Arama

Modifiyeli Otomobiller - Sayfa 9

Güncelleme: 26 Haziran 2016 Gösterim: 169.519 Cevap: 110
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
18 Ağustos 2009       Mesaj #81
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Arden Jaguar XKR Wild Cat

Sponsorlu Bağlantılar
Alman modifiye şirketi Arden yeni Jaguar XKR 5.0L Convertible modelini Oldtimer Grand Prix’de tanıttı.

Jaguar’ın bu yıl piyasaya sürdüğü XKR 5.0L’nin Arden versiyonu esaslı performans rötuşları içeriyor; bunlara yeniden tasarlanmış şasi unsurları da dahil. Arden "vahşi kedi"yi daha çevik ve hassas yaptığını iddia ediyor. Araçta 9x21 inçlik alaşım jantlar ve paslanmaz çelik (performans katalizörleri içeren) dört çıkışlı spor egzoz sistemi kullanılmış. Arden’e göre bu egzoz “fevkalade bir ses” çıkarıyor. AJ20 Wild Cat’in arka kısmı ve difüzer bu performans paketini tamamlıyor. Seçenek olarak V-max marka süspansiyon da eklenebiliyor.

Otomobilden biraz daha fazla güç elde etmek isteyenler için Arden, standart haliyle 510 bg ve 625 Nm tork üreten motora 30 bg ve 50 Nm ekleyen bir güç artırımı da sunuyor. Azami hız da standart XKR 5.0L’deki elektronik olarak sınırlanmış 250 km/s’den 320 km/s’ye çıkarılmış. Arden, modelin yollarda ayırt edilebilmesi için araca farklı krom kaplamalı çelik ızgara ve Arden amblemi eklemiş. Arden Jaguar XKR 5.0L Convertible daha önceki Arden AJ20 Coupe’u temel alıyor.


Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:18 Sebep: Kırık Link
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
26 Ağustos 2009       Mesaj #82
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Gemballa'dan Panamera yorumu

Sponsorlu Bağlantılar
Porsche'nin ürettiği ilk dört kapılı gran tourismo olan Panamera, Porsche uzmanı Gemballa'nın hünerli ellerinde geçirdği bir kaç günden sonra çok daha seksi bir otomobil olarak geri dönmüş. bu arada adı da değişerek Mistrale olmuş. Bizce bu isim Panamera'dan çok daha etkileyici bir isim...

Dış kısımda yer alan karbon fiber parçalardan önce özellikle kaput üzerinde bulunan hava girişleri ekstrem bir gücü işaret ediyor. Gemballa, Mistrale'nin gücünün 750 beygire kadar çıkabileceğini söylese de detaylar konusunda henüz bir açıklama yapmadı...

Ön tampon altında yer alan ince spoyler ile başlayan operasyon az önce de bahsettiğimiz kaput üstünde yer alan hava girişleri ile devam etmiş. İlerleyen zamanlarda yapılacak işlemler ile temiz hava ihtiyacı artacak olan Mistrale bu ekstra girişler sayesinde hiç asla nefes darlığı çekmeyecek.

Yeniden şekillendirilen kaput ve ön tampon altına yerleştirilen parçalar aynı zamanda Mistrele'nin aerodinamik özelliklerini de arttıracak şekilde tasarlanmış ve Gemballa tesislerinde rüzgar tüneli testlerine tabi tutulmuş.

Arka tampon ise yeniden tasarlanmış ve bir difüzöre kavuşmuş. Ayrıca yeni tampon üzerinde çift çıkışlı iki adet egzoza yeterli yer açılmış. Göz alıcı bir tasarıma sahip olan Mistrale'de işlemlere klasik 911'leri andıran genişletilmiş ön ve arka çamurluklar ile son verilmiş.

Gemballa Mistrale, Panamera'ya göre 40 mm daha alçaltılmış. Bunun içinde yüksekliği ayarlanabilir süspansiyon için tasarlanan bir modül kullanılmış. Bu modül sayesinde süspansiyonun standart sürüş yüksekliği 40 mm daha aşağıya çekilmiş. Daha fazlasına sahip olmak istyenler içinse Gemballa coil over seçeneği sunuyor. Fren sistemi ise önde altı pistonlu kaliper ve 420 mm çapında disklerden, arkalarda ise dört pistonlu kaliperler ve 380 mm çapında disklerden oluşuyor. bu işlemlerden sonra önümüzdeki günde aşırı güce sahip bir Mistrale ile karşılaşacağımıza kesin gözüyle bakabiliriz. Mistrale'de jant olarka 22 inç çapında hafif alaşımlı alümünyum jantlara yer verilmiş.

Porsche'nin ilk dört kapılı (esasında Panamera beş kapılı bir liftback ama Porsche onu dört kapılı olarak lanse ediyor.) gran tourismosu Panamera'nın gerçek bir Porsche dahisi olan Gemballa'nın dikkatinden kaçmayacağı belliydi. Gerçekten iyi bir iş çıkartan Gemballa ekibinin ilerleyen zamanlarda çok daha iyilerini yapacaklarından hiç şüphemiz yok.


Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:18 Sebep: Kırık Link
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
28 Ağustos 2009       Mesaj #83
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
2009 Vorsteiner GTS3 BMW M3

Vorsteiner BMW E90/E92 M3 için yeni stil paketini tanıttı.


Yeni bir ön tampondan ve motor kaputundan oluşan paket M3’ün çok cafcaflı olmaksızın daha saldırgan bire görünüm kazanmasını sağlamış. Tampon genişletilmiş bir merkezi hava girişine, aşağıya dönük bir uzantıya (otomobili görsel olarak alçaltmak için), yeniden tasarlanmış yan hava delikleri ve değiştirilebilir tek parçalı karbon fiber bir ön ayırıcıya kavuşmuş.

Seçenekler arasında karbon fiber yapı, “kuru vakumlu örülmüş plastik” yapı ve iki parçalı bir karbon fiber ön ayırıcı var. Özel olarak E92 M3 için satışa sunulan GTS3 motor kapağı iki hava deliği, bir “güç kubbesi” ve karbon fiber kenarlar içeriyor.Tampon gibi motor kapağı da karbon fiber yapıyla ısmarlanabiliyor.


Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:19 Sebep: Kırık Link
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
10 Eylül 2009       Mesaj #84
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Heffner Performance Murcielago Twin Turbo System
Hormonlu boğa!
Heffner Performance en az 1100 beygir gücünde özel bir Lamborghini Murcielago’yu tanıttı.



Heffner bu çılgınca değere erişmek için Lamborghini’nin 12 silindirli motoruna çift turbo eklemiş. Ortaya çıkan sonuç inanılmaz; tekerleklere 1114 bg’den fazla güç aktarılıyor.

Heffner tipik performans verilerini açıklamamış olsa da, ifadelerine göre, 32 derece sıcaklıkta otomobil 96 km/s’den 209 km/s’ye (60-130 mil/s) 5.1 saniyede ulaşmış. Kıyaslamak için referans olarak, fabrika çıkışı bir Murcielago’nun 9.5 saniye süren 96 km/s - 209 km/s hızlanmasını kullanabilirz. Şimdilik 950 beygir ile elde edilen bu hızlanmanın, Heffner, 1100 bg’nin tamamı devreye girdiği zaman 4 saniye civarına inmesini bekliyor. Firmanın, performans paketini tamamladığı zaman daha fazla bilgi açıklaması bekleniyor.


Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:19 Sebep: Kırık Link
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
18 Ekim 2009       Mesaj #85
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Audi Q7 için güç ve stil paketleri
B&B Automobiltechnik Audi Q7 için hazırladığı yeni ürünlerini tanıttı.


Serinin en üst üyesi olan 500 bg gücünde ve 1000 Nm tork üreten 6.0 litrelik V12 TDI, gözden geçirilmiş elektronik aksam, modifiye edilmiş bir turbo (turbo basıncını 0.2 bar yükseltiyor) ve ilave modifikasyonlar içeren 2. aşama bir paketle donatılabiliyor. Böylece motor 565 bg ve 1220 Nm tork üretiyor. Bu artışı yetersiz bulanlar için şirket, yeniden ayarlanmış bir elektronik kontrol ünitesi ekleyerek motorun 595 bg ve 1270 Nm tork üretmesini sağlayabiliyor.

B&B, Q7 4.2 TDI için iki farklı performans seçeneği sunuyor. Birinci paket 375 bg ve 850 Nm tork üretiyor, ikinci paket ise 400 bg ve 900 Nm torka sahip. İkinci paketle donatılmış modeller 0’dan 100 km/s’ye 6 saniyede çıkabiliyor ve 250 km/s’nin üstünde bir hıza ulaşabiliyor.

Firma, 280 bg ve 585 Nm tork üreten Q7 3.0 TDI için de, 300 bg ve 600 Nm tork üreten bir paket ya da, “elektronik performans optimizasyonu” ile 325 bg ve 640 Nm tork üreten ekstrem paket ile donatabiliyor.

B&B, stil paketi olarak çeşitli jantlar (20, 22 ve 23 inç seçenekleriyle), sürüş yüksekliğini 50 mm’ye kadar azaltan bir spor süspansiyon ve Caractere yapımı 13 parçalı bir gövde kiti sunuyor.

Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:19 Sebep: Kırık Link
RoxStar - avatarı
RoxStar
Ziyaretçi
27 Ekim 2009       Mesaj #86
RoxStar - avatarı
Ziyaretçi
Çok güzel arabalar bende olcak.Çok sevinirim. Hep gezerim.Hava atarım
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
30 Ekim 2009       Mesaj #87
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Mercedes-Benz ML 63 AMG Wide Body
Belçikalı tuning şirketi Expression Motorsport'un en yeni projesi
Firmanın kendi tasarımı olan aerodinamik kit ile, ifadelerine göre, “ML’nin daha geleneksel özelliklere sahip olanlardan farklılaşması” amaçlanmış. Ve başarılmış gibi de duruyor...


Yeni ön taraf, cüsseli görünen standart tamponun yerine, LED gündüz seyir ışıkları ve küçük, halojen sis farlarına benzeyen farlar içeren üç kısımlı bir üniteye kavuşmuş. Şirket bir ön spoiler da takmış ve kaput için daha saldırgan bir görünüm tasarlamış. Yeni, şişkin tekerlek yuvalarında daha büyük 22 inçlik jantlar bulunuyor. Yeni arka tampon da F1 aydınlatması ve hafif bir arka difüzer barındırıyor. Belçikalı şirketin bütün otomobilleri AMG’nin 510 bg üreten 6.3 litrelik V8 motoruyla geliyor.

Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:19 Sebep: Kırık Link
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
6 Kasım 2009       Mesaj #88
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Kurt kılığındaki kurt
Alman Ford uzmanı Wolf Racing, standart bir Focus RS’i üstün yarış yeteneğine sahip amansız bir otomobile dönüştürmüş.

Standart otomobil bile 305 bg ve 440 Nm tork ile çok iyi güç değerlerine sahipken, Wolf mühendisleri Wolf RS 360 için bu değerleri 360 bg ve 3100 devir/dakikada 559 Nm’ye yükseltmişler.

Önden çekişli aracın hızlanırken bu kadar yüksek bir güçle başa çıkabilmesini sağlayan unsur, çok diskli diferansiyel kilidi. Yaklaşık 30 mm alçalarak, dinamiklerin gelişmesinde rol oynayan bir diğer unsur da, yol tutuşunun iyileşmesine yardımcı olan coilover süspansiyon.

Görünüme gelince, müşteriler kırmızı, turuncu, kömür rengi ve diğer renklerde şeritler seçebiliyorlar, iç kısımdaki seçenekler ise alüminyum pedalları ve ayak dayama yerlerini içeriyor. Seçenekler arasında mat siyah gibi çeşitli renklere sahip 18, 19 ve 20 inç ebadında hafif alaşım jantlar var.

Bu modifikasyonlar motor için 1299 Avro, 19 inç jantlar için 399 Avro ve Wolf çıkartmaları için 98 Avro gibi fiyat etiketlerine sahip.

Otomobil 28 Kasım’da başlayacak 2009 Essen Otomobil Fuarı’nda sergilenecek.

Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:19 Sebep: Kırık Link
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
21 Kasım 2009       Mesaj #89
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
MTM TT RS

Alman modifiye şirketi MTM yeni Audi TT RS için bir performans paketi piyasaya sürdü.


Standart Audi TT RS 340 bg ve 1600-5300 devir aralığında 450 Nm tork üretiyor. Audi aracın 0 – 100 km/s hızlanmasının 4.6 saniye olduğunu iddia ediyor.

MTM temel olarak standart 2.5 litrelik 5 silindirli turbo motoru kullanmış ancak motor kontrol ünitesi yeniden programlanmış ve kontrol edilebilir valflara sahip yeni bir egzoz sistemi uygulamış. MTM'e göre bu sistem harika bir ses veriyor, daha yüksek devirlere çıkabiliyor ve daha geniş bir devir aralığında tork sunuyor.

Firma üç farklı güç artış paketi sunuyor. 1. Aşama 404 bg ve 550 Nm, 2. Aşama 408 bg ve aynı tork miktarı 550 Nm'ye sahip. En yüksek aşama 424 bg ve 560 Nm tork sunuyor ve MTM'in iddiasına göre aracı 0’dan 100 km/s’ye 4.2 saniyede ulaştırıyor ve azami hızı 297 km/s'ye taşıyor. Paket ile beraber otomobile BIMOTO tasarımına sahip, 19 ya da 20 inçlik MTM spor jantlar takılıyor.

Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:19 Sebep: Kırık Link
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
20 Aralık 2009       Mesaj #90
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Mercedes CL’de Vath dopingi!
Mercedes modellerini modifiye eden Alman Vath firması yeni ürününü sergiledi.


Mercedes'in CL 65 AMG modeline el atan firma işletim sisteminde yaptığı değişikliklerle aracın gücünü 745hp’ye, torkunuysa 1150Nm’ye çıkarmış. Bu değerlerle araç 0-100km/s hızlanmasını dört saniyenin altında tamamlar hale gelmiş.

36.890 Euro’luk toplam modifikasyon motora uygulanan yeni işletim sistemi, yeni egzoz ve besleme sistemini kapsıyor. 7378 Euro daha ödenerek 20 inçlik alaşım jantlar ve performans lastikleri pakete eklemek mümkün. Altı pistonlu fren kaliperleri ve büyütülen fren diskleri istenirse bir 8 bin euro daha ödemek gerekiyor. Karbon fiberden imal edilen dış aksesuarlar içinse 3 bin euroyu gözden çıkarmalı.





Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:17 Sebep: Kırık Link

Benzer Konular

13 Mayıs 2018 / P.u.S.u Motorlu Araçlar
1 Aralık 2017 / _EKSELANS_ Motorlu Araçlar
30 Haziran 2016 / _EKSELANS_ Motorlu Araçlar
1 Temmuz 2016 / _EKSELANS_ Motorlu Araçlar