PC Görünümü Üye Ol
Forum Ana Sayfa
Soru-Cevap > Bilgisayarımdaki ses sorununu nasıl çözebilirim?
İlk...789 1011...Son
«Önceki KonuSonraki Konu»
Misafir22:48, 22 Ağustos 2012 
bilgiseyarımda ses yok ayarlıyamıyorum ses sistemim tamamen kayboldu onu hangi siteden yüklemem gerekiyo bi kaç site denedim ama hep gereksiz şeyler çıkıyo bilgiseyarın seçeneklerindeki hoporler resmi itti sadece msn resmi kaldı onları nasıl geri getirebilirim
Cevap
Misafir21:43, 31 Ağustos 2012 
aynı şey bizde de aynı ses çıkmıyor
Cevap
Misafir13:56, 13 Eylül 2012 
ya bilgasayardan ses çıkmıyor kablolar falan doğru takılı bide ses çubuğuda gözükmüyor napmam gerek acil lütfen
???????????????????????
Cevap
Misafir17:29, 8 Ekim 2012 
off ses bazen oluyo bazen olmuyooo ya
Cevap
Misafir21:47, 9 Ekim 2012 
ÖNCELİKLE SES KONTROLÜ YAPIN EYER BİR ŞEY DEĞİŞMEDİYSE SES KARTINI KONTROL EDİN YARARI OLMAZSA JACKIN TAKILIMI BAKIN SORUNUNUZ ÇÖZÜLMEZSE BURAYA YAZIN
Cevap
Misafir15:04, 31 Ekim 2012 
ses kartı nerde
Cevap
Misafir23:32, 17 Kasım 2012 
Ya Arkadaşlar ben Sorunu Buldum Da çözemiyorum Bigün Bilgisayarı Açtım Ekran Ttriyordu Onunla Bayaa Bi Uraştım En Son Arkadaş Ekran Kartı Sorunludur Dedi Sora Bi Müzik Açayım Dedim Ses Çıkmıyordu Bilgisayarın Ana sesleri de çıkmıyordu Ekran Kartı Güncelleme dedim GPU-Z die bşiy Çıktı İndir dim pencere deki Bütün Heryer Boştu (( http://gpuz.techpowerup.com/12/11/17/dnd.png ))Anladım ki ekran kartı silinmiş Ve Ses kartıda silinmiş (onuda drectX Den Örendim Ordada Heryer Boştu ) Nasıl Düzelte Bilirim Lütfen Yardım Edin Kafayı Yicemm .....(((((((((((((

Ayrıca DirectX te Karşılaştığım Şey de şunlar View image: adsız //// View image: adsız1
Cevap
Misafir17:04, 21 Kasım 2012 
Bilgisayarımdan ses çıkmıyor ve bazı programları( gta vc mt2 google earth vs. gibi )açmıyor

Ekran Sorunu Veriyor Ve Bilgisayarımdan Ses TE Çıkmıyor Ne Yapablilirim Yardım EDin Lütfen
Cevap
Misafir19:58, 15 Aralık 2012 
bilgisayarın sesi neden gel miyor?
Cevap
_EKSELANS_20:08, 15 Aralık 2012 
Arkadaşlar bir arkadaşımız sonunda çözmüş.Ben daha deneyemedim ama bir arkadaşımıza ilettim ve bana çözdüğünü söyledi.Çok teşekkür ediyoruz.

Sayın Osman ERDEM'e sonsuz teşekkür..
Çözüm(Bana yazdığı e-mail);
Arkadaşım ben dün gece son kez uğraştım ve ses sorununu çözdüm. Eğer istersen tarif edeyim. ben şu şekilde çözdüm Anakartım asus onun driverlarının olduğu cdyi taktım. Oradan ses driverını buldum. onu bilgisayara kopyaladım. Çünkü doğrudan cdden uyumsuz format deyip kurmuyodu. Daha sonra denetim masasına gittim . Oradan donanım ve sesi açtım. Oradan aygıtlar ve yazıcılar sekmesi altında device manager'ı açtım. ses ve video yöneticileri başlığı altında high definition sound device(yani ses sürücüsüne) sağ tıkla sürücü yazılımını güncelleyi tıkla. Sürücü yazılımı için bilgisayarımı ara seçeneğini yani alttaki, seçeneği seç. Göz at kısmında cdden kopyaladığın klasöre tıkla oradan otamatik yükleyecek ve bilgisayarından sen gelecektir. Bende sorun çözüldü darısı senin başına


Umarım sizlerinde sorunu çözülür..Saygılar.
Cevap
İlk...789 1011...Son
«Önceki KonuSonraki Konu»
Hızlı Cevap
Kullanıcı Adınız:
Doğrulama
Mesaj:
Tüm Soru-Cevap Konuları
Benzer Konular
Ses sorununu nasıl çözebilirim?
Bilgisayarımdaki ses problemini nasıl çözebilirim?
Acer aspire one ses sorununu nasıl çözebilirim?
Gta ses sorununu nasıl çözebilirim?
Video ses sorununu nasıl çözebilirim?