Arama

Nasıl kurt adam olunur? - Sayfa 2

En İyi Cevap Var Güncelleme: 5 Gün Önce Gösterim: 234.133 Cevap: 14
misafir - avatarı
misafir
Ziyaretçi
19 Aralık 2013       Mesaj #11
misafir - avatarı
Ziyaretçi
Merhaba arkadaşlar bunu inanmayanlar inanmasın ben bir gün arkadaşımla geziniyorduk arabayla yanlış yola sarpıp ormana gittik kurt çıktı önümüze az daha çarpıyorduk ama biraz çarptık yanına gittik arkadaşımla yaralanmıştı bizde arabanın arkasına alalım dedik bi anda uyanı verdi arkadaşımı ısırdı ben canımı zor kurtardım şuan arkadaşımı arıyorum ama cesetini görmedim birazdaha ormanda gezindim kurtu gördümde arkadaşımı görmedim uluma sesi duydum kaçtım yarın sabah kalktımda ormana yine gittim arkadaşımı üstü yoktu bende uyandırdım onu eve giderken yine bizim yerde donulay oldu arkadaşımın kaşınmaya başladım ne dediklerimizi göstereceğim: -ben:hayrola niye çok kaşıyon sinekmi ısırdı dedim oda
-sinek evet
Sponsorlu Bağlantılar
bir süre sonra arkadaşımın canı acımaya başladı ben:
-noluyor sana be arkadaş !dedim yine oda
-bilmiyorum(kükrer)
-noluyor lan kurt adam şakası yapma gine gerçek değil ege
iyice işinden çıktı beyler adam üstünü yırtmaya başladı bende arabayı durdurdum çok konuştuk indikten sonra anlatayim:
-abi sana noluyor
-bilmiyorum
elini ısırmış kurt onu gördüm
-elinde niye yara var
-kurt ısırdı işte
-tmm
-abi sana noluyor kükremeye başladın ben gidiyorum
tam arabaya binerken beyler saldırdı nesmen bende gerçek sanmıyordumda nasıl bişeymiş hikayeyi anlatayım birazdaha
-abiiiii noldu sana beee hem tüylerin çıktı tırnakların çıktı ağzındaki köpek dişler bile büyüyor eyvahh ben kaçimm
-yardım...........
yardım diyerek biyanda bayıldı sonra dedim gibi giderken arabaya saldırdı
bende ne yapayım arabada gümüş bıçak varda aldım onu tam batırcaken onu tanıdım arabadan indim ama beni tam yiyeceken bıçağı saplayamadım benim ısırdı ama öldürmedi içinde hayla iyilik olduğunu biliyordum ama ben napacağımı bilmiyorum geceleri ve sabahları bazen yeşil göre biliyorum ama artık bazenleri canım acıyarak değişiyorum hmm garip fazla hatırlamıyorum benden bukadar arkadaşlar bu gerçektir bende inanmıyordum ama inandım şuan bay
NMTHorrible - avatarı
NMTHorrible
Ziyaretçi
22 Haziran 2014       Mesaj #12
NMTHorrible - avatarı
Ziyaretçi
Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

Ya BıRakın ALLah ASkına KuRt ADam Ve VampiR KoLay İŞ DeğiL VampiR OLmak İStioSanız VampiR Sizi ISıRıp SonRaz Size KenDi Kanını İçiRmeSi GeRekio KuRt ADam OLmak İStiyoRSanız DoLunayDa BiR KuRt ADam TaRaFınDan ISıRıLmanız GeRekio EğeR Tabi Sizi ÖLDüRebiLiRLeRDe PaRcaLayabiLiRLeRDe Ve BunLaR Çocuk Oyuncağı DeğiL CeSaRet GeRektiRiR

Kardeş sen kafayımı yedin ? çok fazla daren shan okumuşsun. Vampirlik aslında VC17 virüsüdür. Vede öyle güneşte ölme - elmas gibi parlama gibi şeyleri yoktur.
Öncelikle güneşte rahatsız olursunuz doğru. VC17 virüsü olan kişiler dahada hassastırlar. öyle 10 km öteyi duymaktan bahsetmiyorum normal bir insan 75 derece ile görüyorsa mesela VC17 virüsüne sahip kişiler 85 -90 derece açı ile görürler.
Sponsorlu Bağlantılar
aynı zamanda öyle ölümsüzlük filan yok. Sadece kanları daha hızlı hareket ettiğinden fiziksel yara alan yerlere kan daha çabuk nüfuz eder ve oranın kabuk bağlamasını hızlandırır. Bu yüzden normalin aksine daha az mikrop kaparız. Öyle direk iyileşme yok gene o kabuk orayı bağlar.
Aynı zamanda VC17 Vİirüsüne yakalanan kişilerin vücutları daha bi hızlı toksit maddeleri vücuttan uzaklaştırır bu yüzden kanser türü iç hastalıkların olması daha az rastlanan durumdur. hiç rastlanmaz değil. Normal birinde %70 varsa VC17 virüsüne sahip insalarda %65 dir.
Bide bi enzimin daha az salgılanmasını sağlıyordu. Bu nedenle ötürü normal bir insan 30 dk kosunca nefes nefese kalıyorsa VC17 virüsüne sahip kişiler 45 dk sonra nefes nefese kalıyor gibi. daha zor yoruluyorlar. Bazı yerelr diyor ki yorulmuyorlar işte ne bilyiim 7 kat güçleniyolar veya işte maks 600 yıl yaşıyolar filan onların akıl sağlığı yok...
Güneş alerji etkis yapıyor ama öldürme durumu yok en fazla nefes darlığı çekerler boğazlarında kabarcıklar belireceği için.
He bu arada refleksleri daha hızlı algıları geliştiği için ama öyle filmlerdeki adamlar gibi olmayı beklemeyin işte 1 , 2 saniye daha hızlı tepki verebiliyorsunuz. Bu arada kan arzusu olayını bilmiyorum ama öyle aşırı uzayan köpek dişi filanda yok.
He bide bazı yerler yazıyor tarantula yarasayı ısırır ve yarasa sizi ısırırsa VC17 virüsüü kaparsınız.Bunu denemeye kalkarsanız direk tahtalı köy. Amerikadaki bir ormanda bulunan bir tarantula cinsi vardı ismini unuttum. Orada sadece melez tarantulaların kesesinde bulunan bir virüs bu. Eğer direk onu ısırtırsanızda o tarantulanın zehri sonucu gene tahtalı köy. yarasa olayı bildiğiniz o dönüşme ile alakalı filan değil. Yarasanın kanındaki bir madde tarantula zehrinin panzehiri filanmış herhalde. Eğer bu zehri yarasanın herhangi bir damarına enjekte ederseniz bu kandaki panzehir o zehri etkisi kılıyormuş ve sadece virüs olduğu söyleniyor. Ama o virüs yarasada bir değişiklikte yapabilir yani yarasa kuduz olabilir, saldırganlaşabilir. o yarasa eğer sizi ısırırsa virüsün size gececeği söyleniyor emin değilim ama diğer sitelerdeki gibi gidip boynunuzdan ısırtırsanız gene sonuç tahtalı köy. He bu virüs alerjik bir olay doğurup sizi felç filanda edebilir tabii. Bukadar olumsuzluk içinde size sadece birazcık refleks, daha zor yorulma vs sağlıyor değer derseniz gidin deneyim. Melez tarantulayı bulmanız lazım önce. He bu arada virüs etkisizde çıkabiliyormuş eğer o yarasanın sizi ısırması uzun sürerse virüs kanda yok olup gidiyormuş. sonra gidip ısırttım virüs var diye mal bir deney yapıp ölmeyin. Gerçi insan psikolojisi bulaşmadığı halde adam vampirim diye kesintisiz 6 saatte koşabilir heç belli olmaz.
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
22 Temmuz 2018       Mesaj #13
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
san nsaıl hissetiğimi söyleyeyim şaka yapma lütfen gümüşü sevmem ellmem dolunaydada kendimi garip hisstediyom dişlerim kaşınıyo gece acıkıyorum et i çok severim sebze dyerim ama sevmem bazende heryerim ağırır değişiyo gibi yani ben kurt muyum (inşallah öyleyimdir ve alpha yımdır)
OyunEvi_YT - avatarı
OyunEvi_YT
Kayıtlı Üye
1 Hafta Önce       Mesaj #14
OyunEvi_YT - avatarı
Kayıtlı Üye
karşim maalewsef deilsin ama vampirsin VC17 var sende et kan koktuğundan seviyon
Claptone - avatarı
Claptone
Kayıtlı Üye
5 Gün Önce       Mesaj #15
Claptone - avatarı
Kayıtlı Üye
Kurt adam olmak için en basit gerekler ;
1. Bol kıl
2.kurt kulakları (oyun magazasından alınır ) yada Kürt kafa maske
3.keskin dis (oyuncağı var )


Daha basiti kurt adam kostümü Msn Grin Msn Grin Msn Grin
Hızlı Cevap
Mesaj:

Benzer Konular

6 Nisan 2013 / güçlü Cevaplanmış
19 Kasım 2018 / Misafir Cevaplanmış
6 Aralık 2016 / hassasadam Forum Oyunları
6 Ocak 2015 / Misafir Soru-Cevap
1 Temmuz 2013 / Misafir Soru-Cevap