Cevap Yaz Yazdır
Güncelleme: 10 Nisan 2012  Gösterim: 3.893  Cevap: 5

God of war 2 oyununda aşamalar nasıl geçilir?

Misafir
22 Kasım 2010 14:43       Mesaj #1
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
usta ya ben şahsen god of war2 de takıldım hanı bı yer var bole adamı olduruosunda sonra kancaya takılıp asagı ınıyo orayı gecemedım yardım edebılır mısın ?
Sponsorlu Bağlantılar


talih
1 Temmuz 2011 23:55       Mesaj #2
talih - avatarı
Ziyaretçi
godofwar 2 de
ateş kuşunun üzerinden atlayıp iki büyük çan olan bölümde takıldım nasıl geçerim
Misafir
13 Ağustos 2011 15:22       Mesaj #3
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
slm ya god of war 2 de hem kolu çekip düğmenin ustune gelioz kapı açılıyo ya orayı geçemedim bir yardım lutfeen
Misafir
24 Eylül 2011 18:11       Mesaj #4
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
yha abi karlı bölüm gecil miyor yardım lütfen
Misafir
4 Ekim 2011 22:27       Mesaj #5
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
slm meraba ben oyunun buyuk koprusunde takıldım koprunun yarısı yok kanatlanmam gerk ama olmuyo lutfen yardım edermısınız
Misafir
10 Nisan 2012 15:32       Mesaj #6
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Ben üç kafalı ateş eden adam kısmında kaldım. Bana yardım eder misiniz?


Hızlı Cevap
Mesaj:


Kaynak:

Bu sayfalarımıza baktınız mı
paneli aç