Arama


Daisy-BT - avatarı
Daisy-BT
Ziyaretçi
7 Nisan 2010       Mesaj #1
Daisy-BT - avatarı
Ziyaretçi

Autodesk® 3ds Max® 2011

Autodesk 3ds Max 2011’in ilgi çekici yeni teknikleri sayesinde modelleme, kaplama ve canlandırmalarınızı çok daha verimli yapabilir ve daha hızlı kaplamalar üretebilirsiniz.
Yeni Özelliklerden öne çıkanlar aşağıda sıralanmıştır;
  • Slate Malzeme Editörü
  • Quicksilver Donanım Kaplayıcısı
  • Container İçin Yerel Değişiklik İmkanı
  • Modelleme ve Malzeme Gelişmeleri
  • 3ds Max Malzemelerinin Çalışma Ekranlarında Gösterilmesi
  • 3ds Max Görüntü Birleştirme (Compositing)
  • Kullanıcı Arayüzünde Modele Doğrudan Manipülasyon
  • CAT Entegrasyonu (Character Animation Toolkit)
  • Kullanıcı Ara Yüzü Özelleştirme
Slate Malzeme Editörü

3ds Max 2011 yeni malzeme editörünü sunar. “Node-based Material Editor” sayesinde daha kolay görüntüleme ve değişiklik yapmak için yeni nokta tabanlı (node-based) ağ hiyerarşisi ile çalışabileceğiniz malzeme editorü önemli ölçüde kolaylık sağlayacak ve daha özgür malzeme üretmenize yardım edecektir.


Ad:  1.jpg
Gösterim: 624
Boyut:  14.3 KB


Quicksilver Donanım Kaplayıcısı

Yeni donanım kaplayıcısı sayesinde yüksek kalitede görselleri inanılmaz hızlarda üretebilirsiniz.

Ad:  2.jpg
Gösterim: 490
Boyut:  11.4 KB

Container İçin Yerel Değişiklik İmkanı

3ds Max 2010’da karşılaştığınız “Container” özelliği sayesinde siz ve ekibiniz yüklü ve karmaşık sahneleri daha kolay yönetebilirsiniz. 3ds Max 2011 de bu araçta yapılan geliştirmeler sayesinde yerel olarak değişiklik yapmanıza izin vermektedir.


Ad:  3.jpg
Gösterim: 547
Boyut:  16.2 KB

Modelleme ve Malzeme Gelişmeleri

Genişletilmiş Graphite Modelling ve Viewport Canvas araçları ile çalışma ekranlarında seçeceğimiz kaynak nesneleri kullanarak boyama işlemleri yaparak modelleme yapabilirsiniz.


Ad:  4.jpg
Gösterim: 525
Boyut:  17.0 KB

3ds Max Malzemelerinin Çalışma Ekranlarında Gösterilmesi

3ds Max malzeme ve dokularını çalışma ekranlarında görüntüleme de gelen yenilikler sayesinde tekrar eden kaplama işlemlerine gerek kalmadan daha hızlı verimli şekilde çalışabilirsiniz.


Ad:  5.jpg
Gösterim: 616
Boyut:  12.7 KB

3ds Max Görüntü Birleştirme (Compositing)

Autodesk Toxik yazılımı üzerine kurulu yüksek performanslı, HDR-destekli birleştirici tüm özellikleri ile kullanabilirsiniz.


Ad:  6.jpg
Gösterim: 499
Boyut:  9.8 KB

Kullanıcı Arayüzünde Modele Doğrudan Manipülasyon

Poligon modelleme işlerinde çalışma ekranlarında direk manipülasyon teknikleri ile çalışma hızınızı artırabilirsiniz.


Ad:  7.jpg
Gösterim: 500
Boyut:  16.0 KB

CAT Entegrasyonu (Character Animation Toolkit)

Character Animation Toolkit (CAT) ile karakter canlandırma işlerinizde verimliliğinizi ve hızınızı önemli ölçüde arttırır daha kolay canlandırmalar hazırlayabilirsiniz.



Ad:  8.jpg
Gösterim: 517
Boyut:  10.4 KB

Kullanıcı Ara Yüzü Özelleştirme

3ds Max 2011 ile sıkça kullandığınız araç ve makrolar için kullanıcı arayüzünü esnek biçimde kişiselleştirebilirsiniz.


Ad:  9.jpg
Gösterim: 550
Boyut:  15.2 KB
Son düzenleyen Daisy-BT; 11 Ağustos 2010 01:32