Üye Ol
Giriş
Hoş geldiniz
Misafir
Son ziyaretiniz:
13:45, 1 Dakika Önce
MsXLabs Üye Girişi
Beni hatırla
Şifremi unuttum?
Giriş Yap
Ana Sayfa
Forumlar
Soru-Cevap
Tüm Sorular
Cevaplanmışlar
Yeni Soru Sor
Günlükler
Son Mesajlar
Kısayollar
Üye Listesi
Üye Arama
Üye Albümleri
Bugünün Mesajları
Forum BB Kodları
Your browser can not hear *giggles*...
Your browser can not hear *giggles*...
Sayfaya Git...
Pazartesi, 29 Nisan 2024 - 13:45
Arama
MaviKaranlık Forum
Mimarlık ve Bilgisayar Programları - 3ds Max Design
-
Tek Mesaj #2
Daisy-BT
Ziyaretçi
15 Nisan 2010
Mesaj
#2
Ziyaretçi
Autodesk® 3ds Max® Design 2011
Autodesk 3ds Max Design 2011’in ilgi çekici yeni teknikleri sayesinde tasarımlarınızı hayata geçirmeniz için, yinelemeli fikirleri denemeniz ve sonuçları görselleştirmeniz çok daha kolaylaşır.
Yeni Özelliklerden öne çıkanlar aşağıda sıralanmıştır;
Quicksilver Donanım Kaplayıcısı
FBX formatı ile Revit Architecture Bağlantısı
Autodesk Inventor’dan Veri Alımında Gelişmeler
3ds Max Malzemelerinin Çalışma Ekranlarında Gösterilmesi
Modelleme ve Malzeme Gelişmeleri
Yerel “Solid” ihraç ve ithali
Google® SketchUp™ ithali
Autodesk Malzeme Kütüphanesi
Container İçin Yerel Değişiklik İmkanı
Slate Malzeme Editörü
2010 Sürümüne Kayıt İmkanı
2010 Sürümü ile Eklenti Uyumluluğu
Quicksilver Donanım Kaplayıcısı
Yeni donanım kaplayıcısı sayesinde yüksek kalitede görselleri inanılmaz hızlarda üretebilirsiniz.
FBX formatı ile Revit Architecture Bağlantısı
Yeni Autodesk FBX bağlantısı sayesinde tasarım görselleştirme işlerini kesintisiz olarak ve yeniden tanımlamalara gerek kalmadan, değişikliklerin otomatik olarak güncellemesi ile gerçekleştirebilirsiniz.
Autodesk Inventor’dan Veri Alımında Gelişmeler
Autodesk Inventor verilerini 3ds Max Design içine alınmasında önemli geliştirmeler yapılmıştır.
3ds Max Malzemelerinin Çalışma Ekranlarında Gösterilmesi
3ds Max malzeme ve dokularını çalışma ekranlarında görüntüleme de gelen yenilikler sayesinde tekrar eden kaplama işlemlerine gerek kalmadan daha hızlı verimli şekilde çalışabilirsiniz.
Modelleme ve Malzeme Gelişmeleri
Genişletilmiş Graphite Modelling ve Viewport Canvas araçları ile çalışma ekranlarında seçeceğimiz kaynak nesneleri kullanarak boyama işlemleri yaparak modelleme yapabilirsiniz.
Yerel “Solid” ihraç ve ithali
3ds Max Design ve SAT dosya formatını destekleyen yazılımlar arasında nesne yüzeyleri solid nesneleri ihraç ya da ithal edebilirsiniz.
Google® SketchUp™ ithali
Google® SketchUp™ (or SKP) sürüm 6 ve 7 dosyalarını 3ds Max Design 2011 içine katmanlar, gruplar, bileşenler, malzemeler, kameralar ve gün-güneş aydınlatma sistemi bilgilerini de alacak şekilde getirebilirsiniz.
Autodesk Malzeme Kütüphanesi
Yeni Autodesk Malzeme Kütüphanesi ile 3ds Max Design 2011 kullanıcıları diğer Autodesk 2011 yazılımlarında (AutoCAD, Inventor, Revit Architecture, Revit MEP, Revit Structure vb.) kullanılan aynı kütüphane sayesinde iş akışlarını ve verimliliklerini önemli ölçüde artırabilirler.
Container İçin Yerel Değişiklik İmkanı
3ds Max 2010’da karşılaştığınız “Container” özelliği sayesinde siz ve ekibiniz yüklü ve karmaşık sahneleri daha kolay yönetebilirsiniz. 3ds Max Design 2011 de bu araçta yapılan geliştirmeler sayesinde yerel olarak değişiklik yapmanıza izin vermektedir.
Container İçin Yerel Değişiklik İmkanı
3ds Max 2010’da karşılaştığınız “Container” özelliği sayesinde siz ve ekibiniz yüklü ve karmaşık sahneleri daha kolay yönetebilirsiniz. 3ds Max Design 2011 de bu araçta yapılan geliştirmeler sayesinde yerel olarak değişiklik yapmanıza izin vermektedir.
2010 Sürümüne Kayıt İmkanı
3ds Max Design 2011 ile yaptığınız çalışmaları bir önceki sürüm olan Max Design 2010 formatında saklayabilir ve iş akışınızı genişletebilirsiniz.
2010 Sürümü ile Eklenti Uyumluluğu
3ds Max Design 2010 ile oluşturulan eklentiler bu sürümde de kullanılabilir.
Kaynak
BEĞEN
Paylaş
Paylaş
Cevapla
Kapat
Saat: 13:45
Hoş Geldiniz Ziyaretçi
Ücretsiz
üye olarak sohbete ve
forumlarımıza katılabilirsiniz.
Üye olmak için lütfen
tıklayınız
.
Son Mesajlar
Yenile
Yükleniyor...