Arama

Markalar - DeFacto

Güncelleme: 18 Ocak 2015 Gösterim: 3.267 Cevap: 1
_AERYU_ - avatarı
_AERYU_
Ziyaretçi
12 Ağustos 2014       Mesaj #1
_AERYU_ - avatarı
Ziyaretçi
DeFacto
Vikipedi, özgür ansiklopedi
Sponsorlu Bağlantılar


F6XMk2U

Giyim perakendeciliği alanında faaliyet gösteren DeFacto, 2003’te kuruldu. Markanın şu anda 4.000’i aşkın çalışanı bulunuyor. Kısa sürede sektörünün 2. büyüğü haline gelen markanın, Türkiye ve yurt dışında olmak üzere, 200 adet aktif mağazası mevcut.

Tarihçe

Ozon Tekstil çatısı altında hayata geçen DeFacto, 2003 yılından bu yana hazır giyim sektöründe faaliyet gösteriyor. 2013 yılı itibari ile Türkiye'nin 36. büyük markası olmayı başarmıştır.

Mağazalar

Markanın, Türkiye genelinde 190 mağazası bulunuyor. Yurt dışındaysa, Kazakistan, Kuzey Irak, Mısır ve İran olmak üzere 10 mağaza ile faaliyetlerine devam ediyor.


Resmi Sitesi İçin Tıklayınız


BEĞEN Paylaş Paylaş
Bu mesajı 1 üye beğendi.
_AERYU_ - avatarı
_AERYU_
Ziyaretçi
18 Ocak 2015       Mesaj #2
_AERYU_ - avatarı
Ziyaretçi
DeFacto
MsXLabs.org

Sponsorlu Bağlantılar

DeFacto, 2003 yılında kuruldu. Markalaşma sürecinde kurumsal kimliğini “Akdeniz Modası’nın dünyadaki ve Türkiye’deki öncü markası” olarak konumlandıran DeFacto, etkili reklam kampanyalarıyla da “jean”e karşı duruşunu ortaya koyarak tüm dikkatleri üzerine çekmeyi başardı.

Türkiye’de “Akdeniz Modası” denildiğinde akla ilk gelen marka olmayı başaran DeFacto, bugün Türkiye genelinde 236 DeFacto mağazası ile Türkiye’nin hazır giyim perakendeciliği alanında faaliyet gösteren en büyük 2 markasından biri haline geldi. Marka kimliğine verdiği önemi mağazacılık alanında da güçlü bir şekilde hissettiren DeFacto, “Akdenizlilik” konseptine paralel olarak sade ve ferah tasarımlarla dizayn edilen mağazalarıyla müşterilerini karşılıyor. Konsept mağazalar, çok katlı mağazalar, internet mağazası, “corner shop”lar ve diğer seçkin butik mağazalardan oluşan yaygın satış noktalarıyla “rahat ulaşılabilir” bir marka olma özelliği taşıyan DeFacto, uygun fiyat politikasıyla da 2003 yılında çıktığı marka yolculuğunda bugün emin adımlarla ilerlemeye devam ediyor.

Dış pazarlar DeFacto için çok önemli bir gelişim noktasıdır. DeFacto, hem hızlı büyüme potansiyeli yüksek olan hem de birikimini verimli kullanma ve hızla sonuca dönüştürme yeteneği olan bir şirkettir. Bu noktada DeFacto’nun ürünlerindeki kalite düzeyi, pazarlama stratejisi ve İspanya’daki tasarım ofisiyle bulunduğu ülkenin beğenisine uygun tasarımlar üretebilme gücü bu piyasalarda çok önemli bir oyuncu olacağının sinyallerini şimdiden vermektedir. Yıl sonu itibariyle DeFacto’nun Kazakistan’da 12, Irak’ta 5, Mısır’da 2, Belarus'ta 1 mağazası olacaktır. Odaklandığı lokasyonlar Balkanlar, Türkî Cumhuriyetler ve Ortadoğu bölgeleridir.

Kaynak:


Benzer Konular

30 Nisan 2015 / perlina Moda
23 Ocak 2015 / _AERYU_ Taslak Konular