Cevap Yaz Yazdır
En İyi Cevap Var|Gösterim: 381.993|Cevap: 4|Güncelleme: 21 Aralık 2016

Bacak ve baldır nasıl inceltilir?

Mesaja atla
Ziyaretçi
16 Aralık 2008 22:20   |   Mesaj #1   |   
Ziyaretçi - avatarı
Ziyaretçi

Kısa sürede bacaklarımı ve baldırlarımı nasıl inceltebilirim? Bacak ve baldır eritme egzersizleri nelerdir?

EN İYİ CEVABI ahmetseydi verdi
Kadınların önemli problemlerinden olan bacak ve baldır ölçüleri, evde uygulanabilen basit egzersizlerle istenilen ölçülere rahatlıkla gelebilir. Aşağıdaki egzersizleri düzenli olarak yaptığınızda baldır ve bacaklarınızın sıkılaştığını ve inceldiğini göreceksiniz. Egzersizlerin haricinde beslenmeye de dikkat etmek gerekiyor. Günde en az 2 lt. su tütketmek hem yağ yakmanızı hem de metabolizmanızı hızlandıracaktır. Normal ekmek yerine tahıllı ekmek tercih edin. Akşamları fazla ağır yemekler yemeyin, pirinç yerine bulgur tercih edin gibi ufak pehrizler toparlanmanızı hızlandıracaktır.

Not: Hareketleri yaparken çok aç ya da çok tok olmayın ve hareketleri usanmadan hergün istediğiniz saatlerde tekrarlayın. Günde en fazla 20 dakika ayırmanız yeterli olacaktır.
Sponsorlu Bağlantılar


1. Hareket:


bacak inceltme nasil 1
Ayakları omuz genişliğinden biraz daha geniş açın. Ayaklarınız dışa doğru baksın. Duruşu bozmadan yavaş yavaş (3'e kadar sayarak) oturma pozisyonuyla aşağı hareket edin. Bu pozisyonda bir saniye kalın ve yine 3'e kadar sayarak başlangıç pozisyonuna dönün. Bu işlemi 10 x 3 set halinde tekrarlayın. (10'ardan 3 kere tekrarlanacak. Tekrarlar arasında 1-2 dakika dinlenebilirsiniz.)


2. Hareket:


bacak inceltme nasil 2
Bacaklar birbirine yapışık olacak şekilde parmak uçlarınızla kalkın. (Bu aşamada zorlanırsanız sırtınızı duvara yaslayabilirsiniz.) Daha sonra 3'e kadar sayarak yavaşça dizlerinizi kırın. Sonra yine 3'e kadar sayarak başlangıç pozisyonuna dönün. Bu hareketi de 10 x 3 set şeklinde tekrar edin.


3. Hareket:


bacak inceltme nasil 3
Ayak uçları karşıya bakacak şekilde bacaklarınızı omuz genişliğinde açın. Diz seviyesinin üzerine bacaklarınızın arasına ufak plastik yop ya da havlu koyun. Top ya da havlu düşmeyecek şekilde 2'ye kadar sayarak yavaşça aşağı hareket edin. 1 saniye bekledikten sonra yine 2'ye kadar sayarak başlangıç pozisyonuna dönün. 10 x 3 set şeklinde tekrarlayın.


4. Hareket:


bacak inceltme nasil 4
Ayakları omuz genişliğinden biraz daha geniş açın. Ayaklarınız dışa doğru baksın. Dambılı alın ve karın bölgesinde dik bir şekilde tutun. (Dambıl yerine 2.5 Lt içi dolu pet şişe de kullanabilirsiniz.) Vücudunuzu aşağı doğru hareket ettirirken aynı anda dambılı da omuz seviyene gelecek şekilde, dik pozisyonu bozmadan 2'ye kadar sayarak yukarı doğru kaldırın. O seviyede 1 saniye bekledikten sonra aynı hareketin tersini yaparak, yine 2'ye kadar sayarak başlangıç pozisyonuna dönün. 10 x 2 set şeklinde tekrar edebilirsiniz.


5. Hareket:


bacak inceltme nasil 5
Yere uzanız, dizlerinizi kırın ve ayak tabanlarının mümkün olduğunca yere basıyor olmasına dikkat edin. Dizlerinizin arasına lastik top ya da katlanmış havlu alıp 30 saniye boyunca lastik topu ya da havluyu dizlerinizin arasında fazla sert olmadan sıkın.
10 saniye kadar dinlendikten sonra tekrar devam edin. Bu sıkma hareketini 5 defa uygulayın.

Egzersizlere birlikte gün içinde mutlaka yürüyüş ve / ve ya koşu yapmaya çalışın.
Tatlı ve meyvelerinizi azaltın ve akşam değil de gündüz saatlerinde gün içinde tüketin.
Tok bir şekilde uyumayın.
Öğünlerinizde protein olan gıdalar almaya özen gösterin. Kahvaltıda yumurta, peynir. Diğer öğünlerde de haşlanmış et ve ya ısgara çeşitleri gibi...






Son düzenleyen ahmetseydi; 21 Aralık 2016 15:12
fadedliver
6 Eylül 2009 14:58   |   Mesaj #2   |   
fadedliver - avatarı
Ziyaretçi
Bu yaz mini etekler çok moda. Bu da demektir ki bacaklarınızın güzel görünmesi gerekiyor. Egzersizleri hazırlamak bizden yapması sizden!


Sponsorlu Bağlantılar

Havalar bir türlü ısınmadığından minileri de iyice unuttuk. Oysa modacılara bakılacak olursa mini etekler bu yazın olmazsa olmazları arasında yer alıyor. Tabii mini etek giymenin herkesin harcı olmadığını düşünerek yıldızların ya da mankenlerinki gibi incecik bacaklarınız olmadığından yakınabilirsiniz. Ancak yaza kadar bacaklarınızı mini eteklere hazırlamanız mümkün.

Yüksek yoğunluklu ve güçlendirici etkisi olan egzersizler bacaklarınızı formda tutmak için en ideal yoldur. Ancak bu egzersizleri her gün yapmanız da şart.

Eğer bacaklarınız kalın ve kısaysa uzayıp giden bacaklara özenmenin pek bir anlamı yoktur. Ancak çalıştırdığınız takdirde bacaklarınızı şekle sokmak da mümkün.

Yüzme bisiklet ve yürüyüş hem yağ yaktıkları hem bacakları ve popoyu sıkılaştırdıkları hem de bunları vücudu kalınlaştırmadan yaptıkları için en ideal sporlardır. Bunun yanı sıra rollerblade de basen ve bacakları çalıştırdığından son derece etkilidir.

Bacaklarınızın 3 hafta kadar kısa bir sürede sıkılaşmasını istiyorsanız bu hareketleri haftada en az 3 kez yapın. Belli sayıda setler yapmak yerine artık devam edemeyecek kadar çok yorulana değin tekrar ederek hareketlerin etkisini artırabilirsiniz.

Baldırları şekillendirmek için
Bacaklarınızı 90 cm kadar açın ayak parmak uçlarınız dışarı baksın ellerinizi kalçalarınıza koyun. Üst bacaklarınız yere neredeyse paralel olana dek dizlerden kırın. Daha sonra elinizden geldiğince çok parmak ucuna kalkıp inin. Bu bacaklarınız için mükemmel bir egzersizdir ve baldırlarınızı da inceltir.

Bacaklarınızın iç kısımlarını inceltmek için
Sağ yanınız üzerine yatın ve sol bacağınızı sağ bacağınız üzerine atarak önünüzde durmasını sağlayın. Daha sonra sağ bacağınızı uzatarak yerden yavaşça 30 cm kadar kaldırın. Bunu yaparken sağ bacağınızı dizden hafifçe kırık tutun. Hareketi yaparken bacağınızın iç kısmındaki kasları kullanmaya özen gösterin. Daha sonra bacağınızı yavaşça indirin. Zaman içerisinde hafif ağırlıkları da egzersize katabilirsiniz.

Sıkı dizler için
Bacaklarınızı omuz genişliğinde açarak ellerinizi kalçalarınız üzerine koyun. Sol bacağınızla ileri doğru elinizinden geldiğince uzun bir adım alın. Daha sonra dizden krın. Böylece sol üst bacağınız yere paralel ve sol diziniz de tam olarak ayak bileğinizin üzerinde olacaktır. Başlangıç pozisyonuna dönrerek sağ bacakla tekrarlayın. Bu egzersiz diz bölgesinde biriken inatçı yağ rezervlerini küçültür.

Bacaklarınızın dış kısımlarını inceltmek için
Sağ yanınız üzerinde yatarak bu bacağı 45 derecelik bir açıyla kırın. Yukarıda kalan bacağı ayağınızı gergin tutmaksızın önünüze doğru uzatın. Sol elinizden destek alarak ağırlığınızı öne doğru verin. Daha sonra bacağınızı yavaşça yukarı kaldırarak 2 sayı sayın ve gene 2 sayı sayarak yavaşça indirin. Bunu tekrar edebileceğiniz kadar tekrar edin.

Üst bacaklarınızı inceltmek ve sıkılaştırmak için
Bir duvarın önünde duvardan yaklaşık 60 cm kadar uzak durun. Sırtınızı duvara dönün ve sanki bir sandalyeye oturacak gibi vücudunuzu alçaltın. Sırtınızı dik tutarak üst bacaklarınız yere paralel olana değin çömelin. Bacaklarınız iyice yorulana kadar pozisyonu koruyun. Bu hareketle bacaklarınızdaki tüm üst kasları da çalıştırmış olursunuz.
Son düzenleyen Safi; 16 Nisan 2016 02:40
Daisy-BT
1 Aralık 2009 00:46   |   Mesaj #3   |   
Daisy-BT - avatarı
Ziyaretçi
Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

çok kalın ne ypmam gerekiyor

Doğru bir beslenme programıyla birlikte ve düzenli olarak bacaklarınıza özel egzersiz yaparak, bacaklarınızın inceltebilirsiniz. Bunun için sizin özelliklerinizi bilecek ve takip edecek bir uzmanla ilişki kurmanızı öneriri. Her diyet ya da her eksersiz herkese uygun değildir.
Misafir
11 Kasım 2012 15:04   |   Mesaj #4   |   
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
merhaba.boyum 1,70 ,kilom 71,20 yaşında bir bayanım.ortalama 9 yıllık lisanslı TEKWONDOcuyum. fakat son iki yıldır periyodik olarak antrenmanlara katılmıyorum.2 senedir düzenli olarak haftada bir gün üniversitenin BİSİKLET TURLARIna katılıyorum.ki bu turlar asfalt değil arazi turları. ayrıca haftada 1-2 günlük AEROBİC-STEP kursuna gidiyorum.Fiziki olarak orantılı iri kemikliyimMsn Happybaldırlarım oldukça bana büyük ve kaslı geliyor. eşofman altı tercihlerimde hep uzun oluyor.baldırlarım ne sporcu nede bayan baldırı gibi sanki erkek baldırıMsn Happybu iri ve kaslı görünümden nasıl kurtulabilirim?
21 Aralık 2016 15:11   |   Mesaj #5   |   
ahmetseydi - avatarı
SMD Je Taime
Bu mesaj 'en iyi cevap' seçilmiştir.
Kadınların önemli problemlerinden olan bacak ve baldır ölçüleri, evde uygulanabilen basit egzersizlerle istenilen ölçülere rahatlıkla gelebilir. Aşağıdaki egzersizleri düzenli olarak yaptığınızda baldır ve bacaklarınızın sıkılaştığını ve inceldiğini göreceksiniz. Egzersizlerin haricinde beslenmeye de dikkat etmek gerekiyor. Günde en az 2 lt. su tütketmek hem yağ yakmanızı hem de metabolizmanızı hızlandıracaktır. Normal ekmek yerine tahıllı ekmek tercih edin. Akşamları fazla ağır yemekler yemeyin, pirinç yerine bulgur tercih edin gibi ufak pehrizler toparlanmanızı hızlandıracaktır.

Not: Hareketleri yaparken çok aç ya da çok tok olmayın ve hareketleri usanmadan hergün istediğiniz saatlerde tekrarlayın. Günde en fazla 20 dakika ayırmanız yeterli olacaktır.
Sponsorlu Bağlantılar


1. Hareket:


bacak inceltme nasil 1
Ayakları omuz genişliğinden biraz daha geniş açın. Ayaklarınız dışa doğru baksın. Duruşu bozmadan yavaş yavaş (3'e kadar sayarak) oturma pozisyonuyla aşağı hareket edin. Bu pozisyonda bir saniye kalın ve yine 3'e kadar sayarak başlangıç pozisyonuna dönün. Bu işlemi 10 x 3 set halinde tekrarlayın. (10'ardan 3 kere tekrarlanacak. Tekrarlar arasında 1-2 dakika dinlenebilirsiniz.)


2. Hareket:


bacak inceltme nasil 2
Bacaklar birbirine yapışık olacak şekilde parmak uçlarınızla kalkın. (Bu aşamada zorlanırsanız sırtınızı duvara yaslayabilirsiniz.) Daha sonra 3'e kadar sayarak yavaşça dizlerinizi kırın. Sonra yine 3'e kadar sayarak başlangıç pozisyonuna dönün. Bu hareketi de 10 x 3 set şeklinde tekrar edin.


3. Hareket:


bacak inceltme nasil 3
Ayak uçları karşıya bakacak şekilde bacaklarınızı omuz genişliğinde açın. Diz seviyesinin üzerine bacaklarınızın arasına ufak plastik yop ya da havlu koyun. Top ya da havlu düşmeyecek şekilde 2'ye kadar sayarak yavaşça aşağı hareket edin. 1 saniye bekledikten sonra yine 2'ye kadar sayarak başlangıç pozisyonuna dönün. 10 x 3 set şeklinde tekrarlayın.


4. Hareket:


bacak inceltme nasil 4
Ayakları omuz genişliğinden biraz daha geniş açın. Ayaklarınız dışa doğru baksın. Dambılı alın ve karın bölgesinde dik bir şekilde tutun. (Dambıl yerine 2.5 Lt içi dolu pet şişe de kullanabilirsiniz.) Vücudunuzu aşağı doğru hareket ettirirken aynı anda dambılı da omuz seviyene gelecek şekilde, dik pozisyonu bozmadan 2'ye kadar sayarak yukarı doğru kaldırın. O seviyede 1 saniye bekledikten sonra aynı hareketin tersini yaparak, yine 2'ye kadar sayarak başlangıç pozisyonuna dönün. 10 x 2 set şeklinde tekrar edebilirsiniz.


5. Hareket:


bacak inceltme nasil 5
Yere uzanız, dizlerinizi kırın ve ayak tabanlarının mümkün olduğunca yere basıyor olmasına dikkat edin. Dizlerinizin arasına lastik top ya da katlanmış havlu alıp 30 saniye boyunca lastik topu ya da havluyu dizlerinizin arasında fazla sert olmadan sıkın.
10 saniye kadar dinlendikten sonra tekrar devam edin. Bu sıkma hareketini 5 defa uygulayın.

Egzersizlere birlikte gün içinde mutlaka yürüyüş ve / ve ya koşu yapmaya çalışın.
Tatlı ve meyvelerinizi azaltın ve akşam değil de gündüz saatlerinde gün içinde tüketin.
Tok bir şekilde uyumayın.
Öğünlerinizde protein olan gıdalar almaya özen gösterin. Kahvaltıda yumurta, peynir. Diğer öğünlerde de haşlanmış et ve ya ısgara çeşitleri gibi...






Hızlı Cevap
Mesaj:



Bu sayfalarımıza baktınız mı
paneli aç