Arama


Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
3 Şubat 2010       Mesaj #3
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Başarılı bir yönetici olarak bir kaç şeyde ben ekleyim
Otorite kurmak için işin şekli çok mühimdir. Yani muhasebe bürosunda başka fabrikada başka tavır takınmak gerekir.
1- Altınızda çalışanlar sizden yaşça büyük olsalar dahi abi diye hitap edilmez. Falan usta yada yada falan bey demek araya mesafe koyacaktır.
2-Asla şaka yapmayın Her şakaya gülmeyin size yapılırsada çok sert çıkın
3-İş harici özel sohbetlere girmeyin sohbeti kısa tutun
4-Yardım olsun diye işlerinde yardımcı olamayın kendi işlerini kendileri yapsın
5- Aynı masada yemek yemeyin çay içmeyin.

Bunlar çok katı gelebilir ama deneyin göreceksiniz haklı olduğumu