Arama

Windows Installer hizmetine erişilemedi hatasının çözümü nedir?

Güncelleme: 11 Eylül 2009 Gösterim: 6.390 Cevap: 1
Fenerliozo - avatarı
Fenerliozo
Ziyaretçi
11 Eylül 2009       Mesaj #1
Fenerliozo - avatarı
Ziyaretçi
Windows Live,Acrobat Reader gibi birçok program yüklemek istedim ama hep aynı uyarıyı aldım.

Sponsorlu Bağlantılar
skdgbsfh


Bu Uyarı nedir. Herşeyde karşıma çıkıyor. Virüs koruyucular paralı olduğu için bilgisayarıma yükleyemiyorum. Yardımcı olurmusunuz
BrookLyn - avatarı
BrookLyn
Kayıtlı Üye
11 Eylül 2009       Mesaj #2
BrookLyn - avatarı
Kayıtlı Üye
Bu sorunu çözmek için aşağıdaki adımları izleyin:
  1. Bilgisayarınızda yönetici olarak oturum açın.
  2. Başlat'ı ve sonra da Çalıştır'ı tıklatın.
  3. kutusuna cmd yazın ve Tamam'ı tıklatın.
  4. Komut istemine msiexec.exe /unregister yazıp ENTER tuşuna basın.
  5. Msiexec /regserver yazıp ENTER tuşuna basın.
  6. SYSTEM hesabının Windows kayıt defterindeki HKEY_CLASSES_ROOT kovanı için tam denetim erişimi izinleri olduğunu doğrulayın. Bazı durumlarda, Administrator hesaplarını da eklemeniz gerekebilir. Bunu yapmak için:UYARI: Kayıt Defteri Düzenleyicisi'ni yanlış kullanırsanız, işletim sisteminizi yeniden yüklemenizi gerektirebilecek ciddi sorunlara neden olabilirsiniz. Microsoft, Kayıt Defteri Düzenleyicisi'nin yanlış kullanımı sonucunda ortaya çıkan sorunları çözebileceğiniz konusunda garanti vermez. Kayıt Defteri Düzenleyicisi'ni kullanmak kendi sorumluluğunuzdadır.
    1. Başlat'ı ve sonra Çalıştır'ı tıklatın, kutusuna regedit yazın ve Tamam'ı tıklatın.
    2. Aşağıdaki kayıt defteri kovanını tıklatın: HKEY_CLASSES_ROOT
    3. Düzen menüsünde, İzinler'i tıklatın.
    4. Grup veya kullanıcı adları altında SYSTEM listelenmiyorsa, Ekle'yi tıklatın, Bu konumdan kutusunda yerel bilgisayar adının göründüğünden emin olun, Seçilecek nesne adlarını girin kutusuna system yazın, Adları Denetle'yi ve sonra da Tamam'ı tıklatın.
    5. Grup veya kullanıcı adları listesinden SYSTEM öğesini tıklatın ve SYSTEM İzinleri kutusundaki İzin Ver altında Tam Denetim onay kutusunu işaretleyin.
    6. Uygula'yı tıklatın, Tamam'ı tıklatın ve sonra da Kayıt Defteri Düzenleyicisi'nden çıkın.
  7. Bilgisayarı yeniden başlatın. Sorun giderilmezse, Windows XP'yi onarın.

Sponsorlu Bağlantılar

Benzer Konular

22 Ekim 2016 / 61 kadir 61 Soru-Cevap
27 Temmuz 2014 / OyunCu Soru-Cevap
6 Mayıs 2012 / Misafir Soru-Cevap