Ziyaretçi
Sponsorlu Bağlantılar
Underworld projesinin başlarında Eric Lindstorm ile yapılan bir röportaj geçtiğimiz günlerde bir oyun dergis olan Oyungezer de yer aldı. Röportajda Tomb Raidercıları sevindirecek bir sürü haber var. Lafı uzatmadan bu güzel habere geçelim.
Core Design fanatiklerini çok mutlu edecek bir haber ile başlayalım. Maya Efsanesini seçmelerinin nedeni olarak artık mezarlara dönme özlemimize kulak vermiş olmalarıymış. Forumda sık sık şikayet edilen konu, gidilecek yolun çok aşikar olması hatta buraya git diye oyuncuyu dürtmesiymiş. Bunun farkına varan yapımcılar Larayı şehirden alıp tekrar doğal ortama ve mezarlara döndürmüşler. Röportajda sık sık tekrarlanan tema, ilerleme yolunun bulunması gerektiği gibi çok büyük, çözümü xaç baş yolduracak bulmacalarının olduğuymuş(Neye seviniyoruz. delimiyiz sadistmiyiz neyiz abicim ya )
Bazen oyunlarda tutanacağını düşündüğümüz yerlere ya rtık bu konuyada eğilmişler. Laranın düşündüğümüz her yere gidebileceğini söylüyorlar. Ulaşmak istediğimiz yerlere ister kısa ister uzun yoldan yani nasıl görüyorsanız ve oynamak istiyorsanız o yolu tercih ederek gidebileceiğimizi söylüyorlar.
Yakın dövüş, tutunarak ateş etmeyi, yayınlanan screen'lerden tahmin etmiştik. Yeni haber ise düşmanlarımızın platforma kaçtıysak, yada tırmandıysak arkamızdan geleceğiymiş..
Lara çevre ile etkileşim içinde olcakakmış. Yani bir su birikintisine bastığımızda bu bizi iler de olumsuz etkileyecekmiş. Çok suya basarsanız çamurlara bulanırsanız ilerledikçe kayganlaşan bir yapıya sahip olacağınızdan platformlara tutunamayacak yada kayacakmışsınız. Kısacası bastığımız yerlere dikkat etmemiz gerekecekmiş.
Zor bir tırmanma yapan lara terleyecekmiş. Ayaklarımız yüzümüz gözümüz çamur olduysa hemen gitmeyecek, suya girersek de yavaş yavaş akacakmış çamurlar.. Lara daha kaslı olcakamış (Bir sürü macera yaşamış, atlamış, tırmanmış ve kasları olmalymış o yüzden) Daha olgun bir Lara olacak karşımızda...
Yanan yerlerde ateşler rüzgarda salınıyormuş gibi olacakmış. En ayrıntılı bahsedilen ve iddialı olunan konu yıldırım efektleri.. Yıldırım efektleri için özel çalışmalar yapılmış ve oynayanların çakan şimşeklerin etkisinden kolay kolay çıkamayacağını ve herkesin hayranlığını kazanacağnı söylüyorlar.
Bütün Tomb Raider'larda olan mekanın ciddiyetle incelenmesi konusu Underworld'de var tabii ki.. Orta Amerikaya giden ekip bir sürü çekimler yapmış. Herşey mekana uygun olarak tasarlanıyormuş.
Laranın güzelliğiyle yarışacak tek şeyin ortamda ki doğal güzellik olacağı söyleniyor...
Underworld'un serisinin en iyisi olacağını iddia ediyorlar. Tartışılan konu ise oyunun en iyi olması değil oyun dünyadaki en iyi olup olmayacağıymış.
Ben Crystal'in hiç bu kadar iddialı konuştuğunu duymadım. Beklentilerimize kulak verilmiş gibi görünüyor. Benim merak ettiğim konu ise Tomb Raider 4 The Last Revelation'ın gölgesinden kurtulmayı başaran bir oyun olarak mı karşımıza çıkacağı..
2008 Haziran ayında çıkması beklenen Tomb Raider Underworld Eidos'un yaptığı son açıklamaya göre Aralık 2008'e ertelen di.
Son düzenleyen RuffRyders; 17 Mart 2008 23:10