Arama


Daisy-BT - avatarı
Daisy-BT
Ziyaretçi
30 Eylül 2011       Mesaj #143
Daisy-BT - avatarı
Ziyaretçi
Alıntı
arif334 adlı kullanıcıdan alıntı

benim cep telefonum hafıza kartını okumadığı için 3 defa servise gitti ve 3.de değişim talep ettim fakat telefon değiştirilmemişti ama o zaman denediğimde tel çalışmış sonra tekrar aynı sorun gözüktü.bende tüketici haklarına şikayet dilekçesi verdim ve telefonumun tekrar aynı arızadan bozulduğunu yazdım dilekçede ama işte telefon şimdi hafıza kartını görüyor.bu bir sorun açarmı açarsa şikayetimi geri çekmeliyimmi?

Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

oğlumu samsunda bir pansiyona yerleştirdim oğlum yerleşirken senet imzalamış.Fakat 3. günde orayı beğenmediğini söyledi babasıyla beraber görüşmeye gittik bu seferde senet lerimizi vermiyo şu halde ne yapmalıyız bizi acilen cevaplandırırsanız sevinirim.

İlk başvuruyu, ürünü aldığınız yere yapmalısınız.
Sonuç alamazsanız aşağıdaki linklerden yararlanınız.


TU-MER Tüketici Hakları Merkezi

Tüketici Hakları Derneği - Ankara (Adres - Telefon Numarası)

Temel Tüketici Hakları
Kaynak: Tüketici hakları ile ilgili sorumu cevaplar mısınız?