Arama

Arızalanan ürünlerin tamir süresi hakkında yardımcı olur musunuz?

Güncelleme: 18 Eylül 2013 Gösterim: 1.819 Cevap: 1
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
14 Aralık 2009       Mesaj #1
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
3 ay önce kurulumu yapılan lcd tv arızalandı garanti kapsamında bakıma alındı bugün 26. gün tamir süresi 30 gün yazıyor sözleşmede 5 gün içerisinde yapılmazsa yada getirilmezse ben ne yapmalıyım teşekkür ederim
Sponsorlu Bağlantılar
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
18 Eylül 2013       Mesaj #2
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
ben bir kaç ay önce casper nirvana tablet aldım. ekran da bozulmalar oldu ve servise götürdüm. bana ekran sıvısı dağılmış dediler ve garanti dışı olduğunu söylediler. hatta elindeki telefonla gösterip şöyle biraz sert dokundsan böyle olur zaten dedi. daha sonra bir srvis formu imzalattılar onda garanti süresi 30 işgünüdür yazıyor. ama tabletin kutusundan çıkan garanti kağıdında 20 gün:/ servise . 20.08.2013 te verdim ve bana arayıp tamir ücretini soracaklarını daha sonra kabul edersem tamir edeceklerini söyledir. ama hala aramadılar. bugün 25 iş günü oldu. bir de normalde 15 günü aştığı zaman bana idareten bir ürün vermeleri gerekmiyor mu? tableti garanti dışı saymaları bunu değiştirir mi? şimdi ne yapacağım bilmiyorum :/ bana yardımcı olursanız sevinirim..
Sponsorlu Bağlantılar

Benzer Konular

18 Aralık 2008 / Ziyaretçi Cevaplanmış
12 Eylül 2009 / merhabaarkiler Cevaplanmış
6 Temmuz 2015 / Misafir Cevaplanmış