Arama

Şu An Ne Yapıyorsun?

Güncelleme: 5 Nisan 2020 Gösterim: 356.966 Cevap: 787
Intersect - avatarı
Intersect
VIP VIP Üye
2 Eylül 2013       Mesaj #1
Intersect - avatarı
VIP VIP Üye
Arkadaşlar başlıkta açıkça belirttim, sanırım anlamayan yoktur. Şuan ne yaptığınızı yazacaksınız.

Sponsorlu Bağlantılar
Not: Lütfen şuan konuya cevap yazıyom napiyim gibisinden cevaplar atmayın. İYİ EGLENCELER.

Yok bir şey iyiyim. Sadece ölü olmayı tercih ederdim.
TheOne - avatarı
TheOne
Kayıtlı Üye
3 Eylül 2013       Mesaj #2
TheOne - avatarı
Kayıtlı Üye
malum gececilerin bu saatler atıştırma özellikleri vardır bende menemen yaptım aç olan arkadaşlar buyurabilirler
Sponsorlu Bağlantılar
Şeb-i Yelda - avatarı
Şeb-i Yelda
Ziyaretçi
3 Eylül 2013       Mesaj #3
Şeb-i Yelda - avatarı
Ziyaretçi
müzik açıyorum ama açamıyorum Msn Grin
TheOne - avatarı
TheOne
Kayıtlı Üye
3 Eylül 2013       Mesaj #4
TheOne - avatarı
Kayıtlı Üye
bir kadeh rakı bir kaç anıya resme bakıpta karşılıklı demleniyoruz

çalan müzikte aynen şöyle

İkimizde acemi birer aşıktık o zamanlar
Sen yollarda eski bir aşka ağlıyordun
Bense kendimi usta sanıyordum bu işlerde
Ve yağmur gibi akıp giden yıllardan
Geriye ne kaldığını bilmiyordum seni tanıyana kadar
Ama farkındaydım yinede
Ne zaman seninle olsam
Tanıdık bir kuş cıvıltısıyla uyanırdım her sabah
Şimdiyse kırılgan mektuplar yazıyorum
Hangi adrese göndereceğimi bile bilmeden
Malumun olsun ben sende ülkemi sevdim
Hüzün dolu yağmurlarla taşan boynu bükük nehirleri
Ben sende yolları sevdim
Dallarına hiçbir kuşun konmaya bile yanaşmadığı ağaçlarla
Kaplı yolları
İkimizde acemi birer aşıktık aslında
Ne yapacağımızı bilmeden serseri dolaşırdık yollarda

Ben sende ülkemi sevdim

Hüzün dolu yağmurları
Mor kanatlı turnaları yar...

Ben sende rüzgarı sevdim
Alıp götüren yılları
Saklı kalan umutları yar...

Ne yeminler bozdum
Geceler büyürken sensiz
Ne yeminler bozdum
Yıllar geçerken sitemsiz 2 nakarat
Ne yeminler bozdum
Tarifi bile imkansız
Senin için ey karagül

Ben sende yolları sevdim
Yüreğinden gelip geçen
Sevda yüklü katarları yar...

Ben sende seni sevdim
Avuçlarken yüzümü
Yahut dokunurken sessiz yar...
Intersect - avatarı
Intersect
VIP VIP Üye
3 Eylül 2013       Mesaj #5
Intersect - avatarı
VIP VIP Üye
Şuan çayın demlenmesini bekliyorum. Tender her zamanki gibi.
Yok bir şey iyiyim. Sadece ölü olmayı tercih ederdim.
_MENEKŞE_ - avatarı
_MENEKŞE_
Ziyaretçi
3 Eylül 2013       Mesaj #6
_MENEKŞE_ - avatarı
Ziyaretçi
Bekliyorum...
TheOne - avatarı
TheOne
Kayıtlı Üye
3 Eylül 2013       Mesaj #7
TheOne - avatarı
Kayıtlı Üye
TandC4B1rda20Biberli20ekmek


bundan yiyorum tandırda pişmiş çökelekli peynirli biberli ekmek (=
_SoNBaHaR_ - avatarı
_SoNBaHaR_
VIP ButterfLy EffeCt
3 Eylül 2013       Mesaj #8
_SoNBaHaR_ - avatarı
VIP ButterfLy EffeCt
börek açıyorum,sarma sarıyorum,ütü yapıyorum yahu şu an ne yapıyorum diye buraya yazmaya gelen ne yapacak??pc başında oturmaktan başka ne yapıom dese YALANNNN Msn Grin
..Aşk Hiç Biter mi?...
Intersect - avatarı
Intersect
VIP VIP Üye
3 Eylül 2013       Mesaj #9
Intersect - avatarı
VIP VIP Üye
Alıntı
_SoNBaHaR_ adlı kullanıcıdan alıntı

börek açıyorum,sarma sarıyorum,ütü yapıyorum yahu şu an ne yapıyorum diye buraya yazmaya gelen ne yapacak??pc başında oturmaktan başka ne yapıom dese YALANNNN Msn Grin

Tühh ilk okumaya basladigimda sevinmistim oo borek var diye. Karnimda acti Msn Grin umutlarimi yiktiin
Yok bir şey iyiyim. Sadece ölü olmayı tercih ederdim.
Şeb-i Yelda - avatarı
Şeb-i Yelda
Ziyaretçi
4 Eylül 2013       Mesaj #10
Şeb-i Yelda - avatarı
Ziyaretçi
uykuya hazırlanıyorum Msn Happy