Arama

Modanın Türk Markaları

Güncelleme: 8 Haziran 2016 Gösterim: 68.450 Cevap: 6
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
1 Mayıs 2007       Mesaj #1
Misafir - avatarı
Ziyaretçi

Modanın Türk Markaları


Ad:  modamarka.jpg
Gösterim: 9666
Boyut:  14.8 KB
  • VAKKO
  • BEYMEN
  • BEYMEN KIDS
  • BEYMEN CLUP
  • DAMAT ADV
  • TWEEN ADV
  • IPEKYOL
  • NETWORK
  • FABRIKA
  • POLO GARAGE
  • ATALAR STORE
  • MUDO Collection
  • CCS SARAR
  • ABBATE
  • LENTE Dİ ABBATE
  • BİSSE GÖMLEK
  • LC WAIKIKI
  • DANIEL HECTER
  • US POLO
  • FAİK SÖNMEZ
  • RODİ JEANS
  • COLİNS JEANS
  • COLLEZİONE
  • TEKBİR GİYİM
Son düzenleyen kompetankedi; 8 Haziran 2016 00:10
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
13 Eylül 2007       Mesaj #2
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
YENİ BİR TÜRK MARKASI ''MOUSKA''
Bir süredir New York'ta yaşayan genç tasarımcı Berna Fotocan, kendi yarattığı markası ''Mouska'' ile fuarda büyük beğeni topluyor. İşletme mezunu olan Fotocan, Türkiye'de uzun yıllar Beymen ve Demsa Grupta çalıştıktan sonra New York'ta dünyanın önde gelen tasarım okullarından Parsons School of Design'da moda tasarımı eğitimi almış, çalışmış ve sonunda kendi markasını yaratmaya karar vermiş.
Fotocan, ilk koleksiyonunun fuar komitesi tarafından hem New York'ta hem de Paris'te beğenilip fuara seçilmesi dolayısıyla çok heyecanlı olduğunu söyledi. Fuarda gördüğü ilgiden çok memnun olduğunu belirten Fotocan, kıyafetlerinde yalın tasarım anlayışını modern detaylarla zenginleştirdiğini, geçmişle günümüz arasında romantik bir köprü kurmaya çalıştığını kaydetti.
Özellikle Jane Austen romanlarından uyarlanan filmlerdeki 18. yüzyıla ait romantik çizgileri bugünün gerçekçi dünyasıyla harmanladığını belirten Fotocan, büyük bir enerjiye sahip olan New York'ta yaşamanın tasarımlarını olumlu yönde etkilediğini söyledi. ''Mouska'' isminin de kendisini ve çizgilerini çok iyi yansıttığına inandığını ifade eden Fotocan, 2007-2008 kış koleksiyonunda kadının ruh hallerindeki ikilemleri ve geçişleri ''Adaptation'' temasıyla işlediğini dile getirdi. Amacının Türk modacısı olarak ismini ve markasını önce ABD'de, daha sonra da Türkiye, Avrupa ve Japonya'da duyurmak istediğini söyleyen Fotocan, New York'ta birkaç sezon sonra bir defile yapmayı planladığını belirtti.
''Her yaratıcı düşünce, arkasında bir iş planı olduğu zaman hayata geçebilir'' düşüncesinden hareket eden Fotocan, modern, ayakları yere basan, ne istediğini bilen, günün her saati çekici görünmek isteyen kadınlar için kıyafet tasarladığını söyledi.
A.Arda - avatarı
A.Arda
VIP VIP Üye
7 Ocak 2008       Mesaj #3
A.Arda - avatarı
VIP VIP Üye
Mavi Jeans..!

Mavi Jeans 1991 yılında İstanbul'da kuruldu. Yılda 7 milyon adetlik satışıyla 10 yıldır Türkiye'nin lider markası olan Mavi; ABD, Kanada, Almanya, Avustralya, İngiltere, Danimarka, İtalya ve Hollanda'nın aralarında bulunduğu 50 ülkede 4.600 noktada satılıyor. İstanbul, New York, Vancouver, Montreal, Berlin ve Frankfurt'ta "flagship" mağazaları bulunuyor.

Mavi; İstanbul, New York, Vancouver, Montreal, Londra, Frankfurt, Münih, Kopenhag, Brüksel, Sidney, Zürih, Paris, Toronto, Milano ve Amsterdam şehirlerindeki 15 showroom'u aracılığıyla dünyayla buluşuyor.

Mavi, Time Dergisi'nin 2006 Eylül'ünde yayınlanan Sytle & Design sayısında dünyanın en iyi 16 jeans markası arasında gösterildi.

Mavi'nin bir jeans markasından global bir moda markasına doğru gelişiminde; "Perfect Fit" yani "Mükemmel Uyum" anlayışıyla geliştirdiği pazarlama stratejisinin başarısı yatar. "Perfect Fit" Mavi için, bir jeans'in sadece vücuda değil, aynı zamanda bulunduğu kültüre de mükemmel uyum sağlamasıdır. Mavi'nin müşterisiyle olan bağı ise bir hayat tarzı sunmanın çok ötesinde; onların hayatının bir parçası olmak ve onları da Mavi'nin bir parçası haline getirmektir.


Son düzenleyen Efulim; 19 Ekim 2011 14:25 Sebep: font boyutu
A.Arda - avatarı
A.Arda
VIP VIP Üye
31 Ocak 2008       Mesaj #4
A.Arda - avatarı
VIP VIP Üye
Erkek Giyim Sektörünün Öncü Markası "İmza"...
Şüphesiz erkek giyimde kalitenin, şıklığın ve güvenilirliğin kimliği, kanıtı olan firmalardan biridir İmza. Kaliteli ve güvenilir ürünleri İMZA adıyla müşterilerinie sunmak ise kurulduğu 1985 yılından beri Taşkınırmak Giyim Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti’nin en önemli sorumluluğudur.

Taşkınırmak Giyim Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti, 1985 yılında Hatay’da manifatura ürünleri satışı ile konfeksiyon sektörüne girmeye karar vermiştir. 1989 yılında manifatura ürünlerinin yanında erkek konfeksiyon ürünlerinin de satışının yapıldığı bir mağazayı Hatay’da açan Taşkınırmak Giyim, 1990’da pantolon ve gömlek üretimine girmiş, ikinci mağazasını 1994 yılında, Hatay Kırıkhan’da açmıştır.

1996 yılında stratejik bir karar ile firma Adana’da bir showroom açmış ve toptan satışa başlamıştır.
1999 yılına gelindiğinde, yeni bir marka arayışına girilmiş ve nihayetinde, yılların tecrübesi ve birikimi, “İMZA” markasıyla erkek hazır giyim piyasasında yerini almıştır.

Taşkınırmak Giyim özüne, markasına kavuştuktan sonra 2001 yılında İstanbul’da bir showroom açarak faaliyetlerine devam etmiştir.

Bu arada yurtdışına açılma çalışmalarını da sürdüren İMZA, VIRALLI ile dış piyasaları hedef belirlemiştir.

Markalaşma sürecinin bir gereği olarak perakende sektörüne girmeye karar veren İmza, Türkiye genelinde toplam 16 mağazaya sahiptir. Ayrıca, Türkiye genelinde bulunan 200 satış noktasında müşterilerine hizmet vermektedir.
Taşkınırmak Giyim, Adana Giyim Markaları Derneği (AGİMAD) ve Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Derneği (AMPD) üyesidir
.



Son düzenleyen Safi; 26 Mart 2016 17:59 Sebep: Font boyutu.
Bia - avatarı
Bia
Ziyaretçi
29 Mayıs 2008       Mesaj #5
Bia - avatarı
Ziyaretçi
Abbate

Abbate kuruldugu gunden bu yana yaklasik 20 yildir hazir giyim sektoru gomlek ve aksesuarlari
kategorisinin, kategoriye yon veren lider markası konumundadir.

Abbate koleksiyonlari Türkiye'nin onde gelen moda tasarimcilarindan olan Umit Unal yonetimindeki tasari ekibi tarafindan her sezon yeni bir konsept ile hazırlanmaktadir.
Umit Unal Abbate tasarim grubu baskanlıgının yanı sıra, gelecek sezonların renk egilimlerinin belirlendigi ICC International Color Committee 'de Turkiye temsilcisi olarak gorev yapmaktadır.

Gomlek ve aksesuarları ile iş dunyasının formal giyim tarzini ve tempolu yasam bicimini zenginlestirerek destekleyen , teknolojik yeniliklerin hayata gecirilmesinde öncü olmayı ilke edinmis ABBATE koleksiyonlari , gerek tasarim , gerek malzeme, gerekse dikim kalitesi olarak önemli dunya markalarının dahi uzerinde bir urun kalitesine sahiptir.
Üstün ürün kalitesini her zaman müsteri ihtiyacları dogrultusunda gelistirmeye odakli olan Abbate markası icin bir diger vazgecilmez konu da üstün müsteri hizmeti anlayisidir..
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
20 Eylül 2011       Mesaj #6
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
MAXTERRACE

Maxterrace oluşturduğu koleksiyonları şık, dinamik ve zarif çizgileri göz önünde bulundurarak hazırlıyor. Günlük hayatın çizgilerinin yanısıra gece hayatı ,casuel uçuk,abiye,genç dahil olmak üzere iş hayatında aktif olarak yer alan tüm kadınların birinci tercihi olmaya şimdiden adayız. Koleksiyonlarda özellikle çalışan kadınlara yönelik iş hayatının tüm zorluklarını düşünerek şıklığı hedef alan modellere yer veriyoruz. Sonbahar/Kış koleksiyonunda kadınsı dokunuşlarla gündüzün ciddiyetine yakışır şık takımları zenginleştirilirken,ilk bahar/yaz koleksiyonunda baharın tüm renkleriyle kendinizi göstereceğiniz giyim kuşam kültürüne öncelik veriyoruz.

Vitrine süreceğimiz modellerimizde Türk sitilistlerle hazırladığımız koleksiyonlarımızı İtalyan,Fransız,İspanyol moda tasarımcılarıyla işbirliği yapıp, kendi tarz ve sitillerini yansıtan avrupa çizgileriyle oluşturulmuş modellerimizle karşınızda olacağız. Çalışmalarımızı sürdüğümüz Türkiyenin en ünlü modacılarının hazırladığı modelleri mağazalarımızda özel konsepte sunulmuş olarakta göreceksiniz
Son düzenleyen Efulim; 19 Ekim 2011 14:30 Sebep: Sayfa düzeni.
_AERYU_ - avatarı
_AERYU_
Ziyaretçi
13 Ocak 2015       Mesaj #7
_AERYU_ - avatarı
Ziyaretçi
Markalar - LC Waikiki
MsXLabs.org

1985 yılında Fransa’da doğan LC Waikiki, 1997 yılında bugünkü LC Waikiki Mağazacılık tarafından satın alındı. Koleksiyonları ve mağazacılık anlayışıyla birçok markaya örnek oluşturan ve ulaşılabilir modanın adresi olan LC Waikiki, büyüme serüvenini, 16 yıldır bir Türk markası olarak LC Waikiki Mağazacılık çatısı altında sürdürüyor.

DÜNDEN BUGÜNE
1985 – 1996


LC Waikiki’nin doğuşu…


LC Waikiki, 1985 yılında bir Fransız markası olarak hayat buldu. Fransız tasarımcı George Amoual ve ortağı yeni bir marka yaratarak Fransız hazır giyim pazarına girmeye karar verdiler. George ve ortağı, markalarının adını hazır giyim pazarına girmeye karar verdikleri dönemde gerçekleştirdikleri bir uçak seyahati sırasında buldu. Uçak yolculuğu sırasında okudukları dergideki ünlü Waikiki Plajı'nın tanıtımından büyük heyecan duyan iki ortak, hazırladıkları farklı tasarımlara Waikiki isminin çok uygun olacağını düşündü. Fransızca "arkadaşlar" anlamına gelen "Les Copains" kelimelerinin baş harflerinden oluşan "LC" kısaltmasını da eklediklerinde LC Waikiki markası yaratılmış oldu.

LC Waikiki ve Taha Tekstil işbirliği…

Fransa'da kısa sürede adını duyuran ve önemli satış rakamlarına ulaşan marka, 1988 yılında artan üretim ihtiyacını karşılamak için Türk şirketi Taha Tekstil ile çalışmaya başladı. Türkiye'nin tekstil ve hazır giyim sektöründe gelişme yaşadığı, dünya piyasasında üretim ve hammadde gücü ile adını duyurmaya başladığı bu yıllarda Taha Tekstil, LC Waikiki'nin beklentilerini fazlası ile karşılayarak işbirliğini güçlendirdi. Taha Tekstil, LC Waikiki'de yakaladığı başarı ile yatırımlarını artırarak büyümeye başladı ve ilerleyen yıllarda kurulan yeni üretim şirketleri ile dünyanın önemli markalarına fason üretim yapan Taha Grup oluştu.

Tema Tekstil ve 700’e yakın LC Waikiki bayisi…

Taha Grup, toptan satış ve marka oluşturma hedefleri doğrultusunda 1991 yılında Tema Tekstil'i kurdu. Tema Tekstil, öncelikle Taha Grubu'nun en önemli ihracat müşterisi olan LC Waikiki’ni Türkiye lisansını alarak, LC Waikiki ürünlerinin toptan satış sistemine göre, bayiler aracılığı ile Türkiye'deki satışını başlattı. Başlangıçta LC Waikiki’nin tüm tasarımları Fransa’dan gelirken, 1993 yılında Tema Tekstil bünyesinde grubun ilk tasarım birimi kuruldu. Tema Tekstil, kuruluş amacı toptan satış olmasına rağmen genç ve çocuk giyim pazarı için hazırladığı başarılı koleksiyonlar ve etkin pazarlama yöntemleri ile kısa sürede hem girişimcilerin hem de tüketicilerin beğenisini kazanmayı başardı. Böylelikle corner bayi sayısı her geçen gün artmaya başladı. Bu başarıdan güç alan Tema Tekstil, 1995 yılında yetişkin hazır giyim pazarı için ayrı bir tasarım birimi kurdu. Grubun 2000 yılı ve sonrasındaki perakendecilik atağına dek, LC Waikiki Türkiye genelinde 700’e yaklaşan bayi sayısına ulaştı.

1996 – 2000
LC Waikiki bir Türk markası oldu!


1996 yılında Taha Grubu’nun perakende sektörüne girme stratejisi doğrultusunda, mağazalar açmak ve LC Waikiki ürünlerini bayiler yerine kendi mağazalarında satmak hedefi ile Tema Mağazacılık A.Ş. kuruldu. 1997’de Taha Grubu’nun stratejik planları doğrultusunda kendi grup markasını oluşturma ile ilgili araştırma ve fizibilite çalışmalarının hız kazandığı bir dönemde Fransız LC Waikiki firmasının ortakları markayı satmaya karar verdiler. Bu dönemde, LC Waikiki’nin Türkiye’deki satışlarının hızla artmaya devam ediyor olması, Taha Grubu’nun bir markaya sahip olmak istemesi sonucu LC Waikiki’nin dünyadaki tüm isim haklarını satın alındı ve 1997 yılında LC Waikiki artık bir Türk markası haline geldi.
Bu gelişmenin akabinde Taha Grup, LC Waikiki’yi hem koleksiyon hem de mağazacılık anlayışı olarak yeniden yapılandırmak üzere Fransa pazarından bir süreliğine çekme kararı aldı. Aynı dönemde radikal bir karar ile bayilik kanalı ile yapılan satışlar, bayi sayısında yapılan azaltma ile önemli ölçüde düşürülerek mağazacılık alanındaki yatırımlara hız verildi ve o dönemde 21 olan LC Waikiki mağaza sayısı hızla artmaya başladı.

Mağazacılık atağı ve Tema Grup…


2000 yılından itibaren perakendeci kimliğini ön plana çıkarıp, sadece kendi mağazalarını açmaya yönelen Tema Mağazacılık, LC Waikiki koleksiyonlarını müşterileri ile buluşturabileceği çağdaş mağazalar açma projesine hız verdi.
Taha Grup, bu radikal kararını takiben üretim ve perakende şirketlerinin iki ayrı grupta faaliyet göstermesi yönünde karar aldı. Böylelikle üretim şirketleri Taha Grubu’nun, hazır giyim perakende sektöründe faaliyet gösteren şirketler Tema Grubu’nun çatısı altında faaliyet göstermeye başladı. Taha Grup üretim, Tema Grup ise perakende alanında büyümek üzere hızlı adımlar atmaya başladı.

2000 -2011
LC Waikiki ve yeni markalar…


Değişik hayat tarzlarına sahip kitlelere de hitap edecek koleksiyonları alt markalar ile LC Waikiki mağazalarında lanse etme kararı alan Tema Grup, 2000 yılında LC Waikiki’ye ek olarak XSIDE markasını Türk tüketicisine sundu. XSIDE modayı takip eden 15 yaş üstü gençlere sesleniyor.

Hazır giyim sektöründe Türkiye’nin lideri…

Bugünlere geldiğimizde ise Tema Grup adını LC Waikiki Mağazacılık olarak değiştirdi. LC Waikiki Mağazacılık, mağazalarında satışa sunduğu ürünlerin üretimini global bir tedarik zinciri ile gerçekleştiriyor. LC Waikiki Mağazacılık, gerek Taha Grubu’ndan gelen üretim geçmişi, gerekse LC Waikiki markası ile hazır giyim perakende sektöründe kazandığı başarılar ile Türk hazır giyim sektörünün lider gruplarından biri olma özelliğini taşıyor.

Başarılı büyüme…


LC Waikiki Mağazacılık, mağazaları ile 2004 yılı sonunda 255 milyon TL, 2005 yılı sonunda %35 artış ile 346 milyon TL, 2006 sonunda %43 artış ile 495 milyon TL, 2007 sonunda %45’lik artışla 719 milyon TL, 2008 yılında %46 artışla 1 milyar 49 milyon TL, 2009 sonunda %36 artış ile 1 milyar 428 milyon TL, 2010 sonunda %48 büyüyerek 2 milyar 107 milyon TL, 2011 sonunda ise %35 büyüyerek 2 milyar 900 milyon TL, 2012 yılında ise 3, 5 milyar TL ciroya ulaştı.
LC Waikiki Mağazacılık, bugün Türkiye’de 71 ilde, 380’i aşkın LC Waikiki mağazası ile milyonlarca insana hizmet veren sektör lideri bir mağaza zincirini yönetiyor. LC Waikiki, KMG tarafından hazırlanan ve 6 ayda bir yayınlanan Hazır Giyim Tüketim Endeksi Raporu’nda 2004 yaz döneminden bu yana pazar liderliğini koruyor.

Hedef Avrupa’da ilk üç…

2009 yılında yurt dışı yatırımlarına başlayan LC Waikiki Mağazacılık, Avrupa’daki ilk LC Waikiki mağazasını Romanya’da açtı. Bugün, Romanya, Irak, Arnavutluk, Kazakistan, Azerbeycan, Bulgaristan, Bosna Hersek, Rusya, Suriye, Mısır, Polonya, Gürcistan, İran, Fas, Ukrayna, Suudi Arabistan olmak üzere 16 ülkede 57 mağazaya sahip olan LC Waikiki Mağazacılık yurt dışındaki mağaza sayısını yıl sonuna kadar 64'e çıkarmayı planlıyor. 2012’den itibaren Türkiye dışındaki pazarlarda hızla yayılmayı hedefleyen LC Waikiki Mağazacılık, 2023 yılına kadar Avrupa’nın en başarılı üç giyim perakendecisinden biri olmak vizyonuyla hareket ediyor.

YURTİÇİ İŞTİRAKLERİMİZ
  • Taha Giyim A.Ş.
  • Taha Konf.San.ve Tic.Ltd.Şti.
  • Zirve Mimarlık İnşaat San.Ltd.Şti

    YURTDIŞI İŞTİRAKLERİMİZ
  • Tema Textile LLC
  • Tema Retail EG S.A.E
  • Temacos Fashion Wear Ltd.
  • Tema Investissement
  • Tema Moda Ukraine LLC
  • Tema Moda Russia
  • Tema Retail Ro SRL
  • Tema Shanghai Trading Co Ltd.
  • Kaplan Retail For General Trading Ltd.
  • Tema Retail Al Shpk
  • Tema Retail Bg Eood
  • Too Tema Retail KZ
  • Tema Retail Ba Doo U Osnivanju
  • Ooo Tema Retail Ru
  • Tema Retail De Gmbh
  • Tema Ge Ltd.
  • Tema Retail Pl Sp. Z.O.O.
  • LC Vaikiki Retail Az MMC
  • Tema Taha Pars
  • LC Waikiki Ma Sarl Au


Kaynak:

Benzer Konular

7 Temmuz 2016 / RuffRyders Motorlu Araçlar
6 Nisan 2007 / virtuecat Motorlu Araçlar
4 Haziran 2013 / Misafir Moda
13 Haziran 2016 / _EKSELANS_ Motorlu Araçlar