Arama


NeutralizeR - avatarı
NeutralizeR
ADM Webmaster
4 Aralık 2016       Mesaj #4
NeutralizeR - avatarı
ADM Webmaster
Email doğrulamasını gerçekleştirmek için hesap oluşturduğunuzda kullandığınız e-posta adresine hala ulaşabiliyor olmanız gerekir.

Onaylama işlemindeki SMS sorunları için aşağıdaki formu kullanabilirsiniz:
Ad:  onay_kodu_sms_kisa_mesaj_sorunlari.png
Gösterim: 1924
Boyut:  16.2 KB
https://www.facebook.com/help/contact/338822979524831

Ayrıca:
Alıntı

Facebook hesabımı oluşturmak için başkasının e-postasını kullandım. E-postamı nasıl değiştiririm?
E-postanızı değiştirmek için:

  1. Yalnızca sizin erişebildiğiniz güvenli bir e-postanızın olduğundan emin olun
  2. Giriş yapın ve ekranın üst kısmındaki E-posta Adresini Değiştir'e tıklayın.
  3. Doğru e-posta adresini girin ve E-postayı Değiştir'e tıklayın.
  4. Yeni e-posta adresinize bir onay e-postası göndereceğiz. Hesabınızı onaylamak için, bu e-postadaki onay bağlantısına tıklayın.
Not: Yeni e-postayı onayladığınızda, daha önce hesabınızı oluştururken kullandığınız yanlış e-postayı değiştiririz.

Alıntı

Yeni bir şifre talebinde bulunduğunuz halde şifre yenileme e-postasını almadıysanız:

  • E-posta hesabınızdaki spam veya önemsiz e-posta klasörünüzü kontrol edin.
  • Facebook hesabınızla bağlantılı olan tüm e-posta hesaplarını ve cep telefonu numaralarını kontrol edin. Şifre yenileme talebinde bulunduğunuzda, şifre yenileme mesajının gönderilmesi için e-posta adreslerinizin ve cep telefonu numaralarınızın hepsini veya bazılarını seçebilirsiniz. Güvenlik nedeniyle e-posta adreslerinin ve cep telefonu numaralarının bir kısmının gizleneceğini unutmayın (ör. fxxxxxxk@fxxxxxxk.com, xxxxxxx5555).
  • Tekrar şifrenizi yenilemeyi deneyin.
Şifre yenileme talebinde bulunduktan sonra e-postayı hala almadıysanız, hesabınızı geri almanıza yardımcı olabiliriz.

BEĞEN Paylaş Paylaş
Bu mesajı 3 üye beğendi.
Son derece gururlu insanlar, susmayı ve yalnızlığı sever.