Arama

Modifiyeli Otomobiller

Güncelleme: 26 Haziran 2016 Gösterim: 169.426 Cevap: 110
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
30 Haziran 2008       Mesaj #1
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Modifiyeli Otomobiller

Sponsorlu Bağlantılar
Modifyeli otomobil modelleri hakkında ki haberleri bu konu altında bulabilirsiniz.

Not: Resim konusu değildir.

Novitech Ferrari F430 Scuderia

F430 Scuderia için böyle bir modifikasyon ne kadar anlamlı bilemiyoruz ancak firma, aracın standart 510 hp’lik gücünü 717 hp’ye yükseltmiş.

İlave güç motora eklenen iki kompresör, sıcaklık izolasyonu yapılan emme manifoldu, daha spor hava filtreleri ve büyütülmüş enjektörler ile sağlanmış. 100 km/s’ye 3.5 saniyede ulaşan aracın maksimum hızı 348 km/s.

Ad:  61286404E3C69A9FFE4951550FBAE6C3.jpg
Gösterim: 409
Boyut:  34.1 KB
Ad:  novitec-rosso-ferrari-f430-scuderia.jpg
Gösterim: 628
Boyut:  39.6 KB

BEĞEN Paylaş Paylaş
Bu mesajı 1 üye beğendi.
Son düzenleyen Jumong; 26 Haziran 2016 15:55 Sebep: Sayfa düzeni.
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
1 Temmuz 2008       Mesaj #2
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Porsche TechArt 911 Turbo GTstreet

Sponsorlu Bağlantılar
Cenevre Otomobil Fuarı'nda sergilenen bir süper spor otomobil daha... 997 Porsche 911 Turbo üzerine kurulan Techart modelinde, standart 480 beygir güç üreten motor modifiye edilmiş ve maksimum gücü 6800 devirde 630 beygire torku da 820 Nm yükselmiş.

Motorda yapılan modifikasyonlarda değişen parçalar şöyle; değişken geometrili çift turbo, manifoltlar, hava soğutucular (intercooler), egzoz sistemi ve katalizatör. Değişen parçaları optimum da çalışması için motorun beyni baştan programlanmış.

Otomobil gücünü yere modifiye edilmiş şanzımanı ile 4 tekerden aktarıyor. Aracın performans verileri dünyanın en hızlı otomobilleri ile aynı düzeyde; 0-100 km/s 3.2 saniye, 0-200 km/s 10.9 saniye sürerken araç zorlanmadan son sürati 345 km/s hıza ulaşıyor.

Ön çamurlukları 10 milimetre genişleyen aracın gövdesinde yapılan değişikliklere rüzgar tünelinde yapılan çalışmalar sonucu karar verilmiş. 20 inçlik jantları önde 245 arkada 325 milimetre genişliğinde lastiklere ev sahipliği yapıyor.

Büyük jantların içinde, önde 390 milimetrelik 6 pistonlu arkada ise 365 milimetrelik 4 pistonlu fren diskleri bulunuyor.

Amortisörler Porsche'nin elektronik olarak ayarlanabilen PASM sistemi üzerine kurulmuş. İki farklı yükseklik ve sertlik seçeneği sunan amortisörler bir düğmeye basıldığında aracı yere 25 milimetre yaklaştırabiliyor.

Ad:  Porsche-911-Turbo-Techart-GTStreet-R-Side-Skirts.jpg
Gösterim: 584
Boyut:  30.9 KB

Son düzenleyen Jumong; 26 Haziran 2016 15:55 Sebep: Resim güncellendi.
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
1 Temmuz 2008       Mesaj #3
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Ferrari F430 Novitec Evo

Firma zaten çok hızlı olan F430’a iki adet kompresör takıp çeşitli modifikasyonlar yaparak gücünü 490 beygirden 636 beygire çıkarmıştı. Novitec daha fazlasını isteyen müşterileri için gücü 30 beygir daha arttırdı.

Ferrari F430 Novitec Evo 636 beygir gücünde. Ancak hızlanma verileri eskisi ile aynı; 0-100 km/s hızlanması 3.7 saniye süren model, şanzıman oranlarına bağlı olarak, 348 km/s hıza ulaşabiliyor.

Ön tampon altına kanat, arka tampona farklı bir hava dağıtıcı ve motor bölmesi üzerine de kanat gibi, otomobilde birçok Novitec ilave parça bulunuyor.

Ad:  novitec-rosso-ferrari-f430-race-08.jpg
Gösterim: 594
Boyut:  45.9 KB
Son düzenleyen Efulim; 2 Ocak 2015 15:24 Sebep: Resim güncellendi.
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
1 Temmuz 2008       Mesaj #4
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
BRABUS SV12 S Biturbo

Mercedes CL600 modelini modifiye eden BRABUS, aracın gücünü 730 beygire yükseltmiş. 5.5 litrelik orijinal motoru 6.3 litreye çıkartan firma, araca, özel egzoz manifoltları, iki daha büyük turbo, yüksek performanslı intercooler, ve yüksek performans katalitzatörü ve egzoz sistemi uygulamış. Motorun 1320 Nm. değerindeki maksimum torku 1100 Nm. de sınırlanmış.

Gücünü yere arkada 295/30/21 ebadında lastiklerle veren BRABUS, 100km/s hıza 4 saniye 200 km/s hıza 11.9 saniyede ulaşıyor. Son sürati 340 km/s hızda elektronik olarak sınırlandırılmış aracı durdurmak için önde 380 milimetre çapında 12 pistonlu arkada 355 milimetre çapında 6 pistonlu fren diskleri görev yapıyor.

Vergiler hariç aracın Almanya satış fiyatı 178,980 Euro.
Son düzenleyen Jumong; 26 Haziran 2016 15:56 Sebep: Kırık link.
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
1 Temmuz 2008       Mesaj #5
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Techart Magnum

Alman otomobil modifiye firması Techart’ın, yeni Porsche Cayenne üzerine kurduğu Magnum modeli çıktı.

Standart Cayenne’den 8 santim daha geniş olan Magnum’da, aracın her yerinde kendini gösteren bir “bodykit” kullanılmış.

Toplam 110 milimetre yükselip alçalabilen aracın havalı süspansiyonu, standart modele göre, 30 milimetre daha alçalabiliyor.

Aracın devasa 22 inçlik jantlarına arkada 335/25 ZR 22 önde ise 295/30 ZR22 ebadında lastikler takılı.

Firma Cayenne Turbo modelinin gücünü 620 beygire çıkaran bir paket de geliştiriyor.


Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:38
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
1 Temmuz 2008       Mesaj #6
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Mini Cooper S John Cooper Works Tuning Kit

Zaten son derece güçlü olan Cooper S için, aynı eski modelinde olduğu gibi, yeni model için de bir güç kiti geliştirdi.

1.6 litrelik turbo beslemeli motorun gücü, kit ile192 beygire yükselmiş, torku ise 1750-5000 devir aralığında 250 Nm. “Overboost” fonksiyonu ile, daha iyi hızlanma için, geçici bir süre için motorun torku 1750-4500 devir aralığında 270 Nm’ye yükselebiliyor.

Daha iyi yol tutması için, Works kit ile araç 10 milimetre alçaltılıyor ve aerodinamiği için parçalar ilave ediliyor: ön tampon ve tavana…

Firma, aracın fanatikleri için, farklı koltuk, direksiyon veya karbon fiberden imal edilmiş, sportif aksesuarlar sunuyor.


Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:38
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
1 Temmuz 2008       Mesaj #7
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
BF Lamborghini Murcielago

Lamborghini “individualization-bireyleştirme” üzerinde çalışmaları bulunan BF’nin son çalışması GT 660.

GT660’ıın silueti FIA GT yarış otomobillerini çağrıştırıyor. Aerodinamik kit aracın yere basmasını arttırıyor. Kit’de iki farklı arka kanat seçeneği bulunuyor; biri aracın geleneksel Lamborghini kanadı diğer ise değişime uğramamış yarış kanadı. Yine aerodinamiğe katkıda bulunan yan marşbiyeller ve iki parçadan oluşan, ayarlanabilir ön tampon rüzgârlığı. Arka tamponda ise üç parçadan oluşan rüzgâr dağıtıcısı bulunuyor.

Motor da 25 beygir daha fazla güç üretecek şekilde, gövde gibi modifiye edilmiş. Araç için 19 ve 21 arasında değişen jant seçenekleri de sunuluyor.

Aracın içinde 12 parçadan oluşan karbon-fiber kit ve özel tasarlanmış bir direksiyon kullanılmış.

Aracın teknik veriler şöyle:

* 8000 devirde 665 beygir
* 6000 devirde 680 Nm tork
* Redline: 8500 devirde
* 0-96km/s: 3.3 saniye
* Son sürat: 340 km/s


Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:38
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
1 Temmuz 2008       Mesaj #8
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Lumma Design M5

Alman tuning firması Lumma Design, M5’i gerek görsel, gerekse teknik anlamda oldukça geliştirmiş.

Otomobillere yapılacak modifikasyonlar deyim yerindeyse sınır tanımıyor. BMW M5 gibi performanslı ve özel bir otomobil bile gerek performans, gerekse görsel yönden daha çekici hale getirilebiliyor. Lumma Design tarafından geliştilen modifiyeli bir M5 olan CLR 500 R-S bunun en güzel örneklerinden biri. Lumma Design standart BMW M5’in 507 HP’lik V10 motorunda yaptığı geliştirmelerle 560 HP’lik güç elde etmiş. Bu güç arttırımı komple yarış tipi egzoz sistemi uygulanması ve elektronik kontrol ünitesinin yazılımının değiştirilmesiyle elde edilmiş.

Bu otomobilin en çarpıcı yönüyse kuşkusuz ki tasarımı. Portakal rengi gövdesiyle karbon renkli motor kaputu ve bagaj kapağının dikkat çektiği otomobilde 21 inçlik jantlar kullanılmış. Lastik ölçüleriyse önlerde 255/30 R21, arkalarda 295/25 R21 olarak belirtiliyor.

H&R süspansiyon kitiyle yere 40 mm yaklaştırılan otomobile uygulanan bodykit tam anlamıyla kendisine baktıran türden. Devasa çamurluk dodikleri otomobilin duruşunu son derece sağlamlaştırmış. Rüzgar tünelinde tasarlanan bu body kit’in en özel parçalarından biri de difüzör formlu arka tampon.

Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:38
Bombaxi - avatarı
Bombaxi
Ziyaretçi
1 Temmuz 2008       Mesaj #9
Bombaxi - avatarı
Ziyaretçi
JE Design Leon

Seat’ın sportif görünümlü kompakt hatchback’i Leon, Alman tuning firması JE Design’ın çalışmalarıyla daha çarpıcı bir görünüme kavuşmuş.

Sportif tasarımlı modelleriyle bilinen İspanyol kökenli bir marka olan Seat, 2002 yılında Audi çatısı altına girdiğinden bu yana yollara çıkardığı üçüncü model olan Leon’a markanın en sportif olması misyonunu yüklemiş.

Fakat Leon ne kadar sportif olursa olsun, bu durum modifiye yapılmayacağı anlamına gelmiyor. Ne de olsa hayal gücünün sınırı yok. Bunun en güzel örneklerinden birini Seat tuningi konusunda faaliyet gösteren JE Design gösteriyor. Lamborghini tarzı yukarı doğru açılan kapılarla Leon’u adeta kanatlandıran JE Design’ın karoserde yaptığı çalışmalar sadece kapılarla sınırlı değil. Yeni ön ve arka tamponla daha saldırgan bir havaya giren Leon’da, sportif görünüm marşpiyeler ve 19 inçlik çok kollu alaşım jantlarla tamamlanmış. Farklı süspansiyon sistemiyle yere 35 mm daha yakınlaştırılan Leon’da önlerde 4 pistonlu kaliperlere sahip disk frenlere yer verilmiş.

Doğal olarak motor da geliştirmelerden nasibini almış. 2.0 litrelik 170 HP gücündeki TDI, modifikasyondan sonra 193 HP’ye çıkmış. Maksimum torksa 85 Nm’lik artışla 410 Nm’ye ulaşmış. 2.0 TFSI için uygulanan programdaysa motor gücü 200 HP’den 244 HP’ye çıkıyor.
Son düzenleyen Jumong; 26 Haziran 2016 15:56
RuffRyders - avatarı
RuffRyders
Kayıtlı Üye
1 Temmuz 2008       Mesaj #10
RuffRyders - avatarı
Kayıtlı Üye
Nismo 350Z

Nissan’ın performanslı otomobil bölümü olan Nismo, Japonya’da Fairlady Z olarak isimlendirilen 350Z’de güç arttırımı yaptı.

Nissan’ın resmi tuning bölümü olan Nismo, Japonya’da Fairlady Z olarak bilinen 350Z’de bir takım modifikasyonlara gitti. Sadece Japonya pazarına yönelik olan bu çalışmada daha güçlü 3.5 litre V6 motor kullanılmasının yanısıra, yarış otomobillerini andıran bir body-kit’te uygulanmış. Bununla birlikte Nissan, fotoğrafları görülen 380 RS-Competition’ı da tanıttı. Yol kullanımının yanısıra, yarışlarda da kullanılabilecek şekilde geliştirilen otomobilde 3.8 litrelik HR serisi V6 motor bulunuyor. Bu motor 395 HP güç ve 422 Nm tork üretiyor. Kısa oranlı 6 ileri şanzıman, yarış tipi debriyaj ve Brembo fren sistemine sahip otomobilde toplam ağırlığı azaltmak için kapılar ve motor kaputu karbon fiberden imal edilmiş. Roll cage (güvenlik kafesi) otomobilin ekipman listesinde.


Son düzenleyen ahmetseydi; 2 Ocak 2015 15:39

Benzer Konular

13 Mayıs 2018 / P.u.S.u Motorlu Araçlar
1 Aralık 2017 / _EKSELANS_ Motorlu Araçlar
30 Haziran 2016 / _EKSELANS_ Motorlu Araçlar
1 Temmuz 2016 / _EKSELANS_ Motorlu Araçlar