Moda endüstrisinin yeni keşfi: Emily DiDonato
1991 New York doğumlu, kökleri İtalyan ve İrlandalı olan Emily DiDonato, moda dünyasının kazandığı yeni melezlerden biri. Amerikan moda dergilerinden profesyonel bloglara tüm mecralarda ''Eğer Emily DiDonato ismiyle henüz tanışmadıysanız, haberiniz olsun bu ismi özellikle önümüzdeki 8 ay içinde çok sık duyacaksınız'' şeklinde takdim edilen genç modelin, ünlü ajans ReQuest ile imzaladığı anlaşmadan sonra popülerliği de ivme kazanıyor. Bu anlaşmanın hemen ardından Guess'in 2009 ilkbahar katalog çekimlerinde poz verip hem prestij hem de daha çok iş teklifi kazandı. Hemen ardından da akılcılıkla hesaplanmış bir kariyer planıyla, endüstrinin yıldızlarından biri olma yolundaki adımlarını bir bir atmaya başladı.
Claudia Schiffer'ın İzinde...
Emily DiDonato'yu akranı diğer modellerden ayıran en önemli özelliği, ne melez cazibesi ne de baştan aşağıya masumiyetle karışık naif bir güzelliği olması. Moda endüstrisinin dikkatini çeken esas özelliği ki bu özellik aynı zamanda onun işlerini de artırıyor, tıpkı 80'li yıllarda Claudia Schiffer'ın top modelliğe giden yolda izlediği türde bir kariyer planı izlemesi. Tıpkı Schiffer'ın, Karl Lagerfeld tarafından Chanel'in yüzü olarak lanse edilmesi gibi o da yola önemli bir markayla, Guess ile çıkıyor.
Schiffer'ın Elle Dergisi'nde görünmesi gibi, o da Glamour tarafından keşfe değer bulunuyor. Schiffer'ın kozmetik sektörüne sıçradığı Revlon anlaşması gibi o da Maybelline'in yüzü oluyor. Yani Maybelline yüzleri olarak hatırladığımız Christy Turlington, Julia Stegner ve Erin Watson'ın arasına son temsilci olarak katılıyor. Son olarak New York Special Screening partisinde boy gösteren model, zaten New York Moda Haftası'nın da yıldızları arasında gösteriliyor.
Liseden henüz mezun olan bu genç kızın, daha şimdiden Guess katalogunda yer alıp Maybelline'in yeni çıkan rujuyla markanın yüzü olması, zaten büyük bir başarı olarak gösteriliyor. Yanı sıra Ralph Lauren'in Rugby markasının sonbahar 2009 tanıtım kampanyası, Victoria Secrets meleği olması, Glamour ve İtalyan Vanity Fair gibi dergilerde yer alıp Alman Vogue'u ve New York Magazine tarafından geleceğin en parlak isimlerinden biri olarak gösterilmesi gibi referanslarla yoluna devam etmesi de sahiden önümüzdeki 8 aylık süreçte moda dünyasının kazandığı yeni bir cevher olarak parlayacağının kanıtı. Okulu biter bitmez meydana gelen bu gelişmeleri heyecanlı bir şekilde izlediği belli olan Emily DiDonato:
Acqua di Gioia, Emily Didonato ile Giorgio Armani Reklamı
Merak edenler için reklam müziği...
Moda dünyası yeni ve genç bir modelin yükselişine tanıklık ediyor; İrlanda-İtalya kökenli Amerikalı model Emily DiDonato... Maybelline'in yüzü olarak dikkatleri çeken DiDonato, geleceğin yıldızları arasında gösteriliyor.Rüştüne erdiği anda, doğal güzelliğiyle birlikte, bakışlarından bile akan çekiciliği fark edip moda dünyasında yükselme hırsına kapılan ve bunun için önemli adımlar atan bir modelden bahsedeceğiz size...Sponsorlu Bağlantılar
1991 New York doğumlu, kökleri İtalyan ve İrlandalı olan Emily DiDonato, moda dünyasının kazandığı yeni melezlerden biri. Amerikan moda dergilerinden profesyonel bloglara tüm mecralarda ''Eğer Emily DiDonato ismiyle henüz tanışmadıysanız, haberiniz olsun bu ismi özellikle önümüzdeki 8 ay içinde çok sık duyacaksınız'' şeklinde takdim edilen genç modelin, ünlü ajans ReQuest ile imzaladığı anlaşmadan sonra popülerliği de ivme kazanıyor. Bu anlaşmanın hemen ardından Guess'in 2009 ilkbahar katalog çekimlerinde poz verip hem prestij hem de daha çok iş teklifi kazandı. Hemen ardından da akılcılıkla hesaplanmış bir kariyer planıyla, endüstrinin yıldızlarından biri olma yolundaki adımlarını bir bir atmaya başladı.
Claudia Schiffer'ın İzinde...
Emily DiDonato'yu akranı diğer modellerden ayıran en önemli özelliği, ne melez cazibesi ne de baştan aşağıya masumiyetle karışık naif bir güzelliği olması. Moda endüstrisinin dikkatini çeken esas özelliği ki bu özellik aynı zamanda onun işlerini de artırıyor, tıpkı 80'li yıllarda Claudia Schiffer'ın top modelliğe giden yolda izlediği türde bir kariyer planı izlemesi. Tıpkı Schiffer'ın, Karl Lagerfeld tarafından Chanel'in yüzü olarak lanse edilmesi gibi o da yola önemli bir markayla, Guess ile çıkıyor.
Schiffer'ın Elle Dergisi'nde görünmesi gibi, o da Glamour tarafından keşfe değer bulunuyor. Schiffer'ın kozmetik sektörüne sıçradığı Revlon anlaşması gibi o da Maybelline'in yüzü oluyor. Yani Maybelline yüzleri olarak hatırladığımız Christy Turlington, Julia Stegner ve Erin Watson'ın arasına son temsilci olarak katılıyor. Son olarak New York Special Screening partisinde boy gösteren model, zaten New York Moda Haftası'nın da yıldızları arasında gösteriliyor.
Liseden henüz mezun olan bu genç kızın, daha şimdiden Guess katalogunda yer alıp Maybelline'in yeni çıkan rujuyla markanın yüzü olması, zaten büyük bir başarı olarak gösteriliyor. Yanı sıra Ralph Lauren'in Rugby markasının sonbahar 2009 tanıtım kampanyası, Victoria Secrets meleği olması, Glamour ve İtalyan Vanity Fair gibi dergilerde yer alıp Alman Vogue'u ve New York Magazine tarafından geleceğin en parlak isimlerinden biri olarak gösterilmesi gibi referanslarla yoluna devam etmesi de sahiden önümüzdeki 8 aylık süreçte moda dünyasının kazandığı yeni bir cevher olarak parlayacağının kanıtı. Okulu biter bitmez meydana gelen bu gelişmeleri heyecanlı bir şekilde izlediği belli olan Emily DiDonato:
''İnanılmaz heyecanlı bir süreç içindeyim. Yeni daireme henüz taşındım ve Ikea'larımdan kurtulup yeni mobilyalar almak için sabırsızlanıyorum.''sözleriyle küçük yaşıyla orantılı olarak mizacının da saflığını hala koruduğunu ifade etmiş oluyor!
Acqua di Gioia, Emily Didonato ile Giorgio Armani Reklamı
- The Cinematic Orchestra - Arrival Of The Birds (Sinematik Orkestra - Kuşların Varışı)
Son düzenleyen Safi; 16 Aralık 2015 03:38
Biyografi Konusu: Emily Didonato nereli hayatı kimdir.
theMira