Arama

Call of Duty World at War oyunu nasıl yüklenir?

En İyi Cevap Var Güncelleme: 10 Temmuz 2012 Gösterim: 11.228 Cevap: 13
ZİYARETCİ - avatarı
ZİYARETCİ
Ziyaretçi
18 Haziran 2009       Mesaj #1
ZİYARETCİ - avatarı
Ziyaretçi
call of duty worl at war oyununu nasıl yüklüycem
envs
fmv
fonts
graphics
guımenu
ırx
mcicon
mısc
sounds
text
slus_217
system
yazıları çıkıyo karşıma napıcam
EN İYİ CEVABI Misafir verdi
call of duty nasıl yüklenir baştan sona nalatın
Reklamlar
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
10 Eylül 2009       Mesaj #2
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Bu mesaj 'en iyi cevap' seçilmiştir.
call of duty nasıl yüklenir baştan sona nalatın
Sponsorlu Bağlantılar
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
16 Eylül 2009       Mesaj #3
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Ya nasıl yüklencek 5 i 1606 mı ne hatası veriyo setupa basınca
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
6 Eylül 2010       Mesaj #4
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Ben yeni bir oyun cd si aldım Call of Duty... Aldım ve bilgisayarıma koydum cd yi. Ancak cd 1 bozuk çıktı.Cd 1 in içindekide setup exe idi.Cd 2 çalışıyor tamam da cd 1 de sorun vardı.Cd 1 deki setup u çalıştırdım.Bir yere kadar yükledi ama sonra takıldı 2-3 saat bekledim yine yüklenmedi.Oyunu çok seviyorum oynamak istiyorum lütfen bana setup.exe yi link olarak verirmisiniz.
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
3 Ocak 2011       Mesaj #5
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
call of dutynin yapilisi hakkinda bir iki sey lutfen pls...
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
20 Mart 2011       Mesaj #6
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
arkadaşlar ben call of dutyi hiç bir siteden indiremiyorum . siz bu siteye koysanız bende indirsem olur mu bu arada call of duty : black ops
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
15 Haziran 2011       Mesaj #7
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
ben call of duty 5 i aldım ve bütün partları yükledim setup exe çıktı ama basıyorum açılmıyor bu sorunu nasıl çözebilirim?
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
23 Ağustos 2011       Mesaj #8
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
ARKADAŞLAR YARDIM EDİN! CALL OF DUTY 5 İ ALDIM YÜKLEMEYE BAŞLADI YÜKLEDİ SONRA 2. CD Yİ İSTEDİ 2. CD Yİ KOYUYOM AMA ONADAN SONRA YÜKLENMİYOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
23 Ağustos 2011       Mesaj #9
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
arkadaşlar ben call of duty 5 i aldım bir yere kadar yükledim 2. cd yi koy dedi yaptım sonra yüklenmemeye başladı yardım edin !!!!!!!!!!!!!!!!!
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
17 Kasım 2011       Mesaj #10
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
yav ben call of duty 8 MW3 aldım amam 4. cd nin sonunda tam herşey yüklenmişken satın almakla ilgili bişi çıkıo napcam
Hızlı Cevap
Mesaj:

Benzer Konular

6 Şubat 2013 / merdovic Soru-Cevap