Arama

Vücudumdaki morlukların sebebi ne olabilir? - Sayfa 3

En İyi Cevap Var Güncelleme: 8 Kasım 2014 Gösterim: 107.602 Cevap: 32
kakarotto - avatarı
kakarotto
Ziyaretçi
5 Eylül 2011       Mesaj #21
kakarotto - avatarı
Ziyaretçi
Bu tür şeyler genellikle kılcal damar patlamasından dolayı olabiliyor. En kısa zamanda doktora baş vurmanızı tavsiye ediyorum
Sponsorlu Bağlantılar
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
2 Kasım 2011       Mesaj #22
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
ığdırda oturuyorm 47 yaşındayım...kalbimde doğuştan delik varmış doktara her gittiyimde kalp grafıği çekildi.. birşey yok dediler.. erzurumdaki tedavide delik olduğunu söylediler..diyarbakırda şemsiye yöntemiyle yapılan amelyatta kalbimdeki delikler kapatıldı.. kan sulandırıcı 3 paket kullandım.. şimdi aspirin kullanıyorum.. vucudumda morluklar başladı çok çabuk yoruluyorum, daralıyorum sebebi ne olabilir???dğerli bilgilerinizi beklerim,saygılarımla...
Sponsorlu Bağlantılar
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
19 Kasım 2011       Mesaj #23
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
sebebi olmayan küçük morluklarım var neden bu morluklar var?nasıl geçer?
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
11 Temmuz 2012       Mesaj #24
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
BEN 14 YAŞINDAYIM 1 BUÇUK SENEDEN BERİ AYAKLARIMDA MORARMALAR ÇIKIO ASLINDA PEK MORARIK DEĞİL KIRMIZI LEKELERDEN OLUŞUO VE BU LEKELER GİT GİDE VÜCDUMA YAYILIO BU LEKELER YAYILMADAN ÖNCE DOKTORA GİTTİM VE DOKTORUN BANA SİTRES OLDUĞUNU SÖLEDİ AMA BENDE SİTRES OLDUĞUNU SANMIODUM AMA GÜN GEÇTİKÇE HAL VE TAVIRLARIM ÇOK DEĞİŞTİ BUDA BENİ ÇOOK ÜZDÜ BÖYLE GİDEREKTE MORARMALRIM ÇOĞALDI VE BAŞKA Bİ DOKTORA GİTTİM BU DOKTORDA KANSIZLIK VAR DEDİ BENİM KAFAM İYİCE KARIŞTI EVET LEKELR ACIMIO BENDE Bİ YERE VURMADIM VE HERŞEYİ UNUTMAYA BAŞLADIM KORKUORUM VE ARTIK KENDİME GELMEK İSTİORUM....
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
18 Temmuz 2012       Mesaj #25
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
benim karımda ayakları ve elleri morarıyor.ama aspirin kulanıyor bunun sebebi aspirin kulanması olabilirmi.bunun sebebini bilenler lütfen bana haber gönderin.
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
21 Temmuz 2012       Mesaj #26
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Ben 17 yaşında bir kızım.Benim yaklaşık 7 yaşımda tanı konulmuş bi hastalığım var zaten.Kanımın pıhtılaşması çok uzun sürüyor.Bu hastalığı biz vücudumu bir yere VURDUĞUMDA veya dokundursam dahi hemen morarmasından anlamıştık.Benim aspirin falan kullanmam yasak çünkü kanı sulandırıyor. Sizin problemleriniz de bence aspirin veya kanı sulandıran bi ilaç kullanmanızdan olabilir. Şuan bende de vurmadığım halde morluklar oluşmaya başladı çok uzun süredir olmuyordu şuan bi ilaç kullanıyorum ve içmemem gerektiği halde çok fazla vişne suyu içtim sanırım benim sorunum bu.Umarım çok önemli bir şey çıkmaz
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
28 Ekim 2012       Mesaj #27
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
bana karacigerinde kis var dediler ne yapmaliyim birde gozum durmadan sulaniyor ben seker hastasiyim bana cevap yazarsaniz cok sevinirim simciden tesekur ederim adim t. derin
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
17 Ağustos 2013       Mesaj #28
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
MERABA BENİM VÜCUDUMDA DEVAMLI MORLUK VAR VE ACIMIYORLAR VURMADIMA EMİNİM AYNI ZAMANDA COK HALSİZİM VE HERSEYİ UNUTMAYA BASLADIM CABUK YORULUYORUM SİZCE NEDEN OLABİLİR
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
16 Eylül 2013       Mesaj #29
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
ben 15 yaşındayım ve kanımda trombosit eksikliği var. burnumdan kan geliyor ve kanla beraber vücudumda morarmalar oluyor. ne yapmam gerekli. lütfen yardım edin . teşekkürler ....
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
27 Mayıs 2014       Mesaj #30
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
e L./Bursa
[/I]
Çarpma ya da düşmeler nedeniyle oluşan morluklar genelde tehlikeli değildir ve çoğk nasıl oluştuğunu dahi hatırlamadığınız morluklar sıklaştıysa, bunun ciddi bir sağlık sorununun habercisi olabileceğini bilmelisiniz. Bazı durumlarda hafif bir darbeyle bile vücudunuz morarabilir. Yaş önemli bir nedendir. Yaşınız ilerledikçe, kan damarlarınızı destekleyen dokular zayıflar. Küçük bir çarpmayla bile kanınız damar dışına geçer.

İLAÇLAR YOL AÇAR
Sürekli kullandığınız bir ilaç da bu duruma neden olabilir. Aspirin veya Warfarin gibi kan inceltici ilaçlar, cildinizin daha kolay morarmasına neden olur. Kortizon türevi ilaçlar da, cildinizi incelterek morarmayı kolaylaştırır. Balık yağı, ginkgo gibi desteklerin de kan inceltici etkisi vardır. Cildinizdeki morarmalar altta yatan bir sağlık problemine de işaret edebilir. Bazı kan hastalıkları, pıhtılaşma problemleri, bağışıklık sorunları, karaciğer hastalıkları ya da alejiler de vücudunuzda morluk oluşturur.

TEK ÇARE BEKLEMEK!
Büyük ve ağrılı morluklarınız varsa ve çoğu zaman neden oluştuğunu hatırlamıyorsanız, bu morluklara burun, dişeti ya da mide-bağırsak sisteminizden gelen kanamalar eşlik ediyorsa ya da bu morluklar yeni kullanmaya başladığınız bir ilaç sonrasında oluşmaya başladıysa, doktorunuza başvurmalısınız. Kolunuzu ya da bacağınızı bir yere çarptığınızda, aslında morluğun geçmesini beklemekten başka yapabileceğiniz fazla bir şey yok. Ancak morluğun çevresi şiş ve ödemliyse, yarım saat soğuk kompres uygulayın. Şişlik indiğinde de, sıcak uygulamak yararlıdır.

[/COLOR][/B]kaynak[/QUOTE]

Benzer Konular

5 Aralık 2012 / Misafir Soru-Cevap
16 Şubat 2016 / ziyaretciyim_ben Taslak Konular
5 Nisan 2012 / Misafir Soru-Cevap
20 Şubat 2012 / Misafir Soru-Cevap
27 Ocak 2010 / Misafir Soru-Cevap