Arama

Internet Explorer 8'deki 'internet bağlantı tanıla' sorunu nasıl çözümlenir?

Güncelleme: 19 Eylül 2009 Gösterim: 11.321 Cevap: 3
ozlem18 - avatarı
ozlem18
Ziyaretçi
10 Ağustos 2009       Mesaj #1
ozlem18 - avatarı
Ziyaretçi
ya benim internetim var güncellemeleri yüklerken internet explorer 8 i yükledim, internete bazen direkt giriyor bazen de bağlantı sorunalrı tanıla diyor tıklıyorum bişe açılıyor arkadan anasayfa geliyor o şeyden de çıkyıroum gayet güzel oluyor ama neredeyse her girişimde aynı sorunu veriyor bi çözümü var mı acaba bi yardımcı olursanız çok teşekkür ederim
Sponsorlu Bağlantılar
fadedliver - avatarı
fadedliver
Ziyaretçi
10 Ağustos 2009       Mesaj #2
fadedliver - avatarı
Ziyaretçi
Alıntı
ozlem18 adlı kullanıcıdan alıntı

ya benim internetim var güncellemeleri yüklerken internet explorer 8 i yükledim, internete bazen direkt giriyor bazen de bağlantı sorunalrı tanıla diyor tıklıyorum bişe açılıyor arkadan anasayfa geliyor o şeyden de çıkyıroum gayet güzel oluyor ama neredeyse her girişimde aynı sorunu veriyor bi çözümü var mı acaba bi yardımcı olursanız çok teşekkür ederim

Genel sorun giderme

Sponsorlu Bağlantılar
Bu makale deneyimsiz ve orta düzeyde deneyimli bilgisayar kullanıcılarına yöneliktir. Bu yöntemlerle sorununuzu çözemezseniz, "Gelişmiş sorun giderme" bölümündeki yöntemleri deneyebilirsiniz. Yöntem 1: Başka bir Web sayfasını görüntüleyip görüntüleyemediğinize bakın

Bunu yapmak için şu adımları izleyin:
  1. Internet Explorer'ı başlatın.
  2. Tarayıcı penceresinin üst bölümündeki Adres çubuğuna aşağıdaki adreslerden birini girin:
Adres çubuğuna bu adreslerden birini girdikten sonra benzer bir hata iletisi almazsanız, sorunu yaşadığınız Web sitesinin sahibine başvurun. Site geçici olarak çevrimdışı olabilir veya başka sorunlar yaşanıyor olabilir.

Aynı hata iletisini alırsanız sonraki yönteme geçin.Yöntem 2: Internet Explorer'daki Ağ Tanılama aracını çalıştırın

Bunu yapmak için şu adımları izleyin:
  1. Internet Explorer'ı başlatın ve hata iletisinin görüntülendiği Web sayfasına erişmeyi deneyin.
  2. Internet Explorer hata iletisinin görüntülendiği sayfada, Bağlantı Sorunlarını Tanıla bağlantısını tıklatın. Ağ Tanılama aracı çalıştırılır. Aracın çalışması tamamlandığında, aşağıdaki sonuçlardan biri görüntülenir:
    • Sorun bulunamamıştır.
    • Bir sorun algılanmıştır. Araç ayrıca, sorunu gidermeye yönelik sonraki adımlarla ilgili yönergeler sağlayacaktır.
    Not Internet Explorer 6 kullanıcıları, Ağ Ayarlarını Algıla bağlantısını tıklatmalıdır
  3. IP Adresi'ni tıklatın ve IP Adresi'ni not alın. Bu bilgi sonraki sorun giderme adımları için gerekli olabilir.
  4. Ağ Tanılama aracındaki adımları izleyerek bağlantı sorunlarını giderin.
  5. Internet Explorer'ı başlatın.
Aynı hata iletisini alırsanız sonraki yönteme geçin.Yöntem 3: Modemi veya yönlendiriciyi sıfırlayın

Bunu yapmak için şu adımları izleyin:
  1. Bilgisayarı modeme bağlayan kabloyu sökün.
  2. Modemi ve yönlendiriciyi kapatın.
    Bu tabloyu kapaBu tabloyu aç
    Not Modemde veya yönlendiricide güç düğmesi yoksa, modemin veya yönlendiricinin güç bağlantısını kesin.
  3. Bilgisayarı yeniden başlatın.
  4. Bilgisayarınız yeniden başlatıldıktan sonra modemi veya yönlendiriciyi açın, bilgisayardan modeme veya yönlendiriciye uzanan kabloyu takın ve bilgisayarı yeniden başlatın.
  5. Tüm ağ kablolarının düzgün şekilde takıldığından emin olun.
  6. Internet Explorer'ı başlatın.
Aynı hata iletisini alırsanız sonraki yönteme geçin.Yöntem 4: Gözatma Geçmişini Sil özelliğini kullanın

Modemi veya yönlendiriciyi sıfırlayarak sorunu gideremezseniz, gözatma geçmişinizi silmek işe yarayabilir. Geçici Internet dosyalarınızı, gözatma geçmişinizi ve form verilerinizi silmek için aşağıdaki adımları izleyin: Internet Explorer 7

  1. Internet Explorer'ı başlatın.
  2. Araçlar menüsünde Gözatma Geçmişini Sil'i tıklatın.
  3. Geçici Internet Dosyaları'nın yanındaki onay kutusunu seçin.
  4. Geçmiş'in yanındaki onay kutusunu seçin.
  5. Form verileri'nin yanındaki onay kutusunu seçin.
  6. Tanımlama Bilgileri'nin yanındaki onay kutusunu seçin.
  7. Pencerenin altındaki Sil düğmesini tıklatın.
  8. Internet Explorer'ı kapatıp yeniden başlatın ve ardından Web sayfasına erişmeyi deneyin.
Internet Explorer 6

  1. Internet Explorer'ı başlatın.
  2. Araçlar menüsünde Internet Seçenekleri'ni tıklatın.
  3. Temporary Internet Files bölümünde Dosya sil'i tıklatın, Tüm çevrimdışı içeriği sil metin kutusunu tıklatıp seçin ve ardından Tamam'ı tıklatın.
  4. Geçmiş bölümünde Geçmişi sil'i ve ardından Evet'i tıklatın.
  5. Internet Explorer'ı kapatıp yeniden başlatın ve ardından Web sayfasına erişmeyi deneyin.
Aynı hata iletisini alırsanız sonraki yönteme geçin.Yöntem 5: Internet Explorer (Eklenti Yok) modunu kullanın

Bunu yapmak için, Başlat'ı tıklatın, sırasıyla Tüm Programlar'ın, Donatılar'ın ve Sistem Araçları'nın üzerine gelin, sonra da Internet Explorer (Eklenti Yok) seçeneğini tıklatın.
Not Internet Explorer (Eklenti Yok) modu yalnızca Internet Explorer 7 ve Internet Explorer 8'de kullanılabilir.

Bu adım sorunu giderirse, soruna neden olan tarayıcı eklentisini belirlemek için aşağıdaki adımları izleyin:
  1. Araçlar'ı ve sonra Internet Seçenekleri'ni tıklatın.
  2. Programlar sekmesini tıklatın ve sonra Eklentileri Yönet'i tıklatın.
  3. Adı listesinde bir eklentiyi tıklatın ve sonra Devre Dışı Bırak'ı tıklatın.
  4. Soruna neden olan eklentiyi belirleyinceye kadar 3. adımı yineleyin.
"Genel sorun giderme" bölümündeki adımlar sorununuzu çözmediyse, "Gelişmiş sorun giderme" bölümündeki yöntemleri kullanmayı deneyebilirsiniz. Gelişmiş sorun giderme adımları konusunda deneyimli değilseniz, yardım için bir başkasına danışabilir veya destek hizmetlerine başvurabilirsiniz. Desteğe başvurma hakkında bilgi için lütfen aşağıdaki Microsoft Web sitesini ziyaret edin: Help and Support (Help and Support)


Gelişmiş sorun giderme

Yöntem 1: Internet güvenlik paketini veya güvenlik duvarını geçici olarak devre dışı bırakın

Önemli Bu adımlar güvenlik riskinizi artırabilir. Bu adımlar, bilgisayarın veya ağı kötü niyetli kullanıcılar veya virüsler gibi kötü amaçlı yazılımlar tarafından gerçekleştirilecek saldırılara karşı daha savunmasız kalmasına neden olabilir. Programların tasarlandıkları şekilde çalışmasını veya belirli program özelliklerini gerçekleştirmesini sağlamak için bu makalede anlatılan işlemin kullanılmasını öneririz. Bu değişiklikleri yapmadan önce, bu işlemin çalışma ortamınızda uygulanmasıyla ilişkili riskleri değerlendirmeniz önerilir. Bu işlemi kullanmaya karar verirseniz, sistemin korunmasına yardımcı olabilecek ek adımları da gerçekleştirin. Bu işlemi, yalnızca çok gerekliyse kullanmanızı öneririz.

Bunu yapmak için şu adımları izleyin:
  1. Internet güvenlik paketini veya güvenlik duvarını geçici olarak devre dışı bırakın. Yönergeler için ürün belgelerine bakın veya ürünün üreticisine başvurun. Başvuru bilgileri için "Ek bilgi" bölümüne bakın.
  2. Internet Explorer'ı başlatın ve aynı hata iletisini alıp almadığınızı denetleyin.
  3. Internet güvenlik paketini veya güvenlik duvarını hemen yeniden etkinleştirin.
    Bu tabloyu kapaBu tabloyu aç
    DikkatInternet güvenlik paketinizi veya güvenlik duvarınızı devre dışı durumda bırakmak, bilgisayarın veya ağın kötü amaçlı kullanıcılar veya virüsler gibi kötü amaçlı yazılımlar tarafından gerçekleştirilecek saldırılara daha açık hale gelmesine neden olabilir.
Bu yöntem yaşadığınız sorunu giderirse, sorunu giderme konusunda yardım için ürün üreticisine başvurun. Başvuru bilgileri için "Ek bilgi" bölümüne bakın.

Aynı hata iletisini alırsanız sonraki yönteme geçin.Yöntem 2: Windows'un otomatik olarak bir IP adresi atayıp atamadığını denetleyin

Bunu yapmak için şu adımları izleyin:
  1. "Genel sorun giderme" bölümündeki "Yöntem 2: Internet Explorer'daki Ağ Tanılama aracını çalıştırın" yönteminin 3. adımında not aldığınız IP adresini denetleyin.
  2. Aşağıdaki senaryolardan birini seçin:
    • IP adresi 169.x.x.x ile başlıyorsa: Internet servis sağlayıcınız (ISS) bir IP adresi sağlamadığından Windows size otomatik olarak bir IP adresi (Otomatik Özel IP adresi) atamış demektir. Bu yapılandırma Internet'e erişiminizi engeller. Bu durumda, bir donanım yapılandırma sorunu olabilir. Yardım için ISS'ye başvurun. Başvuru bilgileri için "Ek bilgi" bölümüne bakın
    • IP adresi 169.x.x.x ile başlamıyorsa: Bir yazılım çakışması veya yapılandırma sorunu yaşıyor olabilirsiniz. Yöntem 3'e geçin.
Not Yukarıda listelenen adımları kullanarak IP adresini belirleyemezseniz, aşağıdaki adımlardan işletim sisteminize uygun olanları izleyin:Windows Vista ve Windows Server 2008 kullanıcıları

  1. Başlat'ı tıklatın ve Aramaya Başla metin alanına cmd yazın.
  2. Cmd.exe dosyasını sağ tıklatın ve Yönetici olarak çalıştır'ı seçin.
  3. Komut istemi penceresine ipconfig yazıp Enter tuşuna basın.
  4. IPv4 Adresi bilgilerine bakın ve listelenen IP adresini not alın.
  5. Komut istemi penceresini kapatın.
Windows XP ve Windows Server 2003 kullanıcıları

  1. Başlat'ı tıklatın, Çalıştır'ı tıklatın, cmd yazın ve Tamam'ı tıklatın.
  2. Komut istemi penceresine ipconfig yazıp Enter tuşuna basın.
  3. IPv4 Adresi bilgilerine bakın ve listelenen IP adresini not alın.
  4. Komut istemi penceresini kapatın.
Yöntem 3: Ağ hizmetlerini etkinleştiren bir güvenli modda başlatma seçeneğini kullanarak Internet Explorer'ı sınayın

Bu tabloyu kapaBu tabloyu aç
NotInternet'e güvenli modda bağlanamıyorsanız Yöntem 3'ü atlayıp Yöntem 4'e geçin. Aşağıdaki koşullar doğruysa güvenli modda Internet'e bağlanamazsınız:
  • Kullanıcı adı ve parola gerektiren bir Ethernet Üzerinden Noktadan Noktaya (PPPoE) bağlantısı kullanıyorsunuz. Bu koşul çoğu DSL ve çevirmeli ağ bağlantısı için geçerlidir.
  • Kablo bağlantısı gibi sabit bir Internet bağlantınız bulunmamaktadır.
Internet Explorer'ı güvenli modda sınamak için aşağıdaki adımlardan durumunuza uygun olanları izleyin.
Windows XP ve Windows Server 2003 kullanıcıları

  1. Bilgisayarı yeniden başlatın. Boş bir ekran görüntülendiğinde birkaç kez F8 tuşuna basın.
  2. Ağ Desteği ile Güvenli Mod'u tıklatın ve sonra ENTER tuşuna basın.
  3. Windows sürümünü seçmeniz istenirse, uygun sürümü seçip ENTER tuşuna basın.
  4. Bilgisayar güvenli modda yeniden başlatıldıktan sonra, Internet Explorer'ı başlatın ve aynı hata iletisini alıp almadığınıza bakın.
    Bu tabloyu kapaBu tabloyu aç
    Not4. adımın sonucu, bilgisayarı 5. adımda yeniden başlattıktan sonra hangi yöntemi uygulamanız gerektiğini belirler. Daha fazla bilgi için Yöntem 3'ün sonundaki "Tüm kullanıcılar için" bölümüne bakın.
  5. Bilgisayarı yeniden başlatın.
Windows Vista kullanıcıları

  1. Başlat'ı tıklatın ve Aramaya Başla kutusuna msconfig yazın.
  2. Programlar bölümünde Msconfig.exe dosyasını tıklatın.
  3. Sistem Yapılandırması iletişim kutusunda Önyükleme sekmesini tıklatın.
  4. Güvenli önyükleme onay kutusunu tıklatıp seçin, 'ı tıklatın ve sonra da Tamam'ı tıklatın.
  5. Sistem Yapılandırması iletişim kutusunda Yeniden Başlat'ı tıklatın.
  6. Bilgisayar güvenli modda yeniden başlatıldıktan sonra, Internet Explorer'ı başlatın ve aynı hata iletisini alıp almadığınıza bakın.
    Bu tabloyu kapaBu tabloyu aç
    Not6. adımın sonucu, bilgisayarı 7. adımda normal modda yeniden başlattıktan sonra hangi yöntemi uygulamanız gerektiğini belirler. Daha fazla bilgi için Yöntem 3'ün sonundaki "Tüm kullanıcılar için" bölümüne bakın.
  7. Bilgisayarı normal modda yeniden başlatın. Bunu yapmak için şu adımları izleyin:
    1. Başlat'ı tıklatın ve Aramaya Başla kutusuna msconfig yazın.
    2. Programlar bölümünde Msconfig.exe dosyasını tıklatın.
    3. Sistem Yapılandırması iletişim kutusunda Önyükleme sekmesini tıklatın.
    4. Güvenli önyükleme onay kutusunu tıklatıp temizleyin ve sonra da Tamam'ı tıklatın.
    5. Sistem Yapılandırması iletişim kutusunda Yeniden Başlat'ı tıklatın.
Tüm kullanıcılar için

Bağlantı kurulduysa

Bilgisayar güvenli moddayken Internet'e bağlanabildiyseniz, üçüncü tarafa ait bir hizmet veya program Internet Explorer ile çakışıyor olabilir. Yöntem 4'e geçin.

Bağlantı kurulamadıysa

Bilgisayar güvenli moddayken Internet'e bağlanamadıysanız, ağ bağdaştırıcısıyla ilgili bir sorun olabilir. Yöntem 4 ve Yöntem 5'i atlayıp Yöntem 6'ya geçin.Yöntem 4: Üçüncü tarafa ait bir hizmetin Internet Explorer ile çakışıp çakışmadığını denetleyin

Üçüncü tarafa ait bir hizmetin Internet Explorer ile çakışıp çakışmadığını denetlemek için şu adımları izleyin:
  1. Başlat'ı tıklatın, Çalıştır'ı tıklatın, msconfig yazın ve Tamam'ı tıklatın.
  2. Hizmetler sekmesini tıklatın, tüm hizmetleri devre dışı bırakın ve sonra da Tamam'ı tıklatın.
  3. Bilgisayarı yeniden başlatın ve Internet Explorer'ı sınayın.
3. adımın sonucuna bağlı olarak, "Bağlantı çalışıyorsa" bölümüne veya "Bağlantı yine de çalışmıyorsa" bölümüne gidin.Bağlantı çalışıyorsa

Bağlantı çalışıyorsa, üçüncü tarafa ait bir hizmet Internet Explorer ile çakışıyor olabilir. Çakışan hizmeti belirlemek için şu adımları izleyin:
  1. Başlat'ı tıklatın, Çalıştır'ı tıklatın, msconfig yazın ve Tamam'ı tıklatın.
  2. Hizmetler sekmesini tıklatın.
  3. Listelenen öğelerin yarısını tıklatıp seçin ve Tamam'ı tıklatın.
  4. Bilgisayarı yeniden başlatın.
  5. Internet Explorer'ı sınayın.
  6. Internet Explorer ile çakışan hizmeti buluncaya kadar 1. ile 5. adımlar arasını yineleyin.
  7. Çakışan hizmeti kullanmıyorsanız, bunu kaldırmanız veya bilgisayarla birlikte başlatılmayacak biçimde yapılandırmanız önerilir.Bu tabloyu kapaBu tabloyu aç
    NotHizmetin nasıl kaldırılacağı veya başlatılmayacak biçimde yapılandırılacağı konusunda bilgi için geliştiricisine başvurmanız gerekebilir. Başvuru bilgileri için "Ek bilgi" bölümüne bakın.
Bağlantı yine de çalışmıyorsa

Bağlantı yine de çalışmıyorsa, tüm hizmetleri yeniden etkinleştirip Yöntem 5'e geçin. Tüm hizmetleri yeniden etkinleştirmek için şu adımları izleyin:
  1. Başlat'ı tıklatın, Çalıştır'ı tıklatın, msconfig yazın ve Tamam'ı tıklatın.
  2. Hizmetler sekmesini tıklatın, tüm hizmetleri etkinleştirin ve sonra da Tamam'ı tıklatın.
Yöntem 5: Üçüncü tarafa ait bir programın Internet Explorer ile çakışıp çakışmadığını denetleyin

Üçüncü tarafa ait bir programın Internet Explorer ile çakışıp çakışmadığını denetlemek için şu adımları izleyin:
  1. Başlat'ı tıklatın, Çalıştır'ı tıklatın, msconfig yazın ve Tamam'ı tıklatın.
  2. Başlangıç sekmesini tıklatın, tüm programları devre dışı bırakın ve sonra da Tamam'ı tıklatın.
  3. Bilgisayarı yeniden başlatın ve Internet Explorer'ı sınayın.
3. adımın sonucuna bağlı olarak, "Bağlantı çalışıyorsa" bölümüne veya "Bağlantı yine de çalışmıyorsa" bölümüne gidin.Bağlantı çalışıyorsa

Bağlantı çalışıyorsa, üçüncü tarafa ait bir program Internet Explorer ile çakışıyor olabilir. Çakışan programı belirlemek için şu adımları izleyin:
  1. Başlat'ı tıklatın, Çalıştır'ı tıklatın, msconfig yazın ve Tamam'ı tıklatın.
  2. Başlangıç sekmesini tıklatın.
  3. Listelenen öğelerin yarısını tıklatıp seçin ve Tamam'ı tıklatın.
  4. Bilgisayarı yeniden başlatın.
  5. Internet Explorer'ı sınayın.
  6. Internet Explorer ile çakışan programı buluncaya kadar 1. ile 5. adımlar arasını yineleyin.
  7. Çakışan programı kullanmıyorsanız kaldırmanız veya bilgisayarla birlikte başlatılmayacak biçimde yapılandırmanız önerilir.Bu tabloyu kapaBu tabloyu aç
    NotBu işlemin nasıl gerçekleştirileceği ile ilgili bilgi için programın geliştiricisine başvurmanız gerekebilir. Başvuru bilgileri için "Ek bilgi" bölümüne bakın.
Bağlantı yine de çalışmıyorsa

Bağlantı yine de çalışmıyorsa, tüm programları yeniden etkinleştirip Yöntem 6'ya geçin. Tüm programları yeniden etkinleştirmek için şu adımları izleyin:
  1. Başlat'ı tıklatın, Çalıştır'ı tıklatın, msconfig yazın ve Tamam'ı tıklatın.
  2. Başlangıç sekmesini tıklatın, tüm programları etkinleştirin ve sonra da Tamam'ı tıklatın.
Yöntem 6: Aygıt Yöneticisi'ni kullanarak ağ bağdaştırıcısının düzgün çalıştığını doğrulayın

Bunu yapmak için şu adımları izleyin:
  1. Başlat'ı tıklatın, Çalıştır'ı tıklatın, devmgmt.msc yazın ve Tamam'ı tıklatın.
  2. Ağ Bağdaştırıcıları'nı çift tıklatın.
  3. Ünlem işareti simgesi görünmüyorsa ve en son sürücüler yüklüyse, bu yöntem işinize yaramaz. Bu durumda, Yöntem 6'daki diğer adımları atlayıp Yöntem 7'ye geçin.
  4. Aygıt Yöneticisi'nde ağ bağdaştırıcısının yanında bir ünlem işareti veya soru işareti simgesi görünüyorsa, aygıtı çift tıklatın ve görüntülenen hata iletisini not alın. Aşağıdaki listede, görüntülenebilecek üç genel hata iletisi ve bunların olası çözümleri listelenmektedir.
    • Kod 10Aygıt başlatılamıyor. (Kod 10)
      1. Bu aygıtın sürücülerini güncelleştirmek için Sürücü Güncelleştir'i tıklatın.
      2. Aygıtın Genel Özellikler sekmesini tıklatın ve Sorun Gider'i tıklatarak Sorun Giderme Sihirbazı'nı başlatın.
    • Kod 28Bu aygıtın sürücüleri yüklenmemiş. (Kod 28)
      1. Bu aygıtın sürücülerini yükleyin.
      2. Sürücü Güncelleştir'i tıklatın. Donanım Güncelleştirme Sihirbazı başlatılır.
    • Kod 1Aygıt düzgün olarak yapılandırılamadı. (Kod 1)
      1. Sürücü Güncelleştir'i tıklatarak sürücüyü güncelleştirin. Donanım Güncelleştirme Sihirbazı başlatılır.
      2. Sürücüyü güncelleştirmek sorunu çözmezse, daha fazla bilgi için donanım belgelerinize bakın.
    Ağ bağdaştırıcısı doğru çalışmıyorsa veya Windows ile uyumlu değilse, güncelleştirilmiş sürücüler veya uyumlu bir ağ bağdaştırıcısı edinmek üzere bağımsız donanım satıcısına başvurun. Başvuru bilgileri için "Ek bilgi" bölümüne bakın.
Internet Explorer'ı sınadığınızda aynı hata iletisini alırsanız sonraki yönteme geçin.Yöntem 7: Sistemi Geri Yükleme'yi çalıştırın

Sorunu hala çözemediyseniz ve sorun yakın bir zamanda oluştuysa, Sistem Geri Yükleme gerçekleştirebilirsiniz. Bu yöntem sorunu belirlemenize yardımcı olmaz, ancak işletim sistemini çalışır halde olduğu önceki bir duruma döndürür.
Bu tabloyu kapaBu tabloyu aç
Not Sistemi önceki bir duruma geri yüklediğinizde, bu tarihten sonra yüklenmiş olan tüm program ve güncelleştirmeler kaldırılır.
Sistemi önceki bir çalışma durumuna geri yükleme hakkında daha fazla bilgi için Microsoft Bilgi Bankası'ndaki makaleleri görüntülemek üzere aşağıdaki makale numaralarını tıklatın: 306084 (How to restore Windows XP to a previous state ) NASIL YAPILIR: Windows XP'de İşletim Sistemini Önceki Bir Duruma Geri Yüklemek (Bu bağlantı, bir kısmı veya tamamı İngilizce olan içeriğe işaret edebilir)
936212 (How to repair the operating system and how to restore the operating system configurat ) Windows Vista'da işletim sistemini onarma ve işletim sistemi yapılandırmasını önceki bir zamana döndürme (Bu bağlantı, bir kısmı veya tamamı İngilizce olan içeriğe işaret edebilir)
Sistem Geri Yükleme işlemi sorunu çözmezse, geri yükleme noktası olarak daha önceki bir tarihi seçmeyi deneyebilirsiniz. Ya da, bu makalelerdeki adımları izleyerek geri yükleme işlemini geri alabilirsiniz.

Internet Explorer'ı sınadığınızda aynı hata iletisini alırsanız sonraki yönteme geçin.Yöntem 8: Internet Explorer yapılandırma ayarlarını sıfırlayın

Dikkat Internet Explorer'daki Tüm Ayarları Sıfırla özelliğini kullandığınızda tüm tarayıcı eklentileri devre dışı bırakılır. Bu nedenle, daha sonra kullanmak istediğiniz eklentileri yeniden etkinleştirmeniz gerekir. Normalde bir eklentiyi yeniden yüklediğinizde eklenti yeniden etkinleştirilmez. Eklentiyi el ile yeniden etkinleştirmeniz gerekir.

Bu yöntemi kullanmak için şu adımları izleyin:
  1. Internet Explorer'ı başlatın, Araçlar'ı tıklatın ve sonra Internet Seçenekleri'ni tıklatın.
  2. Gelişmiş sekmesini ve sonra Sıfırla'yı tıklatın.
  3. Internet Explorer Varsayılan Ayarları iletişim kutusunda, Sıfırla'yı tıklatın.
  4. Internet Explorer Ayarlarını Sıfırla iletişim kutusunda, Sıfırla'yı tıklatın.Internet Explorer 6'da, Varsayılanları Geri Yükle'yi ve sonra da Tamam'ı tıklatın.
  5. Ayarları sıfırlandığında, Kapat'ı tıklatın ve sonra iki kez Tamam'ı tıklatarak Internet Explorer'ı yeniden başlatın.
Bu tabloyu kapaBu tabloyu aç
NotInternet Explorer'ı sıfırladığınızda sorunlar çözülmezse, doğru şekilde yüklendiğinden emin olmak için Internet Explorer 8 Beta 2 sürümünü de yeniden yükleyebilirsiniz.
kaynak



Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
16 Eylül 2009       Mesaj #3
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
İNTERNET SORUNUM VAR BAĞLANTI YAPILAMIYOR
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
19 Eylül 2009       Mesaj #4
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
pc genelde divx film izlerken cazırtlı bi ses çıkardıktan sonra birden ağırlaşıyor.pc yi ilk açışımda daha sonra çok geç açılmaya başlıyor.ghostla düzeliyor fakat sonra yeniden aynı şeyi bi şekilde tekrarlıyor.ana kart tamire gitti 15 sn hatası düzeltildi diye bi not düşülmüş.bugün geldi fakat tekrar aynı şeyi tekrarladı.neden olabilir.?

Benzer Konular

1 Haziran 2012 / Misafir Soru-Cevap
15 Aralık 2010 / by_Loopus Bilgisayar
2 Temmuz 2013 / acda80 Soru-Cevap
8 Aralık 2011 / mcsuperbela Soru-Cevap