ben bir kaç ay önce casper nirvana tablet aldım. ekran da bozulmalar oldu ve servise götürdüm. bana ekran sıvısı dağılmış dediler ve garanti dışı olduğunu söylediler. hatta elindeki telefonla gösterip şöyle biraz sert dokundsan böyle olur zaten dedi. daha sonra bir srvis formu imzalattılar onda garanti süresi 30 işgünüdür yazıyor. ama tabletin kutusundan çıkan garanti kağıdında 20 gün:/ servise . 20.08.2013 te verdim ve bana arayıp tamir ücretini soracaklarını daha sonra kabul edersem tamir edeceklerini söyledir. ama hala aramadılar. bugün 25 iş günü oldu. bir de normalde 15 günü aştığı zaman bana idareten bir ürün vermeleri gerekmiyor mu? tableti garanti dışı saymaları bunu değiştirir mi? şimdi ne yapacağım bilmiyorum :/ bana yardımcı olursanız sevinirim..