Arama

Zanussi marka beyaz eşya hakkında bilgi verebilir misiniz?

En İyi Cevap Var Güncelleme: 7 Haziran 2012 Gösterim: 16.883 Cevap: 6
55555555555555 - avatarı
55555555555555
Ziyaretçi
26 Ağustos 2009       Mesaj #1
55555555555555 - avatarı
Ziyaretçi
Merhaba. Temmuz ayında evleneceğim inşallah. Bunun için 2 gün önce beyaz eşya aldık. Aslında aklımda farklı bir marka vardı fakat son anda Zanussi çıktı ortaya.
İki gündür gezmenin yorgunluğu vardı ve her geçen süre boyunca kafamız daha çok karışıyordu. Ve sonunda Zanussi marka buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinesi ve mikrodalga fırın aldık. Fiyat olarak gayet uyguna aldığımızı düşünüyorum fakat marka hakkında fazla yorum bulamadım.

Evet aldık, içimize de sindi. Ama ne bileyim vaz mı geçsem diye de düşünüyorum. Bu marka hakkında nette yorum bulamıyorum. Yardımcı olabilir misiniz?
EN İYİ CEVABI ener verdi
Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

zanussı beyaz eşya markası hakkında aydınlatılmak istiyorum

JVC'nin ardından Avrupa'nın önde gelen ankastre ürünleri markası Zanussi de Vestel kanalıyla Türk tüketicisiyle buluşuyor. Zanussi markalı ürünler haziran ayı itibariyle Vestel Showroomlar'ında...

Sponsorlu Bağlantılar
Zanussi, İtalya'nın önde gelen markası... Dünyanın her yerinde yılda 5 milyon adet Zanussi ürünü satılıyor. 10 ülkede 20 fabrikada üretim, 60'dan fazla ülkede satış yapılıyor. Markanın tüketicisine vaadi; şık bir ortamla hayatına değer katmak isteyen insanlar için, ayırt edici ve öncü tasarımları ile yenilikçi çözümler sunmak...

Zanussi ankastre ürünleri bayilere ilk olarak 5 Nisan'da İstnabul'da yapılan, "2003 Vestel Bayiler Toplantısı"nda tanıtıldı. Markanın Türk tüketicisine lansmanı ise Haziran ayında yapılacak. İlk olarak 300 Vestel showroomunda satışa sunulacak. Zanussi ürün gamı içerisinde; Fırın, Setüstü Ocak, Davlumbaz, Bulaşık Makinesi, Çamaşır Makinesi, Buzdolabı, Mikro Dalga Fırın, Kahve Makinesi, Domino serisi bulunuyor.

Bugün bir Vestel mağazasından içeriye girdiğinizde; Vestel markalı ürünlerin yanı sıra dijital kameralar başta olmak üzere pek çok teknolojik üründe JVC, küçük ev aletlerinde ise Moulinex markalarını görebilirsiniz.

Vestel prensip olarak ihracat potansiyeli görmediği ürün gamının üretimini yapmıyor. Ancak tüketicilerini yakından tanıyor, ihtiyaçlarını analiz ediyor ve buna göre de stratejilerini belirliyor. Stratejik işbirlikleri yaparak alanında dünyanın en ünlü ve saygın markalarını Vestel çatısı altında tüketicisine sunuyor. JVC'nin ardından, ankastre sektöründe Avrupa'nın önde gelen markası Zanussi, Vestel ile Türkiye'ye geliyor. Bundan böyle tüketiciler Vestel Showroom'larında Zanussi markalı ankastre ürünlerini de bulabilecekler.

ZANUSSİ, İTALYA'NIN BİR NUMARALI MARKASI...

Dünyanın her yerinde yılda 5 milyon adet Zanussi ürünü satılıyor. 10 ülkede 20 fabrikada üretim, 60'dan fazla ülkede satış yapılıyor. Markanın tüketicisine vaadi; şık bir ortamla hayatına değer katmak isteyen insanlar için, ayırdedici ve öncü tasarımları ile yenilikçi çözümler sunmak... Zanussi genç ve yenilikçi kişiliğe sahip marka. Ürünlerinde konforu öne çıkarıyor, alışılmışın dışındaki tasarımını, teknolojiyle birleştiriyor. Tüketicinin hem estetik hem de teknoloji ihtiyacına birlikte karşılık veriyor. Vestel ve Zanussi işbirliği çerçevesinde, ürünler Türkiye'de yalnızca Vestel Dayanıklı Tüketim Malları Pazarlama A.Ş. tarafından satışa sunulacak. Vestel'in bayi ve servis ağı, satış ve pazarlama kanalları kullanılacak.

Vestel Beyaz Eşya Pazarlama Müdürü Buket Besen ile Zanussi - Vestel işbirliğini konuştuk. Besen bize Zanussi markasını anlatırken; neden Zanussi'yi seçtiklerini ve markayı Türkiye pazarında nasıl pazarlayacaklarını anlattı.

Vestel bir süredir yaptığı araştırmalar sonucu ankastre sektörüne adım atması gerektiğine karar verdi. Bayilerin ürün gamında eksik bir tek ankastre idi. Ancak strateji olarak kendi markasıyla ankastre işine girmek istemeyen Vestel, Avrupa'da çok sayıda ankastre markasını araştırdı. İncelenen pek çok marka sonunda Zanussi ile Vestel'in yan yana gelebileceği konusunda fikir birliğine varıldı. Zanussi ürünlerinin kalite, teknoloji ve tasarım - estetik açısından türk tüketicisi tarafından daha fazla kabul göreceğine karar verildi. Geçtiğimiz ocak ayında iki şirket el sıkıştı ve işbirliğinin alt yapı çalışmalarına başlandı. Ürün katalogları hazırlandı, showroomlarda teşhiri için markayı iyi taşıyabilecek özel standlar yapıldı. Bayilere ilk olarak 5 Nisan'da İstanbul'da yapılan, "2003 Vestel Bayiler Toplantısı"nda tanıtıldı. Markanın Türk tüketicisine lansmanı ise Haziran ayında yapılacak. İlk olarak 300 Vestel Showroomunda satışa sunulacak.

Zanussi markasının; Fırın, Setüstü Ocak, Davlumbaz, Bulaşık Makinası, Çamaşır Makinası, Buzdolabı, Mikro Dalga Fırın, Kahve Makinesi, Domino Serisi ocak, Izgara ve Firitöz gibi zengin ürün çeşidi bulunuyor. Türkiye pazarı için bu ürün gamının tamamı titizlikle incelendi ve Türk tüketicisinin beklenti ve zevklerine uygun bir seri oluşturuldu. Vestel bayileri aracılığıyla Türk tüketicisiyle buluşacak Zanussi, tüm ürün gamının yüzde doksanıyla pazara giriş yapacak. Türkiye pazarına uymayacağı düşünülen bir iki ürün şimdilik tüketiciye sunulmayacak. Besen, ankastre pazarının gelişmekte olan bir pazar olduğunu, penetrasyonun çok düşük ve fiyat duyarlılığının az olduğunu belirterek, marka tercihine dikkati çekiyor. Bu nedenle dağıtım ve tutundurma aktivitelerinin çok sistematik bir yapıda kurgulandığını, konumlandırma stratejisinin pazarın beklentileri ve boşlukları doğrultusunda hazırlandığını vurguluyor. Bu ürünlerin müşterisinin çok özel yapısı olduğunu söyleyen Besen, ankastre tüketicisini "ürün alımında bilinçli, ne aradığını ve piyasayı bilen, fakat aynı zamanda da yönlendirilmeye ihtiyacı olan, maddi durumu iyi, para harcamaya hazır; hevesli, yenilik isteyen, araştırmaya ve ikna edilmeye açık" olarak tanımlıyor. Peki markanın pazarlama ve iletişimi için neler yapılacak? Bayilere ürüne yönelik tutundurma desteği sunulacak ve yoğun ürün eğitimleri verilecek. Bölgesel olarak, bayilerde, alışveriş merkezlerinde, otellerde tanıtım aktiviteleri düzenlenecek.

Mutfak cihazları, evlere yapılan büyük yatırımlardan biridir. Günümüzde mutfaklar, sadece yemeklerin hazırlandığı bir yer olmaktan çıktı. Mutfaklar konuşulan, vakit geçirilen ve aileyle buluşulan bir yer haline geldi. Artık mutfak, oturma odası kadar popüler... Bu nedenle Zanussi, mutfakta olmayı çok daha eğlenceli hele getiriyor. Bütün cihazlar, kullanımı ve bakımı kolay ve mutfakta gerçek kalite hissini verecek şekilde tasarlanmış. Zanussi, mutfakların "klasik sade" veya "modern ve sıra dışı" görünmesine yardımcı oluyor.

kaynak
kompetankedi - avatarı
kompetankedi
VIP Bir Dünyalı
26 Ağustos 2009       Mesaj #2
kompetankedi - avatarı
VIP Bir Dünyalı
Türkçe resmi sitesi:
Electrolux dünyasına hoşgeldiniz - Ana sayfa
Sponsorlu Bağlantılar
Hi-LaL - avatarı
Hi-LaL
Ziyaretçi
26 Ağustos 2009       Mesaj #3
Hi-LaL - avatarı
Ziyaretçi
Bence beyaz eşya alırken özellikle "teknik servis" hizmetlerini ve yetkili servis ağının genişliğini göz önünde bulundurmak lazım...Bulunduğunuz şehirde teknik servisi yoksa arıza durumlarında sıkıntı yaşamanız kuvvetle muhtemel...

Bu arada mutluluklar dileriz Tender
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
10 Eylül 2011       Mesaj #4
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
biz dar gelirli insanlarız 3 senelik evliyim ama yeni yeni eşya alıyoruz önce zanussı bi buzdolabı aldık ama şuan kafam çok karışık degiştirmek istiyorum kalitesi nasıl bi süre sonra sorun çıkarırmı diye endişeliyim internette bu markaya ait hiçbi açıklama yok lütfen açıklamalı bilgi istiyorum teşekür ederim
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
10 Eylül 2011       Mesaj #5
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
zanussı beyaz eşya markası hakkında aydınlatılmak istiyorum
ener - avatarı
ener
Ziyaretçi
10 Eylül 2011       Mesaj #6
ener - avatarı
Ziyaretçi
Bu mesaj 'en iyi cevap' seçilmiştir.
Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

zanussı beyaz eşya markası hakkında aydınlatılmak istiyorum

JVC'nin ardından Avrupa'nın önde gelen ankastre ürünleri markası Zanussi de Vestel kanalıyla Türk tüketicisiyle buluşuyor. Zanussi markalı ürünler haziran ayı itibariyle Vestel Showroomlar'ında...

Zanussi, İtalya'nın önde gelen markası... Dünyanın her yerinde yılda 5 milyon adet Zanussi ürünü satılıyor. 10 ülkede 20 fabrikada üretim, 60'dan fazla ülkede satış yapılıyor. Markanın tüketicisine vaadi; şık bir ortamla hayatına değer katmak isteyen insanlar için, ayırt edici ve öncü tasarımları ile yenilikçi çözümler sunmak...

Zanussi ankastre ürünleri bayilere ilk olarak 5 Nisan'da İstnabul'da yapılan, "2003 Vestel Bayiler Toplantısı"nda tanıtıldı. Markanın Türk tüketicisine lansmanı ise Haziran ayında yapılacak. İlk olarak 300 Vestel showroomunda satışa sunulacak. Zanussi ürün gamı içerisinde; Fırın, Setüstü Ocak, Davlumbaz, Bulaşık Makinesi, Çamaşır Makinesi, Buzdolabı, Mikro Dalga Fırın, Kahve Makinesi, Domino serisi bulunuyor.

Bugün bir Vestel mağazasından içeriye girdiğinizde; Vestel markalı ürünlerin yanı sıra dijital kameralar başta olmak üzere pek çok teknolojik üründe JVC, küçük ev aletlerinde ise Moulinex markalarını görebilirsiniz.

Vestel prensip olarak ihracat potansiyeli görmediği ürün gamının üretimini yapmıyor. Ancak tüketicilerini yakından tanıyor, ihtiyaçlarını analiz ediyor ve buna göre de stratejilerini belirliyor. Stratejik işbirlikleri yaparak alanında dünyanın en ünlü ve saygın markalarını Vestel çatısı altında tüketicisine sunuyor. JVC'nin ardından, ankastre sektöründe Avrupa'nın önde gelen markası Zanussi, Vestel ile Türkiye'ye geliyor. Bundan böyle tüketiciler Vestel Showroom'larında Zanussi markalı ankastre ürünlerini de bulabilecekler.

ZANUSSİ, İTALYA'NIN BİR NUMARALI MARKASI...

Dünyanın her yerinde yılda 5 milyon adet Zanussi ürünü satılıyor. 10 ülkede 20 fabrikada üretim, 60'dan fazla ülkede satış yapılıyor. Markanın tüketicisine vaadi; şık bir ortamla hayatına değer katmak isteyen insanlar için, ayırdedici ve öncü tasarımları ile yenilikçi çözümler sunmak... Zanussi genç ve yenilikçi kişiliğe sahip marka. Ürünlerinde konforu öne çıkarıyor, alışılmışın dışındaki tasarımını, teknolojiyle birleştiriyor. Tüketicinin hem estetik hem de teknoloji ihtiyacına birlikte karşılık veriyor. Vestel ve Zanussi işbirliği çerçevesinde, ürünler Türkiye'de yalnızca Vestel Dayanıklı Tüketim Malları Pazarlama A.Ş. tarafından satışa sunulacak. Vestel'in bayi ve servis ağı, satış ve pazarlama kanalları kullanılacak.

Vestel Beyaz Eşya Pazarlama Müdürü Buket Besen ile Zanussi - Vestel işbirliğini konuştuk. Besen bize Zanussi markasını anlatırken; neden Zanussi'yi seçtiklerini ve markayı Türkiye pazarında nasıl pazarlayacaklarını anlattı.

Vestel bir süredir yaptığı araştırmalar sonucu ankastre sektörüne adım atması gerektiğine karar verdi. Bayilerin ürün gamında eksik bir tek ankastre idi. Ancak strateji olarak kendi markasıyla ankastre işine girmek istemeyen Vestel, Avrupa'da çok sayıda ankastre markasını araştırdı. İncelenen pek çok marka sonunda Zanussi ile Vestel'in yan yana gelebileceği konusunda fikir birliğine varıldı. Zanussi ürünlerinin kalite, teknoloji ve tasarım - estetik açısından türk tüketicisi tarafından daha fazla kabul göreceğine karar verildi. Geçtiğimiz ocak ayında iki şirket el sıkıştı ve işbirliğinin alt yapı çalışmalarına başlandı. Ürün katalogları hazırlandı, showroomlarda teşhiri için markayı iyi taşıyabilecek özel standlar yapıldı. Bayilere ilk olarak 5 Nisan'da İstanbul'da yapılan, "2003 Vestel Bayiler Toplantısı"nda tanıtıldı. Markanın Türk tüketicisine lansmanı ise Haziran ayında yapılacak. İlk olarak 300 Vestel Showroomunda satışa sunulacak.

Zanussi markasının; Fırın, Setüstü Ocak, Davlumbaz, Bulaşık Makinası, Çamaşır Makinası, Buzdolabı, Mikro Dalga Fırın, Kahve Makinesi, Domino Serisi ocak, Izgara ve Firitöz gibi zengin ürün çeşidi bulunuyor. Türkiye pazarı için bu ürün gamının tamamı titizlikle incelendi ve Türk tüketicisinin beklenti ve zevklerine uygun bir seri oluşturuldu. Vestel bayileri aracılığıyla Türk tüketicisiyle buluşacak Zanussi, tüm ürün gamının yüzde doksanıyla pazara giriş yapacak. Türkiye pazarına uymayacağı düşünülen bir iki ürün şimdilik tüketiciye sunulmayacak. Besen, ankastre pazarının gelişmekte olan bir pazar olduğunu, penetrasyonun çok düşük ve fiyat duyarlılığının az olduğunu belirterek, marka tercihine dikkati çekiyor. Bu nedenle dağıtım ve tutundurma aktivitelerinin çok sistematik bir yapıda kurgulandığını, konumlandırma stratejisinin pazarın beklentileri ve boşlukları doğrultusunda hazırlandığını vurguluyor. Bu ürünlerin müşterisinin çok özel yapısı olduğunu söyleyen Besen, ankastre tüketicisini "ürün alımında bilinçli, ne aradığını ve piyasayı bilen, fakat aynı zamanda da yönlendirilmeye ihtiyacı olan, maddi durumu iyi, para harcamaya hazır; hevesli, yenilik isteyen, araştırmaya ve ikna edilmeye açık" olarak tanımlıyor. Peki markanın pazarlama ve iletişimi için neler yapılacak? Bayilere ürüne yönelik tutundurma desteği sunulacak ve yoğun ürün eğitimleri verilecek. Bölgesel olarak, bayilerde, alışveriş merkezlerinde, otellerde tanıtım aktiviteleri düzenlenecek.

Mutfak cihazları, evlere yapılan büyük yatırımlardan biridir. Günümüzde mutfaklar, sadece yemeklerin hazırlandığı bir yer olmaktan çıktı. Mutfaklar konuşulan, vakit geçirilen ve aileyle buluşulan bir yer haline geldi. Artık mutfak, oturma odası kadar popüler... Bu nedenle Zanussi, mutfakta olmayı çok daha eğlenceli hele getiriyor. Bütün cihazlar, kullanımı ve bakımı kolay ve mutfakta gerçek kalite hissini verecek şekilde tasarlanmış. Zanussi, mutfakların "klasik sade" veya "modern ve sıra dışı" görünmesine yardımcı oluyor.

kaynak
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
7 Haziran 2012       Mesaj #7
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
zanussi marka çamaşır makinası aldım baglatmak için servis bulamıyorum fikri olan varmı

Benzer Konular

21 Şubat 2010 / Misafir Soru-Cevap
6 Mayıs 2011 / Misafir Soru-Cevap
27 Temmuz 2015 / Misafir Soru-Cevap