Arama

Telefona şifre nasıl konur?

Güncelleme: 11 Haziran 2014 Gösterim: 14.434 Cevap: 14
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
23 Ocak 2011       Mesaj #1
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
arkadaşlar benim telefon nokia 5230.bişi sorucam telefonumun karıştırılmaması için şifre koymak istiyorum öle bir özelliği var mı? varsa nasıl yapılıyor?
Sponsorlu Bağlantılar
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
2 Kasım 2011       Mesaj #2
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
benım tel nokia c3 00 klosere nasıl sıfre koyıcam bana bır yardımcı olurmusunuz arkdaslar lutfen -)
Sponsorlu Bağlantılar
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
2 Kasım 2011       Mesaj #3
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Lutfen arakadaslar o kadar ugrastım ama bulamadım bana yardımcı olurmusnuz lutfen
f4r333 - avatarı
f4r333
Ziyaretçi
1 Aralık 2011       Mesaj #4
f4r333 - avatarı
Ziyaretçi
Merhaba arkadaşlar ben General Mobile DST450 kullanmaktayım. Güvenlik kodumu biliyorum fakat bilmediğim nokta daha doğrusu yapamadığım konu şu ki.Mesajlar için kod koymak istiyorum yani mesajlara girdiğimde şifre istesin.Ama bir türlü bulamadım eğer kullananız varsa ve yardımcı olursa çok sevinirim.Şimdiden teşekkürler..
qWeqWe - avatarı
qWeqWe
Ziyaretçi
15 Mart 2012       Mesaj #5
qWeqWe - avatarı
Ziyaretçi
Telefona Nasıl Şifre Konur Bilen Varsa Acil Yardımm..! ?
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
27 Eylül 2012       Mesaj #6
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Arkadaşlar ben General Mobile dst 450 kullanıyorum ve telofona şifre koymak istiyorum ama bilmiyorum bilenler lütfen sölesin Msn Sad
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
15 Kasım 2012       Mesaj #7
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
beqler benim tel samsung b3210 corby tuş kilidi şifresini nsaıl koycaz nolr yardımmmmmm
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
17 Aralık 2012       Mesaj #8
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
arkadaslar telefonum nokia c3 nasıl sifre koyucam bilmiyorum aciil yardıım lürfeen Msn Sad
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
8 Haziran 2013       Mesaj #9
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
merhaba telefonuma şifre koymak istiyorum nasıl koyabilirim?
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
2 Ocak 2014       Mesaj #10
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
bnde tus kilidine sifre koycaamm ama nasıll guvenlıke giriom telefon kilidi dioo ama yazıomm olmuooo ndnn ev nasıl olucak

Benzer Konular

19 Haziran 2017 / Misafir Cevaplanmış
14 Mayıs 2012 / Misafir Soru-Cevap
31 Mart 2012 / CrasHofCinneT Sosyal Ağlar