuz, bu dâvâda olduğunu iddia eden pek çok kişi var. Ama Mirzabeyoğlu'nun usulü farklı. Bir kere, en üstte "Ehli Sünnet" kimliği var. Ve tabiî "Evliyâ kelâmı"... Şeriat, -küllî istikametlendiricilik vasfıyla içiçe- yamukluk nerede olursa olsun düzelten, öpülesi kılıçtır onda!..

İbda Fikir Sistemi ise, varlığı ve hayatı teferruatıyla ele alan bir usûl aslında. Usûl diyoruz; zira kökler, ana kaynaklar, âlim ve velîlerin sözleri, tüm bunlar kütüphanelere dizili kitaplarda "mestûr" lâkin, neye nasıl varılacağı ve nisbetlerinin ne olduğu o derece mühim ki, "usûlsüz" dalış yapmak, "boğulmakla eşanlamlı" olup çıkıvermez mi!..

Mirzabeyoğlu'nun hayatı, fikir ve eylemin birbiriyle içiçe geçtiği bir yumak... Şöyle; önce en doğrusunu tasarlayış ve eksiksiz bir şekilde belirtiş... Sonra, hareket!.. Ve hareket içinde güzelliği ve cevvalliği artan fikir... Artık, eylem ve fikir, öyle sıkı sarılır ki birbirine, öylesine mezcolur ki; "bu adam ne diyorsa yapar" yahut "ne yapıyorsa mutlaka söylemiş ve düşünmüştür" dersiniz Mirzabeyoğlu için.

Onun sisteminde, tasavvufun derin kelimelerinden bir "kıyam ve inkılâb" usûlü, bir diğer tâbirle, bu işin ideolojisi üretilmiştir. Şunun da bilinmesi elzemdir ki: O, direnmek için direnmez. Güce sahip olduktan sonra, ne yapacağını ve nasıl yapacağını da belirtir. Hem de, teferruatıyla belirtilen bir alternatif!..

Kitaplarında; Platon'a, Hegel'e ve Sartre'a rastlayabilirsiniz. Fakat, asla kuru ve kabul edip geçici tarzda değil!.. Mevzû edilen fikrin candamarını yakalayıp, mümkün olan en büyük faydayı teminden sonra posayı kenara atıştır onunki. Ve Batı tefekkürünü incelerken, İslam tasavvufunun derin ölçüleri vardır elinde!..

Üslûbu, kimi zaman "giyotin" kadar keskin, kimi zamansa "bulut" gibi; yağmur dolu ve yumuşacık... Asla, "kuru örgütçü" değil!.. Şair, lâkin şiir anlayışı farklı; şiiri "sır avcılığı" onun.

Kitapları "ortalama" değil; iyi bir zihin eğitimi görmüş insanlara bile ağır gelebiliyor. Yalnız bu "ağırlık", şişirme olmayıp; bilakis, ele aldığı mevzuların derinliğinden kaynaklanıyor. Nasıl "ağır" olmasın ki? Toplumu, tarihi, varlığı ve insan ruhunu ele almakla kalmayıp; teferruatı da belirterek, hepsinin tek tek "ana prensiplerle" ilişkisini işaretliyor. Dolayısıyla, sürekli bir "gel-git" var eserlerinde. Üstelik üslûbu, gerektiğinde çok açık...

"Normal" ve "sıradan" biri değil... Kızgın bir dâhî!.. Bu yüzden, hakkında birbirinden farklı sözler duyabilirsiniz: "Çok sert", "Çok yumuşak ve merhametli", "Şiiri sır gibi", "Destan şairi mi ne; çekinmese 'kesin boyunlarını' diyecek!", "Sözleri muğlak, genel kitle için faydasız", "Cümleleri slogan gibi, gayet açık!", "Bak, bak; Hegel'i nasıl da kullanıyor!", "Bu adam derviş yahu; her yerde menkıbe", "Adamın ölüm-kalım endişesi yok herhâl", "Güce karşı ne kadar da ihtiraslı!", "Şuna bak; nefs cihadından bahsediyor!", "Bu sayılar da neyin nesi?"... Uzayıp gidiyor.

Bu cümleler, kurgulama değil; sevenlerinin veya muhaliflerinin de duyup bildiği üzere, onun hakkında -bilhassa entelektüel ilgi sahibi çevrede- yapılan değerlendirmelerden aynen naklettiğimiz birkaçı. Herkes kendi aynasından bakar ya!..

Onun düşüncesinde, sonu gelmez bir hareket -ve dinamizm- var. Sürekli canlılık! Ve Ibda Sistemi, teferruat konusunda hâlâ oluşum içinde; devam ediyor. Çünkü, mimarı yaşıyor. Şayet ögrencileri de gerekli cehdi gösterebilirse, bu gelenek, sürekli yenilenen ve özünü paslanmaktan koruyan bir "mektep" olmaya devam edecek!..

Hemen söyleyelim; fikirleri öyle yaygın, "moda" kavramlarla pek uyuşmaz. Zira, şu -sönüp giden- ısmarlama akımların yaşattığı gibi, kullanılıp atılan "zamana uymayı" değil; Mutlak'ın peşinde, öteleri hedefler. Alternatifini sunarak, çağı değiştirmek ister!..

Edebî eserlerinde, kaosla düzenin birbirine yaslandığı görülür. Uzaktan bakan için Tilki Günlüğü, gerçek bir kar fırtınasıdır. Oysa, usûlünü bilme cehdine girenlerin ellerinden düşüremedigi bir "kâinat kitabı" olur ki; işte o ân okuyucu, o uğultulu fırtınadaki her kar tanesinin, birbirinden farklı bir desen taşıdığını görür. Kimileri için "rüya tâbiri", kimileri için "içte kopan" fırtınalar, kimileri için "lûgat kitabı", kimileri içinse "sihir"... Bu kitabı anlamak için -galiba en başta-, "yazandan önce yazdırana bakmak" ilkesi geçerli!..

İbda Sisteminde "akıl", hakkı yenemez bir âlet. Ama yalnızca âlet!.. "Kalp" ve "sır idrâkı" ise, asıl. Sonsuza açılan penceresini, böylece muhatabına gösterir İbda!..

Kısaca; hayat ve kâinat, nerede ne kadar karmaşık veya zor anlaşılır bir renge bürünmüşse, İbda Sistemi de işte orada "zor anlaşılır" bir üslûba sahip. Ve yine nerede bir mânâyı bedihî olarak anlıyorsanız, işte orada "bedihî" olarak anlaşılır İbda. Muhteşem bir Kaos ve Muhteşem bir Düzen!...

Eserleri :

Bütün Fikrin Gerekliliği
Aydınlık Savaşçıları
İdeolocya ve İhtilal
Yaşamayı Deneme
Münşeat
Tarihten Bir Yaprak
Kültür Davamız
Damlaya Damlaya
Anafor
Necip Fazıl'la Başbaşa
Müjdelerin Müjdesi
İslâm'a Muhatap Anlayış
Kayan yıldız Sırrı
İstikbâl İslâmındır
Gölgeler
İbda diyalektiği
Dil ve Anlayış
Kökler
Marifetname
Kavgam I
Kavgam II
İktisat ve Ahlâk
Hikemiyât
Şiir ve Sanat Hikemiyâtı
Hukuk Edebiyatı
İşkence
Tilki Günlüğü I - VI
Hakikat-i Ferdiyye
Sahâbîlerin Rolü ve Mânâsı
Başyücelik Devleti
Yağmurcu
Üç Işık
Adımlar
Parakutâ'
Hırka-i Tecrîd
Büyük Muztaribler I
Sefine
Telegram
Büyük Muztaribler II
Elif
Büyük Muztaribler III
Furkan
Berzah
Büyük Muztaribler IV
Erkam
Madde Nedir?
İman ve tefekkür
İnsan (Erkek ve Kadın)
İnsan (Büyük Doğu-İBDA) I - II
Esatir ve mitoloji

Şu an Bolu F tipi Cezaevinde Eserlerini yazmaya Telegram işkencesine rağmen devam ediyor..Güneşli bir günde Başyücelik Devletinin Çocukları ile kucaklaşacağı gün, ya bugün ya da bugünden yakın..Fikre idam cezası verenler, Tarihte olduğu gibi yargılanacaktır...Ve her zaman kaybedeceklerdir. Hem bu dünyada hem de ahirette...

Son söz O'nun:

"Tenimizi ezebilirsiniz… Ama, ruhumuzu asla… Onu ne işkence zapteder, ne kelepçe, ne pranga… Gülümser durur inancımız, hürriyet buudunda sonsuzca… Bizi edebilirsiniz, evimizden, tenimizden… Ama dinimizden? Çok şükür, pişmanlık uğramadı semtimizden… Ya siz? Ezeli pis hayvancıklar… Neye yaradı işkenceniz? Dünyanız kara, ahiretiniz zift… Sizi bekliyor cehenneminiz!.." (Salih Mirzabeyoğlu)


Kaynak:Yeniakademya.org

BEĞEN Paylaş Paylaş
Bu mesajı 3 üye beğendi.
Son düzenleyen nötrino; 12 Ağustos 2014 12:50
Biyografi Konusu: Salih Mirzabeyoğlu nereli hayatı kimdir.
KisukE UraharA - avatarı
KisukE UraharA
VIP !..............!
22 Şubat 2012       Mesaj #2
KisukE UraharA - avatarı
VIP !..............!
Salih Mirzabeyoğlu
Vikipedi, özgür ansiklopedi
Salih Mirzabeyoğlu (Salih İzzet Erdiş) (Doğum: 10 Mayıs1950) İslami Büyük Doğu Akıncıları Cephesi (İBDA-C) adlı terör örgütünün lideri.
Sponsorlu Bağlantılar
Yaşamı
Kürt asıllı bir aileden gelmekte olan Salih Mirzabeyoğlu Erzincan'da dünyaya geldi. İlkögretim, ortaokul ve liseyi Eskişehir'de tamamladi. Onbeş yaşında Necip Fazıl Kısakürek ile karşılaştı ve Nakşibendiliğe intisap etti.

1970'li yılların ortalarında "Akıncılar Derneği"ne üye oldu Milli Selamet Partisi'ne yakınlıgı ile bilinen bu grup o dönemde Necip Fazıl ile bir ayrılığa düştüğü için yollarını ayırdı. 12 Eylül 1980 askeri darbesi ile sağ kesimden en cok etkilenen isim oldu. Diğer siyasi suçlular gibi askeriye tarafından hakkında tutuklama kararı çıkartıldı ama bu süreçte tutuklanamadı. 1984 yılından itibaren yazı hayatına ağırlık verdi.

Tutuklanması ve yargı süreci
1991 yılında dönemin siyasi atmosferi içerisinde tutuklandı ve tekrar serbest bırakıldı. 1998 yılında tekrar tutuklandı ve 2001 yılında idamla yargılandı, idam cezası kaldırılınca ömür boyu hapse çarptırıldı.

Kitapları
  • Bütün Fikrin Gerekliliği - İktidar Siyaset Hareket
  • İstikbâl İslâmındır - Denenmemiş Tek Nizam
  • Tilki Günlüğü
  • Başyücelik Devleti -Yeni Dünya Düzeni
  • Telegram - Zihin Kontrolü
  • Parakutâ - Para'nın Romanı
  • Yağmurcu - Gerçekliğin Peşinde
  • Hukuk Edebiyatı - Nizam ve İdare Ruhu
  • İşkence - Hukuk ve Hûk
  • Şiir ve Sanat Hikemiyatı - Estetik ve Ahlâk
  • İktisat ve Ahlâk - İktisada Giriş
  • Hikemiyat - Tefekkür ve Hikmet
  • Kavgam - Necip Fazıl
  • Marifetname - Süzgeç ve Şekil
  • Dil ve Anlayış - Dil ve Diyalektik
  • İslama Muhatap Anlayış - Teorik Dil Alanı
  • Necip Fazıl'la Başbaşa - İntibâ ve İlhâm
  • Kültür Davamız - Temel Meseleler
  • İdeolocya ve İhtilâl - Kavganın İçinden
  • Yaşamayı Deneme - KİM'in Romanı

BEĞEN Paylaş Paylaş
Bu mesajı 3 üye beğendi.
Gerçekçi ol imkansızı iste...
Avatarı yok
nötrino
Yasaklı
9 Mayıs 2012       Mesaj #3
Avatarı yok
Yasaklı
Salih Mirzabeyoğlu Hakkında

Misyonu:

Salih kendisini, Batı Tefekkürü ve İslâm Tasavvufu kanatları ile uçan bir su kuşuna benzetir. 42 eserden oluşan İbda Külliyatı, entellektüel bir çabanın ürünü.. O klasik “ulema” şablonunun dışında olduğu kadar, Batı’nın kavramlarına teslimiyetçi “modern müslüman aydın” tipolojisine de aykırıdır. Taraftarları onu böyle anarlar. Batı Tefekkürü ve İslâm Tasavvufu kanatları arasında kendi kavramlarını üretebilmiş orjinal bir mütefekkir ve ideolog. En önemli bir özelliği de, sadece yazan değil, yazdıklarını hayata geçirme mücadelesi veren bir aydın.

Çeşitli Görüşleri:

Büyük Doğu Okulu

“İdeali aramayla toprağa bağlanma arasındaki bir berzahta kıvranan insanoğlunun “oluş” ızdırabını, İslâmın hakikatine nisbetle heykelleştiren adam!..” S.M.

İbda Okulu

“Nasıl ki doyurulmayan açlık bir müddet sonra, açlık hissinin iptali ve neticede ölüme yol açıyorsa, okuma ve fikretme davası için de aynı şeyler sözkonusu. Açlık bir yana, hiç olmazsa böyle olabilmenin özencinde olsa gençler. İnsan olma özenci.” S.M.

Başyücelik Devleti

“İslâm dünyasının bugün derece derece benimsemesi, benimsetmesi ve kavgasını yapması gereken husus, Birleşmiş Milletler Teşkilâtı’nı reddetmek; bizim için de buna ek olarak Avrupa Ortak Pazarı’na girilmesine şiddetle karşı çıkmaktır… Bunun, başkasının “ol!” dediği şeye sadece “olmam!” demekten ibaret aciz bir tavır belirtmemesi için tek tezi de, bizim “Başyücelik Devleti” modelimizdir; yani, Büyük Doğu-İbda anlayışının otoritesini benimsemek ve hâkim kılmak!..” S.M.

Kültür-İrfan

“Hikmet planındaki düşünce, hakikatin sürekli hizmetine adanmış olan bir hizmet türüdür.” S.M.

Sanat-Edebiyat

“Eğer, şuur seviyesinin her değişiminde gerçeklik seviyesinin de değişmesi ve sanatın görünümlerinin “sıradan varoluş”a nisbetle daha yüksek bir varoluşa karşılık olmasını gözönünde tutarsanız, sanatçı, hamurunu veya çamurunu istediği yerden alabilir, bütün kıymet, ona üflediği ruh ve nefeste…” S.M.

Devlet ve Toplum

“İslâm’da devlet, Hakk’ın fertlere biçtiği hakları dağıtmak bakımından kölelerin en zayıfı, yine Hakk’ın fert üzerindeki haklarını toplamak bakımından da ağaların en kuvvetlisidir.” S.M.

Felsefe

“Düşüncenin, insanlara, yaşamaya başlarken de, ölüme doğru giderken de söyleyecekleri vardır.” S.M.

Mitoloji-Dinler Tarihi

“…hangi soydan olursa olsun her türlü hadise, kaba inkar ve kaba kabule düşmeden ve en hassas imbiklerden süzülmek şartiyle, sadece Şeriat içinde gerçek yerini, değerini ve hakikatini bulur…” S.M.

İlim ve Fen

“Madde mevzuunda yalnız tasavvurlar var; yani tarifler, tek kelimeyle işaretler. Bir süre tariflerine uygun olarak var sayılıyorlar, ardından bir önceki kavramı yere çalan bir buluş geliyor. Madde mi değişmiş oluyor, yoksa gerçekliği mi zayıflıyor?” S.M.

Dış Politika

“Açıkça söylemek gerekirse biz, Amerika ve Batı’nın güçlü devletleri karşısında iktisadî, askeri ve tabiî ki siyasî mahkumiyetleri olan her ülke gibi, onların kararlarında sadece figüran roller alma durumundayız…” S.M.

Siyaset

“Bütün faaliyetler, iktidarı hedef alması ve kendini sosyal-siyasi bütün içinde izah edebilmesi ile mânâ kazanır.” S.M.

Ehl-i Sünnet

“Güya İslâm adına çırpıştırılmış fikirlerden kurulu köpek kulübesi cinsinden uyduruk oluşumlar bir yana, kelimenin gerçek anlamıyla insan ve toplum meselelerini kuşatıcı İslâmî bir dünya görüşü, ancak “Ehl-i Sünnet” itikadıyla mümkündür; Büyük Doğu-İbda, bu davanın hem tesbitçisi ve hem de dünyada “İslâm’ı eşya ve hadiselere tatbik” mevzuundaki tek “sistem” terkibidir!..” S.M.

“Dost Strateji”den
“Batının demokrasiyi dayatması, herkesin eşit olarak haklardan istifade edeceği bir dünya bütünlüğü için değil, George Orwell’in ünlü eseri “Domuzlar Diktatoryası”nda geçtiği gibi, “hepimiz eşitiz ama, bazılarımız biraz daha eşit” anlayışı çerçevesinde bir düzene boyun eğdirme zorbalığıdır. Birleşmişler Milletler Teşkilatı, bizzat Güvenlik Konseyi’nin yapısı ile bir “Domuzlar Diktatoryası” olduğunu göstermektedir. Güvenlik Konseyi’nin “veto hakkı” olan üyeleri arasında niçin bir tane bile halkı müslüman ülke yok?.. Rejimi İslâmî olmadığı halde bile, halkı müslüman ülkelerin yeri pabuçluk!..” S.M.



Kaynak : İstihbarat.com
Avatarı yok
nötrino
Yasaklı
12 Ağustos 2014       Mesaj #4
Avatarı yok
Yasaklı
Salih Mirzabeyoğlu Kimdir?

Salih Mirzabeyoğlu ya da gerçek adıyla Salih İzzet Erdiş (10 Mayıs 1950, Erzincan), İslami Büyük Doğu Akıncıları Cephesi (İBDA/C) örgütü lideri olmakla suçlanıp ömür boyu hapse mahkûm olan Kürt yazar, mütefekkir.Seyyid asıllı bir aileden gelmekte olan Salih Mirzabeyoğlu Erzincan'da dünyaya geldi. İlköğretim, ortaokul ve liseyi Eskişehir'de tamamladı. 15 yaşında Necip Fazıl Kısakürek ile karşılaştı ve Nakşibendi tarikâtına katıldı. Sonraları fikir, ilim hayatına ve İBDA/C hareketine ağırlık verdi.

Davanın Geçmişi

1991 yılında Amerika'nın Irak'a saldırmasıyla oluşan dönemin siyasi atmosferi içerisinde tutuklandı.1998 yılında tekrar tutuklandı ve dönemin İstanbul 6 No'lu Devlet Güvenlik Mahkemesi (DGM), 1999 yılında İBDA-C lideri Salih İzzet Erdiş'i (Salih Mirzabeyoğlu) "Anayasal düzeni silah zoruyla değiştirmeye kalkışmak" suçundan, eski TCK'nın 146/1. maddesi uyarınca idam cezasına çarptırmıştı. 2001 yılında idamla yargılandı. Erdiş hakkında verilen idam cezası, 23 Eylül 2002 tarihinde uyarlama yapılarak ağırlaştırılmış müebbet hapis cezasına çevrilmişti. Yargıtay 9. Ceza Dairesi de Erdiş'e verilen cezayı onamıştı.

Tahliye Gerçekleşti

Salih Mirzabeyoğlu'nun avukatları, geçtiğimiz günlerde İstanbul 14. Ağır Ceza Mahkemesi'ne başvurarak, yeniden yargılama ve hükmün infazının durdurularak tahliyesine karar verilmesini talep etti. Talebi değerlendiren mahkeme heyeti, Mirzabeyoğlu'nun yeniden yargılama talebini kabule değer gördü. Mahkeme ayrıca, Salih Mirzabeyoğlu hakkında tahliye kararı verdi ve Salih Mirzabeyoğlu olarak bilinen İBDA-C Lideri Salih İzzet Erdiş, saat 20:05'te Bolu F Tipi Cezaevi'nden tahliye edildi.

Kaynak: CNN (22 Temmuz 2014)
Avatarı yok
nötrino
Yasaklı
20 Mayıs 2018       Mesaj #5
Avatarı yok
Yasaklı

Salih Mirzabeyoğlu Vefat Etti!


(10 Mayıs 1950 / 7 Mayıs 2018)!
Büyük Doğu-İBDA hareketi lideri ve 28 Şubat’ın simge ismi mütefekkir Salih Mirzabeyoğlu 8 gündür verdiği yaşam mücadelesini kaybetti. Yüksek tansiyona bağlı beyin kanaması geçiren Mirzabeyoğlu, Yalova Devlet Hastanesi’ne kaldırılmış, beyin ölümü gerçekleşince de İstanbul Siyami Ersek Hastanesi'ne sevk edilmişti.

Telegram İşkencesi Görmüştü!


Beyin kanaması geçirmeden bir ay önce yakın bir arkadaşıyla görüşen Mirzabeyoğlu’nun kendisine bir şey olması halinde nedeninin 28 Şubat sürecinde cezaevinde gördüğü telegram İşkencelerinin olduğunu söylediği ve bunu da kayıt altına aldırdığı öğrenildi. 10 Mayıs 1950 doğumlu olan Mirzabeyoğlu 28 Şubat döneminin sembol isimlerinden biri olmuştu. İBDA/C lideri olduğu gerekçesiyle ağırlaştırılmış müebbet hapis cezasına mahkum olan Mirzabeyoğlu, işkencelere maruz bırakılmıştı. Yaklaşık 16 yıl tutuklu kaldıktan sonra avukatlarının talebi üzerine İstanbul 14. Ağır Ceza Mahkemesi’nce, 22 Temmuz 2014’te yeniden yargılanmasına ve beraatine karar verilmişti. Mirzabeyoğlu kendisinden alınan özgürlüğü, tahliye edildikten sonra sadece 4 yıl yaşayabildi.

Tek Derdi Davası ve İslam'dı!


Mirzabeyoğlu ile birlikte İBDA-C soruşturması nedeniyle Bolu cezaevinde kalan yakın arkadaşı 62 yaşındaki Bayram Taştan, “Mirzabeyoğlu’nun bu dünya ile bir işi yoktu. Tek derdi davası ve İslam’dı. Biz cezaevinde 3 kişilik hücrede kalırken, Mirzabeyoğlu tek kişilik hücrede tecrit altındaydı. Kumandan Mirzabeyoğlu ile rögar boşluklarından konuşabiliyorduk. Zihin dünyası sürekli İslam davası ile meşguldü. Cezaevinde telegram işkencesine maruz kaldı. 28 Şubatı yapanlar, Mirzabeyoğlu’nun zihin dünyasını değiştirmeye çalıştılar” dedi.

68 Yılda 60 Kitap Kaleme Aldı!


Lise yıllarında Necip Fazıl Kısakürek ile yolları kesişen ve ilk yazılarını Babıali’de Sabah gazetesinde yayınlayan Mirzabeyoğlu, 68 yıllık ömrüne yaklaşık 60 kitap sığdırdı. İngilizce ve Arapça’ya tercüme edilen Mirzabeyoğlu’nun eserleri, Latin Amerika’dan Afrika’ya, Mısır’dan Tunus’a, Kuveyt’ten Filistin’e ve Türkistan’a kadar geniş bir coğrafyada takip ediliyor.

Özellikle “Başyücelik Devleti” isimli eseri, önemli birçok devlet lideri tarafından bizzat tetkik edildi. Mirzabeyoğlu, “Gölge” ve “Akıncı Güç” gibi dergileri çıkaran ve Necip Fazıl Kısakürek yönetimindeki “Büyük Doğu” ve “Rapor “ seçkisinde yazılar yazan şair, romancı ve hikayeci olarak tarihe adını yazdırdı. Salih Mirzabeyoğlu, Eyüp Sultan Mezarlığı’nda büyük İslam şairi Necip Fazıl Kısakürek’in kabrinin yakınına defnedildi.
Avatarı yok
nötrino
Yasaklı
1 Temmuz 2018       Mesaj #6
Avatarı yok
Yasaklı

Kedi!


Fâre uğrunda kedi
Saatlerce dikildi
Bu ne güzel bir cezbe
Murâkabe üslûbu

Pür dikkat ve tedirgin
Kılı kırk yaran bilgin
Ona açıktır izbe
Muhâsebe üslûbu

Minderde memnun mesut
Mırıltıya eş sükût
Onu çekiyor dibe
Musâhabe üslûbu

Salih Mirzabeyoğlu (1986)

Benzer Konular

7 Ekim 2011 / _KleopatrA_ Siyaset tr
3 Temmuz 2010 / ThinkerBeLL Asker tr
12 Mart 2010 / _KleopatrA_ Siyaset tr
17 Eylül 2015 / Safi Siyaset tr