Cevap Yaz Yazdır
En İyi Cevap Var|Gösterim: 115.773|Cevap: 116|Güncelleme: 12 Nisan 2014

PC hafıza kartını neden okumuyor?

ener
5 Ağustos 2010 16:35   |   Mesaj #11   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Alıntı
gİsémm.. adlı kullanıcıdan alıntı

telefonumun haffıza kartını bilgisayara yakıyorum ama kartı bilgisayar okumuyor.Biçimlendir diyor.biçimlendiriyorum olmuyor ne yapmalıyım.arkadaşlarım karta virüs bulaşmıştır dedi kartı formatladım yine okumadı.. ne yapmalıyım lütfen yardım edin...şimdiden tşk...

Alıntı
Blue Blood adlı kullanıcıdan alıntı

Öncelikle kart okuyucunun pcye takıldığından ve tanıtıldığından emin olun. Sonra

geedom 2gb minisd hafıza kartını kart aparatına takın. Ve kart okuyucuya uygun yere uygun şekilde yerleştirin.

Alıntı
The Unique adlı kullanıcıdan alıntı

Kartın koruma paylaşıma kapalıdır düğmesini kontrol edin genellikle yan tarafında bulunur .

.
Sponsorlu Bağlantılar
Misafir
11 Ekim 2010 23:54   |   Mesaj #12   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
benim pcde söle bir sorun var hafiza kartimi aciyodu önceden simdi acmiyo yani ya görmüyo diyo yada bicimlendirme yapilsin mi diyo evete tiklayincada bicimlendiremiyor sag click acik

sistem özellikleri:8gb ram 2gb ati ekran karti AMDx2 dual islemci 1 terabayt harddisk
Misafir
28 Ekim 2010 00:29   |   Mesaj #13   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
hafiza kartini okumuyo ne yapmayalim lutfen acil yaaaMsn Sad(
Misafir
4 Aralık 2010 21:44   |   Mesaj #14   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
yaaa bende kıngston 2gb lık hafıza kartı war. telde calısıyor ama pc ye taktıgımda okunmuyor yanı göruntulenemıyor. aygıtlarda cıkyıor ama olmuyo. lutfen yardım edın acıll yaaa Msn Sad
'deniSevde
11 Ocak 2011 13:13   |   Mesaj #15   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Hafıza kartım telefonumda çalışıyor ancak pc' görmüyor. Çalışan kart'ı taktım fakat bu sefer onuda okumadı yardım lütfen..
Sponsorlu Bağlantılar
11 Ocak 2011 13:34   |   Mesaj #16   |   
Valeria - avatarı
VIP Çilekli
Alıntı
'deniSevde adlı kullanıcıdan alıntı

Hafıza kartım telefonumda çalışıyor ancak pc' görmüyor. Çalışan kart'ı taktım fakat bu sefer onuda okumadı yardım lütfen..


Kart okuyucunuzda problem olabilir değişik bir kart okuyucu ile deneyiniz .
Misafir
4 Şubat 2011 14:22   |   Mesaj #17   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
lütfen yardım arkadaşlar benimde okuyordu şmdi okumuyor
Misafir
12 Şubat 2011 18:08   |   Mesaj #18   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
arkadaşlar benim nokıa 2700 telefonum var bluthtutdan attığım verileri alınan dosyalara atıyo.burdan hafıza kartına taşı diyorum işlem başarısız diyor yardım ederseniz sevinirim ..şimdiden teşekkürler..
Misafir
1 Mart 2011 23:11   |   Mesaj #19   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
bu nasıl bişidir ya sabahtan beri her yolu deniyorum bu kartı kurtarmanın bi yolu yok mudur iki resim alıcam içinden su çektiğim çileya bak acıklamalı resimli mesimli bi yol gösterin lütfen tabi eğer bi yolu varsa :s
Misafir
7 Mart 2011 20:53   |   Mesaj #20   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
arkadaşlar benim hafıza kartını ne telefon nede pc okuyor yardımcı olurmusunuz
Sponsorlu Bağlantılar
Hızlı Cevap
Mesaj:



Bu sayfalarımıza baktınız mı
Pixabay Resimleri:
paneli aç