Arama

Peugeot 3008

Güncelleme: 10 Ekim 2013 Gösterim: 10.952 Cevap: 2
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
18 Ocak 2009       Mesaj #1
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Peugeot 3008

035407181io1

Kompakt ve geniş hacimli bir crossover olan Peugeot 3008, sadece Peugeot ürün gamı içerisinde değil, mevcut otomobil pazarında yeni ve yenilikçi bir ürün arzı oluşturuyor. Sochaux Fabrikası’nda üretilen Peugeot 3008, konseptini ve bütün standartlarını Peugeot markasının, bilgi birikimi ve değerlerinden alıyor.

045509504ck7

Peugeot 3008, halen pazarda mevcut olan çok sayıda modelin kesişme noktasında yer alıyor: SUV, MPV veya hatchback dünyalarından izler taşıyor. Bu farklı modellerin karışımından doğan araç her bir modelin en güçlü yönlerini aldı ve bunlara Dynamic Rolling Control, güçlendirilmiş çekiş sistemi gibi çok sayıda yeni teknolojiler ekledi. ”Yüksek” bir araçta sürüş keyfi, çekiş gücü performansı ve çevreye saygı gibi genelde birbirlerine karşıt olarak değerlendirilen özellikler Peugeot 3008’de başarılı bir şekilde bir araya getirildi.

015565597by4

Geleneksel olmayan tarzı ve tasarım tercihleriyle yeni pazarlar kazanmaya yönelik tasarlanan Peugeot 3008 modern, pratik ve sürüş keyfi yüksek bir araç arayışında olan müşteri kesimlerine orijinal çözümlerle birlikte en üst seviyede çok amaçlı kullanım olanağı sunuyor. Güvenli, çok yönlü kullanıma uygun ve prestijli safkan bir crossover olan 3008, otomobil dünyasında yepyeni alanlar keşfediyor.

055600588lp8

2009 yılının Nisan ayında Fransa pazarına sunulacak olan Peugeot 3008’in Mayıs ayı sonunda Türkiye pazarına sunulması planlanıyor. Peugeot 3008’in crossover segmentinde, sürüş keyfi ve aktif güvenlik yönlerinden yeni bir referans oluşturması hedefleniyor.

2009 yılında, 3008 ürün gamı aşağıdaki versiyonlardan oluşacak :

Dizel HDi FAP motorlar:

- 1,6 HDi FAP 80 kW (110 bg), 240 Nm, 6 ileri mekanik vites kutusu – CO2 : 137 g/km
- 1,6 HDi FAP 80 kW (110 bg), 240 Nm, 6 ileri sekansiyel mekanik vites kutusu – CO2 : 130 g/km (1)
- 2,0 HDi FAP 110 kW (150 bg), 340 Nm, 6 ileri mekanik vites kutusu – Euro 5, CO2 : 146 g/km (1)
- 2,0 HDi FAP 120 kW (163 bg), 340 Nm, 6 ileri otomatik vites kutusu – Euro 5, CO2 : 176 g/km (2)

Benzinli motorlar :


- 1,6 VTi 88 kW (120 bg), 160 Nm, 5 ileri mekanik vites utusu– Euro 5, CO2 : 165 g/km
- 1,6 THP 110 kW (150 bg ), 240 Nm, 6 ileri mekanik vites kutusu – CO2 : 176 g/km, ardından 1,6 THP 115 kW (156 bg ), 240 Nm, 6 ileri mekanik vites kutusu – Euro 5, CO2 : 170 g/km (2)

(1) 2009 yazından itibaren mevcut olacak
(2) 2009 sonbaharından itibaren mevcut olacak, rakamlar onaylı değildir.

Ayrıca, 3008, 2011 yılından itibaren, 2008 Paris Otomobil Fuarı’nda konsept model Prologue HYbrid4 üzerinde tanıtılan HYbrid4 teknolojisinden yararlanan PSA Grubu’nun ilk modeli olacak. Yakıt tüketimini ve CO2 salınımını azaltma yönünden gerçek bir dönüm noktası olan bu teknoloji, HDi FAP dizel motor tarafından sağlanan önden çekiş ve elektrikli bir motorun sağladığı arkadan itiş özelliği sayesinde, araca dört tekerlekten çekiş (4x4) olanağı sağlayacak. Araç aynı zamanda 0 emisyon sunan “salt elektrikli” modda çalışma özelliğine de sahip olacak.

Peugeot 3008, güvenli bir crossover
3008, her açıdan maksimum güvenlik sunuyor. Güvenlik, sürüş özellikleri yönünden saptanan yüksek hedeflerle güvence altına alınıyor. Ayrıca optimize edilmiş bir yapıya ve yüksek performanslı tutma sistemlerine dayanıyor.

Peugeot 3008, iddialı kalite hedefleri olan prestijli bir crossover

308’in lansmanından itibaren hayata geçirilen yüksek üretim ve test standartları ile artırılmış olan kalite kavramı, 3008’in tasarım, geliştirme ve üretimi aşamalarında titiz ve özenli çalışmalara konu oldu. Bu amaçla, aracın lansmanında kalitesini en üst seviyeye getirmek için verilerin toplanması amacıyla 3 000 000 kilometrelik önemli bir sürüş test planı uygulanıyor. Aynı şekilde, özellikle çok sayıda sıkı kalite kontrolleri üretimin her aşamasında hayata geçirildi.

025640106tp2

Üretim sürecinin her aşamasında en üst kalite düzeyini hedefleyen bu titiz çalışmaların 3008’in sağlamlığı, güvenilirliği ve bakım maliyetleri üzerinde de olumlu etkileri olacaktır. Özellikle, alıcıların çoğu için büyük, fakat özellikle filo müşterileri için temel önemi olan “toplam kullanım maliyeti” kavramı üzerinde de doğrudan bir etkisi olacak.

Aracın kullanım maliyeti ve ikinci el değeri de, cazibesine, çevre performansına ve bakım maliyetlerine bağlı olacak.

RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
13 Ekim 2011       Mesaj #2
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Peugeot 3008 RC Line

peugeot3008rcline1

_EKSELANS_ - avatarı
_EKSELANS_
Kayıtlı Üye
10 Ekim 2013       Mesaj #3
_EKSELANS_ - avatarı
Kayıtlı Üye
2014 Peugeot 3008
MsXLabs.org

Maykayjlı 2014 Peugeot 3008 tanıtıldı.

peugeot

Frankfurt Otomobil Fuarı’nda siftah yapıyor.
Fransız oto üreticisi Peugeot, 2014 model 3008 ve 3008 HYbrid4 araçları ile ilgili ilk resmi detayları tanıttı.
2013 Frankfurt Otomobil Fuarı’nda halkın karşısına çıkacak olan makyajlı modellerin elden geçirilmiş ön ızgaraya sahip yeni ön yüzleri, yeniden tasarlanmış ön farları ve ekstra krom aksanlar dikkat çekiyor. Model ayrıca yeni arka farlara ve yeni bir tasarıma kavuşan 16 ya da 18 inçlik alaşım jantlara ev sahipliği yapıyor.
Kabin içerisinde bulunan değişiklikler sınırlı sayıda ancak yenilenen döşemeler, fazladan metalik aksanlar ve güncellenmiş anahtarlama teçhizatı mevcut.
Kaputun altında yatması beklenen motor seçenekleri ise aşağıdaki gibi:
• 1.6 litrelik e-HDi FAP, 115 beygir gücünde
• 1.6 litrelik HDi FAP, 115 beygir gücünde
• 2.0 litrelik HDi FAP donanımları, 150 ve 163 beygir güçlerinde
• 1.6 litrelik VTi, 120 beygir gücünde
• 1.6 litrelik THP donanımları, 155 ve 163 beygir güçlerinde
3008 HYbrid4 modelinde ise sözü geçen 2.0 litrelik HDi FAP motoru ön tekerlere 37 beygirlik bir güç sağlarken arka tarafta bulunan elektrik motoru da arka akslara hareket verecek. Bu donanım sayesinde aracın toplam gücü 200 beygir olarak ölçülüyor. Verimlilik ve yakıt tüketiminden bahsedecek olursak ise aracın 100 kilometrede sadece 3.4 litre gibi ekonomik bir rakam tükettiğini söyleyebiliriz.


wol errorBüyütmek için tıklayınız, esas boyutları 800x600.2014 peugeot 3008 1 800x600
wol errorBüyütmek için tıklayınız, esas boyutları 800x600.2014 peugeot 3008 2 800x600
wol errorBüyütmek için tıklayınız, esas boyutları 800x600.2014 peugeot 3008 3 800x600
wol errorBüyütmek için tıklayınız, esas boyutları 800x600.2014 peugeot 3008 4 800x600
wol errorBüyütmek için tıklayınız, esas boyutları 800x600.2014 peugeot 3008 5 800x600
wol errorBüyütmek için tıklayınız, esas boyutları 800x600.2014 peugeot 3008 6 800x600
wol errorBüyütmek için tıklayınız, esas boyutları 800x600.2014 peugeot 3008 7 800x600
wol errorBüyütmek için tıklayınız, esas boyutları 800x600.2014 peugeot 3008 8 800x600
wol errorBüyütmek için tıklayınız, esas boyutları 800x600.2014 peugeot 3008 9 800x600
wol errorBüyütmek için tıklayınız, esas boyutları 800x600.2014 peugeot 3008 10 800x600
wol errorBüyütmek için tıklayınız, esas boyutları 800x600.2014 peugeot 3008 11 800x600

Kaynak: TRaraba.com