Ziyaretçi
yönleri ögretmek için ne gibi egitim materyalleri kullanabilirim?
İlişikteki döküman tam da sorduğunuz soru üzerine yazılmış bir makelenin pdf formatında düzenlenmiş halidir.
Şayet bu mesajın altındaki ek dosyayı indirirseniz , aşağıda özetini vermiş olduğum makalenin tümüne ulaşabilirsiniz.
Kolay gelsin...
Hilmi DEMİRKAYA
Süleyman Demirel Üniversitesi Burdur Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü Sosyal
Bilgiler Eğitimi Anabilim Dalı, Burdur-TÜRKİYE
Turhan ÇETİN
G,Ü, Gazi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Sosyal Bilgiler Eğitimi Anabilim Dalı,
Ankara-TÜRKİYE
Halil TOKCAN
G, Ü, Gazi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Sosyal Bilgiler Eğitimi Anabilim Dalı,
Ankara-TÜRKİYE
ÖZET
Bu çalışmada ilköğretim 4. sınıf öğrencilerine yön kavramının öğretilmesinde
uygulanabilecek metotlar incelenmiştir. Öğrencilerin, güneşin doğuşu ve batışı, kutup
yıldızı, pusula, sopa gölgesi, saat, ay, harita, bitki, karınca yuvası ve rüzgârlardan
faydalanarak nasıl yön kavramını ve yer-yön tayinini öğrenecekleri açıklanmaya
çalışılmıştır.
Anahtar kelimeler: Yön, yön bulma metotları, yön kavramı öğretimi, pusula, kutup
yıldızı.
ABSTRACT
This study analyses the methods that can be employed in teaching the concept of
direction to primary school 4th year students. The students were given information
about how to determine the direction and location making use of sun rise and sun set,
northern star, compass, the shadow of a stick, clock, moon, map, plant, ant nest and the
wind.
Key words: Direction, methods for orienteering, teaching the concept of direction,
compass, Polaris
Sponsorlu Bağlantılar
Kolay gelsin...
MAKALE ÖZETİ:
İlköğretim Birinci Kademe Öğrencilerine Yön kavramı Öğretiminde Kullanılabilecek Metotlar
(The Methods That Can Be Used in Teaching the Concept of Direction in Primary Education )
(The Methods That Can Be Used in Teaching the Concept of Direction in Primary Education )
Hilmi DEMİRKAYA
Süleyman Demirel Üniversitesi Burdur Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü Sosyal
Bilgiler Eğitimi Anabilim Dalı, Burdur-TÜRKİYE
Turhan ÇETİN
G,Ü, Gazi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Sosyal Bilgiler Eğitimi Anabilim Dalı,
Ankara-TÜRKİYE
Halil TOKCAN
G, Ü, Gazi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Sosyal Bilgiler Eğitimi Anabilim Dalı,
Ankara-TÜRKİYE
ÖZET
Bu çalışmada ilköğretim 4. sınıf öğrencilerine yön kavramının öğretilmesinde
uygulanabilecek metotlar incelenmiştir. Öğrencilerin, güneşin doğuşu ve batışı, kutup
yıldızı, pusula, sopa gölgesi, saat, ay, harita, bitki, karınca yuvası ve rüzgârlardan
faydalanarak nasıl yön kavramını ve yer-yön tayinini öğrenecekleri açıklanmaya
çalışılmıştır.
Anahtar kelimeler: Yön, yön bulma metotları, yön kavramı öğretimi, pusula, kutup
yıldızı.
ABSTRACT
This study analyses the methods that can be employed in teaching the concept of
direction to primary school 4th year students. The students were given information
about how to determine the direction and location making use of sun rise and sun set,
northern star, compass, the shadow of a stick, clock, moon, map, plant, ant nest and the
wind.
Key words: Direction, methods for orienteering, teaching the concept of direction,
compass, Polaris