Cevap Yaz Yazdır
Gösterim: 119.542|Cevap: 1.028|Güncelleme: 11 Nisan 2016

Zengin olsaydın ne yapardın?

27 Haziran 2006 12:26   |   Mesaj #1   |   
kompetankedi - avatarı
SMD Bir Dünyalı
bu da yeni bi oyun

zengin olsaydım ne yapradım
Sponsorlu Bağlantılar

dünyanın en pahalı arabasını alırdım geri kalan hayatımıda maimi de geçirirdim Msn Happy

*
Son düzenleyen kompetankedi; 27 Temmuz 2007 18:47
venüsün_kızı
27 Haziran 2006 12:39   |   Mesaj #2   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
ZENGİNLİĞİMİN LİMİTİNE BAĞLI EĞER LİMİTSİZ BİR ZENGİNLİĞİM VARSA TÜM İHTİYACI OLANLARIN İHTİYAÇLARINI KARŞILARDIM TÜRKİYE İÇERİSİNDEKİLERİN BANADA KALIRSA BİRŞEYLER YAPARDIM İŞTE
Blue Blood
27 Haziran 2006 13:04   |   Mesaj #3   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
KESİNLİKLE TEK BİŞEY YAPARDIM TEK HAYALİM BU ÇÜNKÜ
KİMSESİZÇOCUKLAR İÇİN Bİ YURT BARINA BİLECEKLERİ EĞİTİM GÖRECEKLERİ EĞLENECEKLERİ
İÇİNDE HERŞEYİN BULUNDUĞU DIŞARI HİÇ İHTİYACLARI OLMAYACAK Bİ YER AH AH KEŞKE ZENGİN OLSAMDA GÖSÜM ACIK GİTMESE BU İSTEGİMİ GERÇEKLEŞTİRSEM
SailorGirl
27 Haziran 2006 13:05   |   Mesaj #4   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Bi Rap Festivali Organize Ederdim.. Sagopa Kajmer,Kolera,Abluka Alarm,Zet,Raffine,Sansar Salvo,Rapozof,U.L.A.Ş'ı Çağırırdım...

Masraflar Benden Msn Tongue
Blue Blood
27 Haziran 2006 13:07   |   Mesaj #5   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
KITLIK ÇEKEN ÜLKELERE YARDIM EDERDİM Msn Happy
Sponsorlu Bağlantılar
PLAYBOY
28 Haziran 2006 06:16   |   Mesaj #6   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
bir AUDI TT alirdim... USA de yasardim. herkes ve hersey den uzak, biton kiz arkadasim ve sevgililerim olurdu, ama uzun iliskim olmazdi... cunku O nu hala ariyor olurdum...
Blue Blood
28 Haziran 2006 08:43   |   Mesaj #7   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
köşk alırdım ve hayatımı yaşardım
Reaper
28 Haziran 2006 11:40   |   Mesaj #8   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Bir Ferrari F-50 alırdım...




Tabii ondan önce bi ehliyet....



Kalan parayı da garibana dağıtırdım.
Blue Blood
28 Haziran 2006 15:02   |   Mesaj #9   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
yardım ederdim kendime önce Msn Grin
Blue Blood
28 Haziran 2006 15:10   |   Mesaj #10   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
hayatta tek bi dileğim var amacım var zengin olursam yapacağım ilk şey
önceden de dediğim gibi
KESİNLİKLE TEK BİŞEY YAPARDIM TEK HAYALİM BU ÇÜNKÜ
Sponsorlu Bağlantılar
KİMSESİZÇOCUKLAR İÇİN Bİ YURT BARINA BİLECEKLERİ EĞİTİM GÖRECEKLERİ EĞLENECEKLERİ
İÇİNDE HERŞEYİN BULUNDUĞU DIŞARI HİÇ İHTİYACLARI OLMAYACAK Bİ YER AH AH KEŞKE ZENGİN OLSAMDA GÖSÜM ACIK GİTMESE BU İSTEGİMİ GERÇEKLEŞTİRSEM

yani bunu yapacak kadar zengin olayım ve o yurdun içindeki çocukları orda yaşadıkları sürece kimseye muhtaç bırakmayacak kadar param olsun ben başka bişey istemiyorum
isterse bunu yaptıktan sonra tek kuruşum kalmasın....

Cevap Yaz
acebook yorumları
paneli aç