Arama

SWAT4 Online

Güncelleme: 9 Haziran 2017 Gösterim: 23.646 Cevap: 1
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
19 Kasım 2005       Mesaj #1
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Slm Millet Hayatimin İlk Online oyunu olan ve bu oyun sayesinde web Tasarımcısı olmam ve bu oyunu Türkiye'ye Tanıtan ve Türkiyenin En Büyük iLK vE tEK SWAT4'Clanı Olan TR-FORCES(CLAN)TURKEY in sahibi Olarak Size Bu mükenmel Eğlenceli Oyunu Oynamanızı Kendi Ülkenizi Dünyanın Dört Bir yanından Online canlı olarak Bağlanan İnsanlar için'de Temsil Etmek ve Adrenalin Takım Ruhunu Gerçekleştirmek için Lütfen Aşağıdaki Adresler'ile temasa geciniz
TurkiyeBİZ TÜRKİYE'MİZ İÇİN YOLA ÇIKTIK ÇOK İLER'LEDİK BÜTÜN AVRUPAYA İSMİMİZİ TANITTIK TÜM SWAT4'ÇÜLER {TR}FoRcEs(Clan)Turkey ile Gurur DuyuyorTurkiye
Sponsorlu Bağlantılar

İletişim(Web):http://www.swat4tr.birliğı.com

İletişim(Web):http://www.trforses.ekıbı.com


TurkiyeOYUN'UN YENİ VERSİYONU HAKKINDA BİLGİTurkiye


SWAT 4: The Stetchkov Syndicate (PC) YENİ SWAT4 SÜRÜMÜ YOLDA
System Shock 2, Freedom Force, Tribes: Vengeance, Freedom Force vs. The Third Reich ve SWAT 4! Bu isimlerin en az bir kaçı size de tanıdık geldi değil mi? Yapımcılığını Irretional Games'in üstlendiği bu oyunlar, çıktıkları dönemde muhakkak ses getirmişlerdi. Ancak içlerinden biri vardı ki türünün en iyisi olmayı başardı! Taktiksel FPS dalında SWAT 4, kullanıcılara oldukça gerçekçi ve eğlenceli bir oyun keyfi yaşattı. Tıpkı önceki versiyon olan SWAT 3'te olduğu gibi!

SWAT 4'ün piyasaya çıkmasına az kala yapım bir dizi ünlem ile geliyordu. Öyle ki eski yapımın gösterdiği başarıyı tekrar edemeyeceği, sıradan bir FPS olacağı, bunlardan sadece bir kaçı. Ancak SWAT 4 oyun dünyasına öyle bir giriş yaptı ki, yapım hakkındaki tüm ön yargıları sildi süpürdü! Bir kere takımları komuta etme eskiye nazaran çok daha kolaydı. Arayüz kesinlikle geliştirilmişti. Düşmanların yapay zekasında da belirgin bir artış vardı. Tabi bununla beraber takım arkadaşlarımız da oldukça geliştirilmişlerdi. Eski versiyondaki gibi bir yerlere takılıp kalan elemanlara değil, SWAT 4'te aksine gayet düzgün bir şekilde yolu bulabilen ekip arkadaşlarımıza sahiptik. Görevlerin geçtiği mekanlar da, oyuna ayrı bir artı puan getiriyordu. Çünkü her biri, hem düşmanlar hem de bizim, taktik geliştirmemiz için tasarlanmış gibiydiler. Ayrıca başarılı oynanabilirliğinin yanında grafik ve ses kalitesi de oldukça iyiydi. Görsel yönden daha başarılı yapımlar da vardı, bu bir gerçek fakat SWAT 4'ün görüntüleri, astronomik grafik kalitesine sahip FPS'ler gibi olmasa bile, görülmeye değerdi.

Taktiksel FPS türündeki bu güzide yapım piyasaya sürüldükten yaklaşık 5 ay sonra, bir ek paket duyuruldu. Irretional Games, SWAT 4'e ek paket hazırladığını ve bu projeye The Stetchkov Syndicate adını verdiğini açıkladı! O tarihten bu tarihe oyunla ilgili ekran görüntüleri ve bazı bilgiler yayınlanmaya başladı. Ek paket ile gelen özelliklerin bazıları oldukça ilgi çekici.

Sokaklarda suç git gide artmakta, uyuşturucu ve silah sayısı günden güne fazlalaşmaktaydı. Suçluların ortaya çıkmaları için bundan daha iyi bir ortam düşünülemezdi. Bu noktada SWAT, ortaya çıkıp tüm suç şebekesine karşı gereken müdahaleyi, adeta bir shov niteliğinde yapmaya geliyor!

2006'ya kadar bekleyeceğiz
Bir aksilik olmadığı takdirde, 2006'nın başlarında piyasaya çıkması planlanan SWAT 4: Stetchkov Syndicate tamamen yeni 7 tane tekli ve çoklu oyunculu görev ile geliyor. Bununla da kalmayan yapımcılar, yeni versiyona yepyeni silahlar eklemişler! Artık takım arkadaşlarımıza ve kendimize silah seçerken, artık daha geniş bir yelpazeden seçimlerimizi yapacağız. Tabi bu durum sadece bizim için değil, şüpheliler içinde geçerli. Yani teröristlerin de birbirinden farklı silah çeşitleri olacak. Silahların yanında araç gereçler de değişiklik gösterecek. Bunlar hiç şüphesiz görevlerdeki stratejilerimizin odak noktalarını oluşturacaklar.

Yeni oyunda sabit emirlerimiz olacak. Biz “ilerle” vb... komutlar vermediğimiz sürece, NPC'ler yerlerinde duracaklar. Böylelikle takım lideri olduğumuz daha bir bilinç altımızda yer edecek.

Bırak o yönetsin
Takım lideri demişken, belki de yapımın en güzel özelliklerinin başında, ekip arkadaşlarımıza özel görevler vermek var. Bunlar elbetteki “ilerideki kapıyı aç ve içeriye gaz bombası at” gibi görevler olmayacak. Oldukça stratejik ve hayati görevler olacak. Bunların içerisinde ekibimizdeki elemanlardan birine kendi takımını(Red veya Blue) yönetmesini bile söyleyebileceğiz. Yapımcılar oyunun yapay zekasına güveniyor olmalılar ki, SWAT 4: Stetchkov Syndicate'te böyle bir yeniliğe gitmişler. Açıkçası başarılı iyi kullanıldığında, kulağa harika bir özellik gibi geliyor. Zira SWAT 4'ü oynayanlar bileceklerdir ki, bazen oluşan kaos ortamlarında, ekibinizi kontrol etmek, büyük bir yük ve zaman kaybı oluyordu. Bu gibi durumlarda onları kontrol etmek yerine, olaya kendimiz müdahale ediyorduk. Ancak bu müdahalelerin sonucunda, büyük ihtimal kurşunlar bedenimizle buluşuyor ve göreve yeniden başlamak zorunda kalıyorduk. Tabi böyle anlarda kendine hakim olup, takım arkadaşlarını koordine ederek, başarılı bir sonuca imza atanlar da vardır. Fakat eğer siz bazı yüksek risk anlarında kontrolü kaybetmeye başlıyorsanız, takım lideri görevi oldukça işinize yarayacak...

Stetchkov Syndicate'de çoklu oyuncuya önem verilmiş
Bilindiği üzere SWAT 4, tek kişilik görevlerinin yanında çoklu oyuncuda da başarılı bir oyundu. Yapımcılar Stetchkov Syndicate'de çoklu oyuncuya iyiden iyiye eğilmiş. Öyle ki ek pakette IP üzerinden ses bağlantısı yapabileceğiz. Böylelikle takım arkadaşlarımızla sesli iletişim kurabileceğiz. İnternet kafelerde bu tür oyun oynayan arkadaşlar bileceklerdir. Sesli iletişim, taktiksel manada hem çok hızlı hemde çok daha anlaşılır olur. SWAT 4: Stetchkov Syndicate'de de bu özelliği görebilecek olmamız, gayet güzel olacak.

2006'nın başlarında çıkacak olan yapımda, multiplayer mod için rütbeleme sistemi kullanılmış. Böylelikle ortaya çıkan ast/üst rütbeleri, oyuncuların üzerine hangi görevlerin düştüğünü daha net olarak belirleyecektir. Açıkçası Irretional Games'i burada da kutlamak lazım. Türe bir yenilik olmasa da, SWAT 4'de eksik olan bu özelliklerin Stetchkov Syndicate'te bulunması gayet güzel olacak.

Çoklu oyuncudaki yenilikler bunlarla da sınırlı değil. Yeni bir multiplayer mod'a ne dersiniz? SWAT 4: Stetchkov Syndicate'de Smash&Grab adında yeni bir çoklu oyuncu mod'u bulunacak. Ancak henüz içeriği hakkında bilgi yok. Tahmin ediyoruz ki Smash&Grab'da oldukça keyifli bir mod'dur.

Sıra geldi oyunun son sürprizine! SWAT 4 gibi bir oyunu Co-Op mod'u ile oynamak ister misiniz? Cevabınız evet ise Stetchkov Syndicate tam size göre! Zira ek paket, 10 kişiye kadar Co-Op'a mod'una izin verecek! Tabi 10 kişi ancak 2 takım ve 5'er oyuncu olarak sıralanacak. Açıkçası beni en çok heyecanlandıran yenilik bu oldu! Artık teröristlerin peşine Co-Op mod'u sayesinde, arkadaşlarımız ile beraber düşebileceğiz!

Nasıl bir sistemle oynanır?
Açıkçası SWAT 4'ü rahat oynayabiliyorsanız, ek paketi de rahatlıkla oynayabileceksiniz. Yapımcılar elbetteki grafiklerde bazı düzeltmelere gidecekler ancak bunlar ufak tefek detaylardan öteye gitmeyecek. Bu yüzden tıpkı SWAT 4'teki gibi en az 1.2 GHz işlemci, 256 MB RAM, 64 MB ekran kartı, Stetchkov Syndicate'i oynamanıza yetecektir. 2006'nın ilk çeyreği içerisinde oynama şansına sahip olacağımız ek paketi, tüm SWAT'çılar gibi bende sabırsızlıkla bekliyorum. Oyuna dalıp gerçek hayatı unutmayın...


Ad:  swat-4-baskın-300x225.jpg
Gösterim: 381
Boyut:  21.2 KB

Ad:  swat-4-download-300x227.jpg
Gösterim: 367
Boyut:  23.8 KB

Ad:  swat-4-indir-300x225.jpg
Gösterim: 454
Boyut:  25.0 KB

Ad:  swat-4-indir-300x225 (1).jpg
Gösterim: 342
Boyut:  25.0 KB








Son düzenleyen Efulim; 8 Ekim 2013 11:02 Sebep: Resimler yenilendi.
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
9 Haziran 2017       Mesaj #2
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Herkese Selamlar.

Sponsorlu Bağlantılar
Oyun eskisi kadar oynanmasa da 2017 yılında yeniden online oynamak isteyenler için Türk sunucu direct ip : 158.58.173.41:6480 versiyon : 1 . 0 dır.
Herkesi bekliyoruz.
Son düzenleyen perlina; 9 Haziran 2017 09:41

Benzer Konular

11 Ağustos 2011 / CrasHofCinneT Taslak Konular
1 Eylül 2012 / hrkN Oyunlar