Arama

Aesma Daeva

Güncelleme: 18 Aralık 2008 Gösterim: 1.250 Cevap: 2
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
1 Eylül 2008       Mesaj #1
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Aesma Daeva
Ekim 1999'da "Prassas" yeni albüm için lirikleri yazmaya ve düzenlemeye başladı. Evrim sürecini bu albümde de devam ettiren "Prassas" artık sadece syhthesizer değil, bunun yanı sıra, keman, trompet, flüt ve türkçesini bile bilmediğim birkaç enstrüman daha kullanmaya başladı, ve kesinlikle geleneksel olarak kabul edilemeyecek, sıradışı "The Eros Of Frigid Beauty"i 2002 yılında bizlere sundular.
Sponsorlu Bağlantılar

2003 yılında ise kendilerini tam anlamıyla dünya industrial/gothic sahnesine koyan "The New Athens Ethos" albümleri yayınlandı. Bu albümde gruba "Melissa Ferklaak"ın katılımıyla vokaller daha ön plana çıktı.

Aesma Daeva kesinlikle daha önce bu melodiyi duydum, ya da şu gruba ne kadar benziyor diyebileceğiniz bir grup değil. Industrial/gothic ve darkwave tarzı müzik icra ediyor.

Bass: Eden Taylor
Drums: Tim Klatt
Vocals: Melissa Ferlaak
Guitar: Earl Root
Violin: Theresea Hanley
Guitar: John Prassas

Albümleri:
1999- Here Lies One Whose Name Was Written In Water (Accesion records)
2002 - The Eros Of Firgied Beauty (Irond Records)
2003 - The New Athens Ethos (Irond Records)
king nothing - avatarı
king nothing
Ziyaretçi
2 Eylül 2008       Mesaj #2
king nothing - avatarı
Ziyaretçi
"Aesma Daeva" 1996'da "John Prassas" tarafından kuruldu. Diğer grupların sanki bir hastalık reçetesi gibi kullandıkları basmakalıp bass, gitar ve bateri ritm ve melodilerinden sıkılmış olan "Prassas" yeni arayışlar içine girdi, ve müziğin soyutluğuna yöneldi. "Skinny Puppy" gibi elektronik öğeleri sıradışı kullanan "industrial" gruplarla da yakından ilgilenen "Prassas" bu tarz müzikten ilham aldı ve kendi müziğini adeta metamorfoza soktu. Bütün vurgusunu bu senteze odakladı. "Aesma Daeva" projesi "Prassas"ın "N. Copernicus" ile tanışmasından sonra bir kademe daha atladı. Synthesizerlarla, scannerlarla ve daha farklı elektronik müzik aletleriyle farklı konfigürasyonlar yapıp müziklerini daha öteye, 21. yüzyıla nasıl taşıyacaklarını tasarladılar.

Sponsorlu Bağlantılar
Kısa bir zaman sonra "N. Copernicus" un 2 adet şarkı kaydetme teklifi geldi. İlk şarkı olan "Darkness" "Diva X Machina" adlı uluslararası bir compilation (derleme) albümde ilk şarkı olarak yer aldı. Bu sunumun ardından 2. şarkıları olan "Stay" Alman şirket "Cccession Records" un (1) dikkatini çekti ve stüdyo çalışmalarıyla beraber, "Rebecca Cords"un vokaliyle ilk albüm "Here Lies One Whose Name Was Written In Water" piyasaya sürüldü.

Ekim 1999'da "Prassas" yeni albüm için lirikleri yazmaya ve düzenlemeye başladı. Evrim sürecini bu albümde de devam ettiren "Prassas" artık sadece syhthesizer değil, bunun yanı sıra, keman, trompet, flüt ve türkçesini bile bilmediğim birkaç enstrüman daha kullanmaya başladı, ve kesinlikle geleneksel olarak kabul edilemeyecek, sıradışı "The Eros Of Frigid Beauty"i 2002 yılında bizlere sundular.


2003 yılında ise kendilerini tam anlamıyla dünya industrial/gothic sahnesine koyan "The New Athens Ethos" albümleri yayınlandı. Bu albümde gruba "Melissa Ferklaak"ın katılımıyla vokaller daha ön plana çıktı.

Aesma Daeva kesinlikle daha önce bu melodiyi duydum, ya da şu gruba ne kadar benziyor diyebileceğiniz bir grup değil. Industrial/gothic ve darkwave tarzı müzik icra ediyor. Bütün albümlerinin dinlenebilirliği 8.5/10

king nothing - avatarı
king nothing
Ziyaretçi
18 Aralık 2008       Mesaj #3
king nothing - avatarı
Ziyaretçi
pict1521bwk0