Arama

Xbox 360 Hata Kodları ve Çözüm Rehberi

Güncelleme: 1 Temmuz 2013 Gösterim: 4.717 Cevap: 2
Efulim - avatarı
Efulim
VIP VIP Üye
1 Temmuz 2013       Mesaj #1
Efulim - avatarı
VIP VIP Üye
Xbox 360 Hata Kodları ve Çözüm Rehberi
MsXLabs.org
Sponsorlu Bağlantılar

Durum kodu: 80070570, 80073302 veya 80070194
Durum kodlarını onarmak için, bekleyen indirme işlemlerini iptal edin, kısmen tamamlanmış indirmeleri silin ve içeriği yeniden indirmeyi deneyin. Şu şekilde yapılır:

1. Adım: Tüm indirme işlemlerini iptal edin


cntrlr guidebtn01
1. Kumandanızdaki Kılavuz düğmesine basın.
2. Oyunlar ve Uygulamalar'a gidin.
3. Devam Eden İndirme İşlemleri'ni seçin.
4. Tümünü İptal Et'i seçin.

2. Adım: Kısmen tamamlanmış indirme işlemlerini iptal edin
  1. Konsolunuzda Ayarlar öğesine gidin ve ardından Sistem öğesini seçin.
  2. Depolama'yı seçin ve ardından depolama cihazınızı seçin.
  3. İndirmeye çalıştığınız içerik tipini seçin.
  4. İndirmeye çalıştığınız öğeyi bulun.
  5. Öğe listelenmekteyse, öğeyi seçin ve ardından Sil'i seçin.
3. Adım: İçeriği yeniden indirme
İndirme geçmişini kullanarak içeriği yeniden indirmeyi deneyin. Şu şekilde yapılır:
  1. Konsolunuzda Xbox LIVE oturumu açın.
  2. Ayarlar'a gidin ve ardından Hesap öğesini seçin.
  3. İndirme Geçmişi'ni seçin.
  4. İndirme geçmişinize göz atın. Öğeyi seçin ve ardından öğeyi yeniden indirmek için ekranda görüntülenen yönergeleri izleyin.
Sorun devam ederse, içerikte bir sorun olabilir. Xbox Desteği ile iletişim kurun.

Durum kodu: 80070185, 8007019c veya 8007274c
Bu hata kodlarından önce şu mesaj yer alır:
Bazı Xbox LIVE içerikleri geçici bir süre için kullanılamıyor. Yine de profilinize erişebilir, diğer oyuncularla iletişim kurabilir ve çevrimiçi oyun oynayabilirsiniz.


Bu sorunu gidermek için, aşağıdaki çözümleri deneyin:

Çözüm 1: İçeriği yeniden indirme
İndirme geçmişini kullanarak içeriği yeniden indirmeyi deneyin. Şu şekilde yapılır:
  1. Konsolunuzda Xbox LIVE oturumu açın.
  2. Ayarlar'a gidin ve ardından Hesap öğesini seçin.
  3. İndirme Geçmişi'ni seçin.
  4. İndirme geçmişinize göz atın. Öğeyi seçin ve ardından öğeyi yeniden indirmek için ekranda görüntülenen yönergeleri izleyin.
İndirme yeniden başarısız olursa, sonraki çözümü deneyin.

Çözüm 2: Ağ bant genişliğinizi en üst düzeye çıkarın
Xbox LIVE'dan içerik indirirken, evinizdeki diğer bilgisayarların dosya indirmediğinden veya aktarmadığından emin olun. Evinizde birileri Internet'e gözatarken, konsolunuza gidiyor olabilen ağ bant genişliğini kullanırlar.

Not: Bant genişliği, Internet bağlantınız üzerinden aktarılan bilgi miktarıdır.
Geçici olarak bağlantınızı kesmeyi veya ev ağınıza bağlı olan aygıtları kapatmayı da deneyebilirsiniz.
Ağ bant genişliğinizi en üst düzeye çıkardıktan sonra, içeriği yeniden indirmeyi deneyin. İndirme yeniden başarısız olursa, sonraki çözümü deneyin.

Çözüm 3: Günün farklı bir saatinde indirin
Bazı ISS'ler, kullanımın en yoğun olduğu saatlerde büyük indirmeleri engeller veya sınırlandırırlar. Bir ISS bir bağlantıyı belirli bir süreden sonra "sıfırlarsa" veya indirmelerin boyutunu sınırlandırırsa, bir hata mesajı alırsınız.
Konut Internet ağları genellikle insanların evde olduğu akşam saatlerinde en yoğundur. En iyi Internet bağlantı hızını gündüz saatlerinde elde edebilirsiniz. İçerik indirme sorunları yaşıyorsanız, indirme boyutunu, hızını veya indirilebilecek içerik miktarını kısıtlayıp kısıtlamadıklarını belirlemek için ISS'nize başvurun.
İçeriği günün farklı bir saatinde indirmeyi deniyorsanız ve yine de başarısız oluyorsa, sonraki çözümü deneyin.

Çözüm 4: Ağ bağlantı noktalarını açın
Güvenlik duvarı ya da yönlendiriciniz varsa Xbox 360 konsolunuzun Xbox LIVE ile iletişim kurması için bir yapılandırma değişikliği yapmanız gerekebilir. Bu yapılandırma değişikliğine bazen "bağlantı noktalarının açılması" ya da "bağlantı noktalarının yönlendirilmesi" adı verilir.
Xbox LIVE için hangi ağ bağlantı noktalarının kullanıldığını öğrenmek için bkz. Xbox LIVE tarafından kullanılan ağ bağlantı noktaları.
Ağ bağlantı noktalarını açma gibi bir seçeneğiniz yoksa, yönlendirici veya ağ geçidi aracılığıyla değil, modem bağlantısını kullanarak Xbox LIVE'a bağlanmayı deneyebilirsiniz. Ağ kablosunun bir ucunu Xbox 360 konsolun arkasına ve diğer ucunu da modeminize takın; bu durumda, yönlendirici ya da ağ geçidi gibi ağ aygıtları atlanır.

Durum kodu: 80070017
Bu sorunu gidermek için, aşağıdaki çözümleri deneyin:

Çözüm 1: Tamamlanmamış indirmeleri silin ve ön belleği temizleyin

Bu sorunu çözmek için tamamlanmamış indirmeleri ve geçici dosyaları silin, ardından içeriği yeniden indirin. Şu şekilde yapılır:
  1. Konsolunuzda Ayarlar öğesine gidin ve ardından Sistem öğesini seçin.
  2. Depolama'yı seçin ve ardından depolama cihazınızı seçin.
  3. İndirmeye çalıştığınız içerik tipini seçin.
  4. İndirmeye çalıştığınız öğeyi bulun.
  5. Sarı uyarı simgesi bulunan öğeyi silin. Bu sarı simge, tamamlanmamış veya bozuk indirmeleri gösterir.
  6. Xbox 360 sistem önbelleğinizi temizleyin.
Şimdi, indirme geçmişini kullanarak içeriği yeniden indirmeyi deneyin. Şu şekilde yapılır:
  1. Konsolunuzda Xbox LIVE oturumu açın.
  2. Ayarlar'a gidin ve ardından Hesap öğesini seçin.
  3. İndirme Geçmişi'ni seçin.
  4. Öğeyi seçin ve ardından Yeniden İndir'i seçin.
Hala 80070017 durum kodu görüntüleniyorsa sonraki çözümü deneyin.

Çözüm 2: Farklı bir depolama cihazına indirmeyi deneyin
Öğeyi farklı bir depolama cihazına indirin (örneğin farklı bir sabit sürücü, hafıza birimi ya da USB belleğe).
Öğeyi hala indiremiyorsanız, sonraki çözümü deneyin.

Çözüm 3: Ağ bant genişliğinizi en üst düzeye çıkarın
Xbox LIVE'dan içerik indirirken, evinizdeki diğer bilgisayarların dosya indirmediğinden veya aktarmadığından emin olun. Evinizde birileri Internet'e gözatarken, konsolunuza gidiyor olabilen ağ bant genişliğini kullanırlar.

Not: Bant genişliği, Internet bağlantınız üzerinden aktarılan bilgi miktarıdır.
Geçici olarak bağlantınızı kesmeyi veya ev ağınıza bağlı olan aygıtları kapatmayı da deneyebilirsiniz.
Ağ bant genişliğinizi en üst düzeye çıkardıktan sonra, içeriği yeniden indirmeyi deneyin. İndirme yeniden başarısız olursa, sonraki çözümü deneyin.

Çözüm 4: Oyunu kaldırın ve yeniden yükleyin
Bir oyun için yeni bir içerik indirmeye çalışıyorsanız yeni içeriği indirmeye çalıştığınız oyunu silip yeniden kurduktan sonra içeriği tekrar indirmeye çalışarak bu sorunu çözebilirsiniz.

Not: Oyunu sildiğinizde, hem oyun hem de kaydedilmiş oyunlar silinir. Oyunun kendisini silmeden önce, kaydedilmiş oyunlarınızı bir USB flash sürücüsüne kopyalamanızı öneririz. Bu şekilde, oyunu silip yeniden yükledikten sonra, kaydedilmiş oyun bilgilerinizi konsolunuza geri kopyalayabilirsiniz. Başka bir depolama cihazına içerik kopyalama hakkında bilgi için bkz. Xbox 360 içeriğini kopyalama, taşıma ya da silme.

Bir oyunu silip yeniden yüklemek için
  1. Konsolunuzda Xbox LIVE oyuncu etiketiniz ile oturum açın.
  2. Ayarlarım seçeneğine gidin ve ardından Sistem öğesini seçin.
  3. Depolama'yı seçin ve ardından depolama cihazınızı seçin.
  4. Birincil bellek cihazınızı seçin (genellikle bir sabit sürücüdür).
  5. Oyunlar ve Uygulamalar'ı seçin.
  6. Sorun yaşadığınız oyunu seçin ve ardından kumandanızdaki Y tuşuna basın.
  7. Sil'i seçin. Ardından silme işlemini onaylayın.
  8. Xbox Panosu'na geri dönmek için kumandanın B tuşuna basın.
  9. Xbox 360 sistem önbelleğinizi temizleyin.
  10. Sildiğiniz oyun bir diskten yüklendiyse, oyunu yeniden yükleyin. Oyun Xbox LIVE'dan indirildiyse, oyunu yeniden indirin. İçeriğin yeniden nasıl indirileceğini öğrenin.
  11. Kaydedilmiş oyunu hafıza biriminizden ya da USB sürücünüzden, Xbox 360'ın sabit sürücüsüne geri kopyalayın.
  12. Öğeyi yeniden indirmeyi deneyin.

BEĞEN Paylaş Paylaş
Bu mesajı 2 üye beğendi.
Sen sadece aynasin...
Efulim - avatarı
Efulim
VIP VIP Üye
1 Temmuz 2013       Mesaj #2
Efulim - avatarı
VIP VIP Üye
Xbox 360 Hata Kodları ve Çözüm Rehberi
MsXLabs.org

Sponsorlu Bağlantılar
Durum kodu: 80153022

Bu sorunu gidermek için, aşağıdaki çözümleri deneyin:

Çözüm 1: Xbox LIVE hizmet durumunu kontrol edin
Xbox LIVE durumunu denetleyin. Xbox LIVE veya Fatura için hizmet uyarıları varsa, hizmet uyarısı olmayana kadar bekleyin.
Xbox LIVE hizmet uyarısı yoksa, sonraki çözümü deneyin.

Çözüm 2: Ön ödeme kodunun bölgenizin kodu olduğundan emin olun
İçerik satın almak için bir ön ödeme kodu kullanıyorsanız, öneme kodunun nerede satın alındığını görmek için kontrol edin. Bazı ön ödeme kodları satın alındıkları ülke dışında kullanılamaz. Bazı ön ödeme kodları, özellikle çevrimiçi satın alınanlar, sadece Amerika Birleşik Devletleri'nde çalışırlar. Xbox LIVE hesabınızın bölgesi ön ödeme kodunun bölgesi ile eşleşmiyorsa, bu hatayı alabilirsiniz.
Yine de 80153022 durum kodunu almaya devam ediyorsanız Bize Ulaşmak için bu sayfanın alt kısmında yer alan Destek bölümüne göz atın.

Durum kodu: 80153016

Durum kodu 80153016 çözümü için şu çözümlerden birini deneyin:

Çözüm 1: Sistem önbelleğinizi temizleme
Sistem önbelleği, Xbox 360 konsolunuz tarafından kullanılan geçici dosyaları içerir. Sistem önbelleğinin temizlenmesi bu sorunu çözebilir. Şu adımları uygulayın:
  1. Xbox 360 sistem önbelleğinizi temizleyin.
  2. Konsolunuzu yeniden başlatın.
  3. Öğeyi yeniden indirmeyi deneyin
80153016 durum kodu görüntüleniyorsa sonraki çözümü deneyin.

Çözüm 2: Marketplace sistem önbelleğini temizleyin

Xbox 360 konsolu, Xbox LIVE'a ilişkin geçici dosyaları da depolar. Marketplace sistem önbelleğinin temizlenmesi bu sorunu çözebilir. Şu adımları uygulayın:
  1. Konsolunuzda Ayarlar öğesine gidin ve ardından Sistem öğesini seçin.
  2. Depolama'yı seçin ve ardından birincil depolama cihazınızı seçin.
  3. Sistem Öğeleri'ni seçin.
  4. Marketplace Sistem Verileri'ni seçin.
  5. Sil'i seçin.
  6. Konsolunuzu yeniden başlatın.
  7. Öğeyi Xbox LIVE'den yeniden indirmeyi deneyin.
Durum kodu: 80072EE2
Bu Xbox LIVE durum kodu, bir indirmenin uzun sürmesi durumunda (bağlantı "zaman aşımına uğrarsa") ortaya çıkar. Bu sorunu gidermek için, aşağıdaki çözümleri deneyin:

Çözüm 1: İndirme işlemini yeniden deneyin

  1. Konsolunuzda içeriği satın aldığınızda kullandığınız oyun etiketini kullanarak Xbox LIVE'e giriş yapın.
  2. Ayarlar öğesine gidin, ardından Hesap öğesini seçin.
  3. İndirme Geçmişi'ni seçin.
  4. İndirme sorunları yaşadığınız öğeyi seçin ve ardından Yeniden İndir'i seçin.
İçeriği hala indiremiyorsanız, sonraki çözümü deneyin.

Çözüm 2: Ağ bant genişliğinizi en üst düzeye çıkarın
Xbox LIVE'dan içerik indirirken, evinizdeki diğer bilgisayarların dosya indirmediğinden veya aktarmadığından emin olun. Evinizde birileri Internet'e gözatarken, konsolunuza gidiyor olabilen ağ bant genişliğini kullanırlar.

Not
: Bant genişliği, Internet bağlantınız üzerinden aktarılan bilgi miktarıdır.
Geçici olarak bağlantınızı kesmeyi veya ev ağınıza bağlı olan aygıtları kapatmayı da deneyebilirsiniz.
Ağ bant genişliğinizi en üst düzeye çıkardıktan sonra, içeriği yeniden indirmeyi deneyin. İndirme yeniden başarısız olursa, sonraki çözümü deneyin.

Çözüm 3: İndirme ekranında kalın

İndirme işlemi sürerken, oyun oynamak veya başka bir işlem yapmak için konsolunuzu kullanmayın. İndirme sırasında konsolun kullanılması, indirme işleminin duraklatılmasına, durdurulmasına veya zaman aşımına uğramasına neden olabilir.
İndirme ekranında kalmanıza rağmen sorun yaşamaya devam ederseniz, sonraki çözümü deneyin.

Çözüm 4: Ağ bağlantısı veya ISS sorunlarını kontrol edin

Internet hizmet sağlayıcınız (ISS) bant genişliği veya bağlantı süresi sınırları ayarlamışsa bir indirme başarısız olabilir. Bağlantınızın zaman aşımına uğramasına neden olabilecek kısıtlamalar olup olmadığını belirlemek için ISS'nize başvurun.

Durum kodu: 80153003

Durum kodu 80153003 çözümü için şu çözümlerden birini deneyin:

Çözüm 1: Xbox LIVE sistem önbelleğinizi temizleyin

Xbox 360 konsolu, Xbox LIVE'a ilişkin geçici dosyaları da depolar. Xbox LIVE önbelleğinin temizlenmesi bu sorunu çözebilir. Şu adımları uygulayın:
  1. Konsolunuzda Ayarlar öğesine gidin ve ardından Sistem öğesini seçin.
  2. Depolama'yı seçin ve ardından depolama cihazınızı seçin.
  3. Sistem Öğeleri'ni seçin.
  4. Marketplace Sistem Verileri'ni seçin.
  5. Sil'i seçin.
  6. Konsolunuzu yeniden başlatın.
  7. Öğeyi Xbox LIVE'den yeniden indirmeyi deneyin.
Aynı 80153003 durum kodu görüntülenirse sonraki çözümü deneyin.

Çözüm 2: Sistem önbelleğinizi temizleme

Sistem önbelleği, Xbox 360 konsolunuz tarafından kullanılan geçici dosyaları içerir. Sistem önbelleğinin temizlenmesi bu sorunu çözebilir. Şu adımları uygulayın:
  1. Xbox 360 sistem önbelleğinizi temizleyin.
  2. Konsolunuzu yeniden başlatın.
  3. Öğeyi yeniden indirmeyi deneyin.
Yine 80153003 durum kodunu alırsanız, Xbox Desteği'ne başvurun.


Durum kodu: 80072746

Bu hata Xbox LIVE'da sistem bakımı gerçekleştirildiğinde, Xbox 360 konsolunuzdaki geçici dosyalar bozulduysa ya da ağ bağlantı noktalarını açmanız gerekiyorsa meydana gelir.

Bu sorunu gidermek için, aşağıdaki çözümleri deneyin:

Çözüm 1: Daha sonra yeniden deneyin
Xbox LIVE, sistem bakımı nedeniyle kullanılamıyor olabilir. Xbox LIVE durumunu denetleyin. Bir Xbox LIVE hizmet uyarısı varsa, bekleyin ve daha sonra yeniden deneyin.
Xbox LIVE hizmet uyarısı yoksa, sonraki çözümü deneyin.

Çözüm 2: Sistem önbelleğinizi temizleme
Sistem önbelleği, Xbox 360 konsolunuz tarafından kullanılan geçici dosyaları içerir. Sistem önbelleğinin temizlenmesi bu sorunu çözebilir. Şu adımları uygulayın:
  1. Xbox 360 sistem önbelleğinizi temizleyin.
  2. Konsolunuzu yeniden başlatın.
  3. Xbox LIVE'a erişmeye çalışın.
Hala 80072746 durum kodu görüntüleniyorsa sonraki çözümü deneyin.

Çözüm 3: Xbox LIVE sistem önbelleğinizi temizleyin
Xbox 360 konsolu, Xbox LIVE'a ilişkin geçici dosyaları da depolar. Marketplace sistem önbelleğinin temizlenmesi bu sorunu çözebilir. Şu adımları uygulayın:
  1. Konsolunuzda Ayarlar öğesine gidin ve ardından Sistem öğesini seçin.
  2. Depolama'yı seçin ve ardından birincil depolama cihazınızı seçin.
  3. Sistem Öğeleri'ni seçin.
  4. Marketplace Sistem Verileri'ni seçin.
  5. Sil'i seçin.
  6. Konsolunuzu yeniden başlatın.
  7. Xbox LIVE'a erişmeye çalışın.
Hala 80072746 durum kodu görüntüleniyorsa sonraki çözümü deneyin.

Çözüm 4: Ağ bağlantı noktalarını açın
Güvenlik duvarınız varsa ya da iş yeri veya okulunuz aracılığıyla bir ağa bağlıysanız, Xbox 360 konsolunuzun Xbox LIVE'la iletişim kurması için ağ bağlantı noktalarını açmanız gerekebilir.



BEĞEN Paylaş Paylaş
Bu mesajı 2 üye beğendi.
Sen sadece aynasin...
Efulim - avatarı
Efulim
VIP VIP Üye
1 Temmuz 2013       Mesaj #3
Efulim - avatarı
VIP VIP Üye
Xbox 360 Hata Kodları ve Çözüm Rehberi
MsXLabs.org

Durum kodu: 80004005

Bazı bağlantı türleri ve Internet servis sağlayıcıları (ISS), Xbox 360 konsolundan Xbox LIVE'a erişemez. Bu sorunun farkındayız ve ISS'lerle sorunu çözmek için çalışmalar yapıyoruz.

Çözüm 1: Xbox LIVE'ı Xbox.com'da kullanın

Xbox.com'dan öğeler satın alabilirsiniz ve konsolunuzun indirme sırasına ekleyebilirsiniz. Şu şekilde yapılır:
  1. Games Marketplace'e gidin.
  2. Sağ üst köşedeki Oturum aç'ı tıklayın. Xbox LIVE için kayıt olurken kullandığınız e-posta adresi ve parolanızı girin (bu sizin Microsoft hesabınızdır).
  3. İndirmek istediklerinizi bulmak için Oyunlar, Eklentiler ya da Avatar öğelerine göz atın.
  4. Xbox 360'a İndir'e tıklayın.
Konsolunuzu bir sonraki defa açtığınızda içerik konsolunuza indirilmeye başlayacaktır.

Çözüm 2: Farklı bir Internet bağlantısı kullanın

Xbox 360 konsolunuzu Internet'e başka bir konumdan, farklı bir ISS kullanarak bağlayın. Örneğin, konsolu bir arkadaşınızın evine götürün ve Internet'e oradan bağlanın.

Durum kodu: 8000FFFF

Xbox LIVE'i manüel olarak yenilemeyi deneyin:
  1. Kumandanızda Kılavuz düğmesine basın.
  2. Xbox Panosuna geri dönmek için Y tuşuna basın.
  3. 1-2 dakika bekleyin.
  4. Xbox LIVE'a erişmeyi ya da içeriği yeniden indirmeyi deneyin.
Hala 8000FFFF hata kodunu alıyorsanız lütfen aşağıda diğer kodlar için verilmiş çözümleri deneyin.

Durum kodları: 8b010008, 80072741, 80072ee2 ve 8b010008

Çözüm 1: Xbox LIVE hizmet durumunu kontrol edin
Xbox LIVE, sistem bakımı nedeniyle kullanılamıyor olabilir. Xbox LIVE hizmet durumunu kontrol edin. Bir Xbox LIVE hizmet uyarısı varsa, bekleyin ve daha sonra yeniden deneyin.
Xbox LIVE hizmet uyarısı yoksa, sonraki çözümü deneyin.

Çözüm 2: Bağlantınızı test edin

Xbox 360 konsolunuzda Xbox LIVE bağlantısını test edin. Şu şekilde yapılır:
  1. Konsolunuzda Ayarlar, My Xbox öğesine gidin ve ardından Sistem öğesini seçin.
  2. Ağ Ayarları'nı seçin.
  3. Kablolu Ağ öğesini veya sizden istenmişse kablosuz ağınızın adını seçin.
  4. Xbox LIVE Bağlantısını test et öğesini seçin.
  5. Elde ettiğiniz sonuçlara bağlı olarak aşağıdakilerden birini yapın:
  • Test başarısız olur ve Xbox LIVE'e bağlanamazsanız, bkz. Xbox LIVE'e bağlanamıyor musunuz?
  • Xbox LIVE hizmeti kullanılabilir durumdaysa sonraki çözümü deneyin.
  • Bir Xbox LIVE hizmet uyarısı varsa, Xbox LIVE hizmeti kullanılabilir olduğunda yeniden deneyin.
Çözüm 3: Ağ bağlantı noktalarını açın
Güvenlik duvarınız varsa ya da iş yeri veya okulunuz aracılığıyla bir ağa bağlıysanız, Xbox 360 konsolunuzun Xbox LIVE'la iletişim kurması için ağ bağlantı noktalarını açmanız gerekebilir. Ağ bağlantı noktalarını açma konusunda yardım için bkz. Xbox LIVE tarafından kullanılan ağ bağlantı noktaları.

Xbox LIVE şu anda kullanılamıyor.
Bu hata Xbox LIVE'da sistem bakımı gerçekleştirildiğinde ya da Xbox 360 konsolunuzda geçici olarak depolanmış sistem dosyalarınız bozulmuş olduğunda oluşur.

Çözüm 1: Daha sonra yeniden deneyin
Xbox LIVE durumunu denetleyin. Bir Xbox LIVE hizmet uyarısı varsa, bekleyin ve daha sonra yeniden deneyin.
Xbox LIVE hizmet uyarısı yoksa, sonraki çözümü deneyin.

Çözüm 2: Sistem önbelleğinizi temizleme

Sistem önbelleği, Xbox 360 konsolunuz tarafından kullanılan geçici dosyaları içerir. Sistem önbelleğinin temizlenmesi bu sorunu çözebilir. Şu adımları uygulayın:
  1. Xbox 360 sistem önbelleğinizi temizleyin.
  2. Konsolunuzu yeniden başlatın.
  3. Öğeyi Xbox LIVE'dan yeniden satın almayı ya da indirmeyi deneyin.
Aynı hata kodunu alırsanız sonraki çözümü deneyin.

Çözüm 3: Marketplace sistem önbelleğini temizleyin

Xbox 360 konsolu, Xbox LIVE'a ilişkin geçici dosyaları da depolar. Xbox LIVE önbelleğinin temizlenmesi bu sorunu çözebilir. Şu adımları uygulayın:
  1. Konsolunuzda Ayarlar öğesine gidin ve ardından Sistem öğesini seçin.
  2. Depolama'yı seçin ve ardından birincil depolama cihazınızı seçin.
  3. Sistem Öğeleri'ni seçin.
  4. Marketplace Sistem Verileri'ni seçin.
  5. Sil'i seçin.
  6. Konsolunuzu yeniden başlatın.
  7. Xbox LIVE'a gidin.
Sistem ve Xbox LIVE önbelleğini temizlemenizin ardından yine de Xbox LIVE Marketplace'e erişemezseniz büyük olasılıkla Xbox LIVE Marketplace sistem bakımı için hizmet dışıdır ya da geçici bir sorun yaşanmaktadır. Lütfen daha sonra yeniden deneyin.

BEĞEN Paylaş Paylaş
Bu mesajı 1 üye beğendi.
Sen sadece aynasin...

Benzer Konular

13 Aralık 2008 / Bombaxi Oyunlar
14 Aralık 2012 / ThinkerBeLL Oyunlar