Arama

Kısa film örnekleri verir misiniz?

En İyi Cevap Var Güncelleme: 25 Şubat 2011 Gösterim: 3.480 Cevap: 1
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
25 Şubat 2011       Mesaj #1
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
kısa film yapmam gerekiyora konu verebilirmisiniz
EN İYİ CEVABI Theni's verdi
Dönüş Yolculuğu

Reklamlar
Yönetmen : İhsan YEŞİLOĞLU
Senaryo : İhsan YEŞİLOĞLU / 2001

Sinopsis

Evrenin sonsuz boşluğunu ve zamanın sürükleyiciliğini anladığımızda; insan hayatının ne kadar kısa ve sıradan olduğunu farkına varırız. Bunu düşünmek kaygılarımızı arttırır ve sürekli hazırlık yapmak için kendimizi zorlarız. Oysaki bu boşuna bir çabadır. Kaçınılmaz son bizi hiç bitmeyecek sandığımız yaşamın her hangi bir anında sakladığımız delikte bulacak ve öpücüğünü anlımıza konduracaktır.
Bu düşünceden yola çıkarak film dönüş yolculuğuna hazırlanan bir insanın, kendi hayatı sayılabilecek aktüel yaşam görüntüleriyle birlikte, törensel bir hazırlık yaparak ( bu kesinlikle iş toplantısına gidecek bir insanın giyinmesi biçiminde sunularak ) bekleyişidir. Bu bir "Dönüş Yolculuğu"dur. Yolculuk doğduğumuz anda başlar ve bütün hayatımız boyunca sürer. Sonunda vardığımız yer başladığımız yerin aynıdır. Ama artık her şey değişmiştir ve artık yeni bir "Dönüş Yolculuğu"na hazırdır...

Sahne - 1 Salon İç Görüntü aynada dönen çarkla döner.Bir süre sonra dönen çark adamın yüzü olur. Kamera açıldığında adamın bir boy aynasının karşısında olduğunu görürüz. Adamın üzerinde sadece şort vardır. Adam kameraya doğru yürür. Bir yükseltinin üzerinde duran beyaz gömleği eline alır.
Sahne - 2 Dış / Gün Bir tren hızla kameranın yanından geçer. Vagon görüntüsü , trenin tekerleri , raylar arasından giden tren .
Sahne - 3 Vagon İç / Gün Kameranın gözüyle vagonun içine yürüyüp aydınlığa çıktı.
Sahne - 4 Salon İç / Gün Adam gömleği giymiş son düzeltmeleri yapmaktadır . Bir süre sonra masanın yanına gelir, üstünde duran lacivert kumaş pantolonu eline alır.
Sahne - 5 Dış / Gün Haydarpaşa'nın dıştan hareketli görüntüsü.
Sahne - 6 İç / Gün Ardı ardına ilginç kız ve erkek yüzleri.
Sahne - 7 İç / Gün Boş bir odada Sehpanın üzerindeki çevirmeli telefon çalmaktadır.
Sahne - 8 Sokak Dış / Gün Küçük bir kız çocuğu koşarak geçer.
Sahne - 9 Salon İç Adam pantolonunu giymiştir.Kemerini son deliğine takıp ilikler . Sonra sehpanın üstünde duran siyah kravata doğru ilerleyip , kravatı eline alır.
Sahne - 10 İç / Gün Telefon çalmaya devam etmektedir.Genç kız gidip telefonu açar. Telefonun sehpasının yanındaki koltuğa oturur. Telefonda bir adam sesi sürekli konuşur kız hiç cevap vermeden o sesi dinlemektedir.
Sahne - 11 Sokak Dış / Gün Bir erkek çocuk koşarak kaldırımda duran tartının üzerine basıp geçer. Tartının başındaki adam kızgın bir şekilde çocuğu takip eder. Yakalayıp tokat atar. Çocuk yere yıkılır. Korkulu gözlerle adama bakar.
Sahne - 12 İç / Gün Kız telefon elinde hala dinlemekte , adamsa konuşmaktadır. Kızın etrafında yüzleri beyaza boyalı bir kız ve bir erkek dans etmektedir.
Sahne - 13 Sokaklar Dış / Gün Çeşitli insan görüntüleri. ( Aktüel ) ( Şehirle bütünleşmiş olarak )
Sahne - 14 İç / Gün Adam kravatı takmış eliyle düzeltmektedir.Sonra yürüyüp ayakkabı ve çorapların olduğu yükseltinin yanına gelir.
Sahne - 15 İç / Gün Kız, adam konuşurken telefonu kapatır.
Sahne - 16 Telefon Kulübesi Dış / Gün Adam telefon elinde kalır. (fonda kapalı telefon sesi)
Sahne - 17 Salon İç / Gün Adam çorapları ve ayakkabıları giymiş bağlarken görürüz. Yerinden kalkıp ilerler askılıkta asılı duran ceketi eline alır.
Sahne - 18 Kır Dış / Gün Anne ve babasının elinden tutmuş küçük bir erkek çocuğunun somurtkan yüzüne yaklaşır kamera.
Sahne - 19 Yol Dış / Gün Birbiri ardınca geçen şehirler arası otobüs görüntüleri.
Sahne - 20 Kır Dış / Gün Güneşe doğru koşan 12-13 yaşlarında erkek çocuğu . genel, yakın, genel (çekimler)
Sahne - 21 Salon İç / Gün Kamera genç kız ve erkeğin öpüşmelerinden açılır. Onların çevresinde halka olup dönen kalabalık.
Sahne - 22 Dış / Gün Çeşitli sokak yüzleri, sigara içen orta yaşlı adamlar, yaşlı kadın ve erkek yüzleri Acılı, telaşlı, somurtkan, gülen.
Sahne - 23 Salon İç Adam ceketi giymiştir. İlerleyip ortada duran koltuğa oturur.
Sahne - 24 İç Çalışan saatler . ( bütün saatler aynı zamanı gösterecekler )
Sahne - 25 İç Yüzler ( sahne 6'daki yüzler )
Sahne - 26 Dış Geçen otobüsler.
Sahne - 27 İç Dönen çark durur.
Sahne - 28 Yol Dış Kamera Boş yolda hızla ilerlerken aniden durur.
Sahne - 29 İç Sahne 23'deki saatlerin hepsi aynı anda durmuştur.
Sahne - 30 Salon İç Koltukta oturan adam çok yaşlanmış halde görürüz . Kamera yakına Şaryoyla yaklaşır. Kamera göz yakınına geldiğinde adam gözlerini kapatır.
Sahne - 31 İç Vitrin mankenleri hareketlenir.
Sahne - 32 İç Adamın genç haliyle arkadan görürüz. Koltukta oturmaktadır. Yerinden doğrulup boşlukta kaybolur.


Morg Prensesi

Yönetmen : Gülay ONAN
Senaryo : Gülay ONAN

Jeneriği görürüz ekranda. Siyah fon üzerinde kırmızı Morg Prensesi başlığı ve Morg Prensesi yavaşça silinir. Kırmızı renkte 1952 Temmuz İstanbul yanar ve yavaşça silinir, geriye siyah bir ekran kalır; karanlık sokağa geçiş yapılır.

Müzik : Korkuyu destekleyen bir piyano müziği devreye girer.

Sahne 1 : (Sokak) (Dış - Gece) Gecedir. Sıcak bir yaz gecesi... Nem ve pus vardır. Çok karanlık bir sokak görüntülenir ve sokağı ay ışığı (ve/ya) lambalar aydınlatmaktadır.

(Efekt) : Bir ayakkabının topuk sesleri.

Sokağa bir gölge düşer. Gölge, arkadan gelen ışıkla yere düşmektedir ve yere düşen gölge bir kadının siluetidir. Yerler nemden ıslaktır. Gece karanlığında kadının tüm bedenini ardından yürüyen ayaklarını görürüz.

Kadın yürümeye devam etmektedir ve ayakların yürüyüşü görülmektedir. Kadının ayakları tökezler ve biranda yıkılırcasına düşer. Kadının ellerinin bir objeye (çöp kutusu) uzandığını görürüz. Bir lambanın altındaki çöp kutusu...

(Efekt) : Çöp kutusunun betondaki kayma sesi ve kadının nefes alış verişleri.

Kadının ellerini görürüz detayda. Ardından görüntüye kadının ay ışığıyla aydınlanan uzun, düz, siyah saçları; soluk yüzü girer.

Kadının saçları, yüzüne gözüne yapışmıştır. Detayda sağ eliyle saçını düzeltir. Aniden acı çeker gibi yüzünü buruşturur. Eline bakar ve elin üzerindeki kan görülür ekranda. Kadının soluk alış verişleri hızlanır. (Korkuyu hissettiğini belli eder.) Kadının tepkisi ve duruşu görüntülenir ardından detayda korkmuş yüzünü görürüz. Makyajı, rimeli, eyelinerı akmıştır...

(Efekt) : Olabildiğine hızlı nefes alış verişler ve inlemelerle karışık ağlama sesi.

Kadın hızlı hareketlerle vücuduna bakınır. Her yerini eller. Üstünde1952'nin çizgilerini taşıyan siyah, kısa, pis ve hırpalanmış bir elbise; sandalet tarzında topuklu, siyah ayakkabılar vardır. Uzun ince çorap giymektedir ve çorap yırtıklarla; dizkapakları çiziklerle, pislikle doludur. Kadın; zayıf, siyah uzun saçlı, soluk benizli, güzeldir. Başının sağ tarafı kanamaktadır ve saçı başının sağ tarafına yapışmıştır.

(Efekt) : Her yandan nefes alış veriş sesleri duyulur. Kadının inlemeyle karışık, kısık ağlama sesi ve nefes alışları.

Kadın, yamuk bir biçimde hızlı adımlarla yürümeye çalışır.

(Efekt) : Kadın, yoğun nefesler alıp verir ve canının acıdığını kanıtlarcasına inler, gecenin sessizliğini bozar.


Alacakaranlık yok olmaktadır ve hava açık lacivert bir görüntü almak üzeredir. Yorgun biçimde elleri, kolları sarkarak yürümeye devam eder.

(Efekt) : Nefes alış verişler.

(Efekt) : Uzaktan uğultular gelir.
Sahne 2 : (Liman) (Dış - Gün) Hava iyice aydınlanmaya başlar. Her taraf pus içindedir. Kadın sokağın içinde ayakta, sabit görülür. Sokak görülür ve kadın (+ seyirci) bir limanda; eski, pis bir limanda olduğunu anlar.

(Efekt) : Uğultular yoğunlaşır.

Kadın labarbanın geldiği yerde, sis içinde kalabalık insan siluetleri görür. Kadın; kalabalığa yaklaşır, yardım için bağırmaya başlar.

Kadın : Yardım edin! Lütfen! (Ağlayarak ve kısık, acı bir sesle)

Kadın kalabalığa iyice yaklaşır.


Kadın : Biriniz yardım etsin! (yutkunarak ve kısık sesle)

Hiç kimsenin kadına tepki vermediğini, duymadıklarını görürüz.
Sahne 3 : (Liman) (Dış - Gün) Kadın kalabalığa ulaşır, yürümeyi bırakır, burnuna kötü kokular geldiğini ifade edercesine sol elini burnuna götürür (ceset kokusu/yosun kokusu), gözlerini acıyla kısar. Uğultular kesilmiştir.

(Efekt) : Nefes alış verişler..

Kadın gözlerini açar, gözleri doludur. Sol elini indirirken sağ elini başına götürür. Baştaki yarayı görürüz. Elini indirir ve elindeki kanı eteğine siler.
Sahne 4 : (Liman) (Dış - Gün) Kalabalık (balıkçılar) bir şeyin etrafında toplanmıştır. Ölü bir sessizlik hakimdir. Kalabalığın yüzleri net görülmez. Siluetimsi bir topluluğun arasından kadın; kendini çeken bir güç varmışçasına yavaşça süzülür. Kalabalık; bir süngermiş gibi hissizdir, kadını hiç duymaz ve fark etmezler. Kadının omuzlarının süzüldüğünü ve kalabalığın arasına yavaş yavaş karıştığını görürüz. Kadın, kalabalığı aşarak bakıldığı varsayılan "şey" e ulaşır, öne geçer, yere bakar. Kadının ifadesini görürüz. Yüzü şok geçiren, korkan bir insanın ifadesini alır, gözleri yuvasından fırlayacak gibi olur.

Kadının yüzündeki şok ifadesi devam etmektedir. Aynı ifadedeki yüzü bu kez yerdedir. Kadının yerdeki görüntüsünden yavaşça uzaklaşılır ve yerde gözleri açık, korku dolu ifadesiyle ölü bir kadının yattığını görürüz. Bu ölü kadın kendisidir.

Görüntüden iyice uzaklaşılır. Sis kalmamıştır. Hava olabildiğine aydınlıktır. Kadın (kadının ruhu) kalabalıkta değildir artık, yerde ölü yatmaktadır. Görüntü kararır.

(Efekt) : Nefes alış verişler.

konu:adam gece yarısı yürüyor... adamın elinde sigara... ve adam düşünceli... adam sigarayı bitiriyor, atıyor yanından geçtiği bir bahçeye... sigara çok güzel bir çiçeğin üstüne düşüp, bir iz bırakıyor onda... adam farkına varmadan hiç bunun, yürüyor yürüyor... karanlıkta kayboluyor

Theni's - avatarı
Theni's
Ziyaretçi
25 Şubat 2011       Mesaj #2
Theni's - avatarı
Ziyaretçi
Bu mesaj 'en iyi cevap' seçilmiştir.
Dönüş Yolculuğu

Sponsorlu Bağlantılar
Yönetmen : İhsan YEŞİLOĞLU
Senaryo : İhsan YEŞİLOĞLU / 2001

Sinopsis

Evrenin sonsuz boşluğunu ve zamanın sürükleyiciliğini anladığımızda; insan hayatının ne kadar kısa ve sıradan olduğunu farkına varırız. Bunu düşünmek kaygılarımızı arttırır ve sürekli hazırlık yapmak için kendimizi zorlarız. Oysaki bu boşuna bir çabadır. Kaçınılmaz son bizi hiç bitmeyecek sandığımız yaşamın her hangi bir anında sakladığımız delikte bulacak ve öpücüğünü anlımıza konduracaktır.
Bu düşünceden yola çıkarak film dönüş yolculuğuna hazırlanan bir insanın, kendi hayatı sayılabilecek aktüel yaşam görüntüleriyle birlikte, törensel bir hazırlık yaparak ( bu kesinlikle iş toplantısına gidecek bir insanın giyinmesi biçiminde sunularak ) bekleyişidir. Bu bir "Dönüş Yolculuğu"dur. Yolculuk doğduğumuz anda başlar ve bütün hayatımız boyunca sürer. Sonunda vardığımız yer başladığımız yerin aynıdır. Ama artık her şey değişmiştir ve artık yeni bir "Dönüş Yolculuğu"na hazırdır...

Sahne - 1 Salon İç Görüntü aynada dönen çarkla döner.Bir süre sonra dönen çark adamın yüzü olur. Kamera açıldığında adamın bir boy aynasının karşısında olduğunu görürüz. Adamın üzerinde sadece şort vardır. Adam kameraya doğru yürür. Bir yükseltinin üzerinde duran beyaz gömleği eline alır.
Sahne - 2 Dış / Gün Bir tren hızla kameranın yanından geçer. Vagon görüntüsü , trenin tekerleri , raylar arasından giden tren .
Sahne - 3 Vagon İç / Gün Kameranın gözüyle vagonun içine yürüyüp aydınlığa çıktı.
Sahne - 4 Salon İç / Gün Adam gömleği giymiş son düzeltmeleri yapmaktadır . Bir süre sonra masanın yanına gelir, üstünde duran lacivert kumaş pantolonu eline alır.
Sahne - 5 Dış / Gün Haydarpaşa'nın dıştan hareketli görüntüsü.
Sahne - 6 İç / Gün Ardı ardına ilginç kız ve erkek yüzleri.
Sahne - 7 İç / Gün Boş bir odada Sehpanın üzerindeki çevirmeli telefon çalmaktadır.
Sahne - 8 Sokak Dış / Gün Küçük bir kız çocuğu koşarak geçer.
Sahne - 9 Salon İç Adam pantolonunu giymiştir.Kemerini son deliğine takıp ilikler . Sonra sehpanın üstünde duran siyah kravata doğru ilerleyip , kravatı eline alır.
Sahne - 10 İç / Gün Telefon çalmaya devam etmektedir.Genç kız gidip telefonu açar. Telefonun sehpasının yanındaki koltuğa oturur. Telefonda bir adam sesi sürekli konuşur kız hiç cevap vermeden o sesi dinlemektedir.
Sahne - 11 Sokak Dış / Gün Bir erkek çocuk koşarak kaldırımda duran tartının üzerine basıp geçer. Tartının başındaki adam kızgın bir şekilde çocuğu takip eder. Yakalayıp tokat atar. Çocuk yere yıkılır. Korkulu gözlerle adama bakar.
Sahne - 12 İç / Gün Kız telefon elinde hala dinlemekte , adamsa konuşmaktadır. Kızın etrafında yüzleri beyaza boyalı bir kız ve bir erkek dans etmektedir.
Sahne - 13 Sokaklar Dış / Gün Çeşitli insan görüntüleri. ( Aktüel ) ( Şehirle bütünleşmiş olarak )
Sahne - 14 İç / Gün Adam kravatı takmış eliyle düzeltmektedir.Sonra yürüyüp ayakkabı ve çorapların olduğu yükseltinin yanına gelir.
Sahne - 15 İç / Gün Kız, adam konuşurken telefonu kapatır.
Sahne - 16 Telefon Kulübesi Dış / Gün Adam telefon elinde kalır. (fonda kapalı telefon sesi)
Sahne - 17 Salon İç / Gün Adam çorapları ve ayakkabıları giymiş bağlarken görürüz. Yerinden kalkıp ilerler askılıkta asılı duran ceketi eline alır.
Sahne - 18 Kır Dış / Gün Anne ve babasının elinden tutmuş küçük bir erkek çocuğunun somurtkan yüzüne yaklaşır kamera.
Sahne - 19 Yol Dış / Gün Birbiri ardınca geçen şehirler arası otobüs görüntüleri.
Sahne - 20 Kır Dış / Gün Güneşe doğru koşan 12-13 yaşlarında erkek çocuğu . genel, yakın, genel (çekimler)
Sahne - 21 Salon İç / Gün Kamera genç kız ve erkeğin öpüşmelerinden açılır. Onların çevresinde halka olup dönen kalabalık.
Sahne - 22 Dış / Gün Çeşitli sokak yüzleri, sigara içen orta yaşlı adamlar, yaşlı kadın ve erkek yüzleri Acılı, telaşlı, somurtkan, gülen.
Sahne - 23 Salon İç Adam ceketi giymiştir. İlerleyip ortada duran koltuğa oturur.
Sahne - 24 İç Çalışan saatler . ( bütün saatler aynı zamanı gösterecekler )
Sahne - 25 İç Yüzler ( sahne 6'daki yüzler )
Sahne - 26 Dış Geçen otobüsler.
Sahne - 27 İç Dönen çark durur.
Sahne - 28 Yol Dış Kamera Boş yolda hızla ilerlerken aniden durur.
Sahne - 29 İç Sahne 23'deki saatlerin hepsi aynı anda durmuştur.
Sahne - 30 Salon İç Koltukta oturan adam çok yaşlanmış halde görürüz . Kamera yakına Şaryoyla yaklaşır. Kamera göz yakınına geldiğinde adam gözlerini kapatır.
Sahne - 31 İç Vitrin mankenleri hareketlenir.
Sahne - 32 İç Adamın genç haliyle arkadan görürüz. Koltukta oturmaktadır. Yerinden doğrulup boşlukta kaybolur.


Morg Prensesi

Yönetmen : Gülay ONAN
Senaryo : Gülay ONAN

Jeneriği görürüz ekranda. Siyah fon üzerinde kırmızı Morg Prensesi başlığı ve Morg Prensesi yavaşça silinir. Kırmızı renkte 1952 Temmuz İstanbul yanar ve yavaşça silinir, geriye siyah bir ekran kalır; karanlık sokağa geçiş yapılır.

Müzik : Korkuyu destekleyen bir piyano müziği devreye girer.

Sahne 1 : (Sokak) (Dış - Gece) Gecedir. Sıcak bir yaz gecesi... Nem ve pus vardır. Çok karanlık bir sokak görüntülenir ve sokağı ay ışığı (ve/ya) lambalar aydınlatmaktadır.

(Efekt) : Bir ayakkabının topuk sesleri.

Sokağa bir gölge düşer. Gölge, arkadan gelen ışıkla yere düşmektedir ve yere düşen gölge bir kadının siluetidir. Yerler nemden ıslaktır. Gece karanlığında kadının tüm bedenini ardından yürüyen ayaklarını görürüz.

Kadın yürümeye devam etmektedir ve ayakların yürüyüşü görülmektedir. Kadının ayakları tökezler ve biranda yıkılırcasına düşer. Kadının ellerinin bir objeye (çöp kutusu) uzandığını görürüz. Bir lambanın altındaki çöp kutusu...

(Efekt) : Çöp kutusunun betondaki kayma sesi ve kadının nefes alış verişleri.

Kadının ellerini görürüz detayda. Ardından görüntüye kadının ay ışığıyla aydınlanan uzun, düz, siyah saçları; soluk yüzü girer.

Kadının saçları, yüzüne gözüne yapışmıştır. Detayda sağ eliyle saçını düzeltir. Aniden acı çeker gibi yüzünü buruşturur. Eline bakar ve elin üzerindeki kan görülür ekranda. Kadının soluk alış verişleri hızlanır. (Korkuyu hissettiğini belli eder.) Kadının tepkisi ve duruşu görüntülenir ardından detayda korkmuş yüzünü görürüz. Makyajı, rimeli, eyelinerı akmıştır...

(Efekt) : Olabildiğine hızlı nefes alış verişler ve inlemelerle karışık ağlama sesi.

Kadın hızlı hareketlerle vücuduna bakınır. Her yerini eller. Üstünde1952'nin çizgilerini taşıyan siyah, kısa, pis ve hırpalanmış bir elbise; sandalet tarzında topuklu, siyah ayakkabılar vardır. Uzun ince çorap giymektedir ve çorap yırtıklarla; dizkapakları çiziklerle, pislikle doludur. Kadın; zayıf, siyah uzun saçlı, soluk benizli, güzeldir. Başının sağ tarafı kanamaktadır ve saçı başının sağ tarafına yapışmıştır.

(Efekt) : Her yandan nefes alış veriş sesleri duyulur. Kadının inlemeyle karışık, kısık ağlama sesi ve nefes alışları.

Kadın, yamuk bir biçimde hızlı adımlarla yürümeye çalışır.

(Efekt) : Kadın, yoğun nefesler alıp verir ve canının acıdığını kanıtlarcasına inler, gecenin sessizliğini bozar.


Alacakaranlık yok olmaktadır ve hava açık lacivert bir görüntü almak üzeredir. Yorgun biçimde elleri, kolları sarkarak yürümeye devam eder.

(Efekt) : Nefes alış verişler.

(Efekt) : Uzaktan uğultular gelir.
Sahne 2 : (Liman) (Dış - Gün) Hava iyice aydınlanmaya başlar. Her taraf pus içindedir. Kadın sokağın içinde ayakta, sabit görülür. Sokak görülür ve kadın (+ seyirci) bir limanda; eski, pis bir limanda olduğunu anlar.

(Efekt) : Uğultular yoğunlaşır.

Kadın labarbanın geldiği yerde, sis içinde kalabalık insan siluetleri görür. Kadın; kalabalığa yaklaşır, yardım için bağırmaya başlar.

Kadın : Yardım edin! Lütfen! (Ağlayarak ve kısık, acı bir sesle)

Kadın kalabalığa iyice yaklaşır.


Kadın : Biriniz yardım etsin! (yutkunarak ve kısık sesle)

Hiç kimsenin kadına tepki vermediğini, duymadıklarını görürüz.
Sahne 3 : (Liman) (Dış - Gün) Kadın kalabalığa ulaşır, yürümeyi bırakır, burnuna kötü kokular geldiğini ifade edercesine sol elini burnuna götürür (ceset kokusu/yosun kokusu), gözlerini acıyla kısar. Uğultular kesilmiştir.

(Efekt) : Nefes alış verişler..

Kadın gözlerini açar, gözleri doludur. Sol elini indirirken sağ elini başına götürür. Baştaki yarayı görürüz. Elini indirir ve elindeki kanı eteğine siler.
Sahne 4 : (Liman) (Dış - Gün) Kalabalık (balıkçılar) bir şeyin etrafında toplanmıştır. Ölü bir sessizlik hakimdir. Kalabalığın yüzleri net görülmez. Siluetimsi bir topluluğun arasından kadın; kendini çeken bir güç varmışçasına yavaşça süzülür. Kalabalık; bir süngermiş gibi hissizdir, kadını hiç duymaz ve fark etmezler. Kadının omuzlarının süzüldüğünü ve kalabalığın arasına yavaş yavaş karıştığını görürüz. Kadın, kalabalığı aşarak bakıldığı varsayılan "şey" e ulaşır, öne geçer, yere bakar. Kadının ifadesini görürüz. Yüzü şok geçiren, korkan bir insanın ifadesini alır, gözleri yuvasından fırlayacak gibi olur.

Kadının yüzündeki şok ifadesi devam etmektedir. Aynı ifadedeki yüzü bu kez yerdedir. Kadının yerdeki görüntüsünden yavaşça uzaklaşılır ve yerde gözleri açık, korku dolu ifadesiyle ölü bir kadının yattığını görürüz. Bu ölü kadın kendisidir.

Görüntüden iyice uzaklaşılır. Sis kalmamıştır. Hava olabildiğine aydınlıktır. Kadın (kadının ruhu) kalabalıkta değildir artık, yerde ölü yatmaktadır. Görüntü kararır.

(Efekt) : Nefes alış verişler.

konu:adam gece yarısı yürüyor... adamın elinde sigara... ve adam düşünceli... adam sigarayı bitiriyor, atıyor yanından geçtiği bir bahçeye... sigara çok güzel bir çiçeğin üstüne düşüp, bir iz bırakıyor onda... adam farkına varmadan hiç bunun, yürüyor yürüyor... karanlıkta kayboluyor

Hızlı Cevap
Mesaj:

Benzer Konular

21 Mayıs 2015 / Ziyaretçi Cevaplanmış
14 Temmuz 2014 / Misafir Cevaplanmış
1 Nisan 2015 / Misafir Soru-Cevap