Arama

MsX'te Gelecek Zaman - Sayfa 3

Güncelleme: 5 Eylül 2014 Gösterim: 26.614 Cevap: 55
Silent - avatarı
Silent
Ziyaretçi
25 Mart 2007       Mesaj #21
Silent - avatarı
Ziyaretçi
Msn GrinMsn GrinMsn GrinMsn Grin Komiksiniz...

Sponsorlu Bağlantılar
Ben 10 yıl sona ne olurum bilmiyorum ama inşallah iyi birşey olurum Msn Happy
P.u.S.u - avatarı
P.u.S.u
Ziyaretçi
25 Mart 2007       Mesaj #22
P.u.S.u - avatarı
Ziyaretçi
ben 10 yıl sonra inş.. iyi bir makina mühendisi olurum .. .
Sponsorlu Bağlantılar
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
27 Mart 2007       Mesaj #23
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
RRS-SmyRnA'nın yiğeni hesabı ele geçirmiştir seneler sonra;

-Halaaaaaaaaaaaa burda bi teyze var seni soruyor bi başlık varmış arşivde bulurmuymuş eski günleri yad edecekmiş...Msn Grin

-Halaaaaa neden herkesin nick ismi jr ile başlıyorMsn Grin

-Halaaaaa 15 sene öncesinin arşivleri duruyormudur?????

RRS-SmyRnA: güzelim,prensesim kurcalama yicen şimdi banı görücenMsn Grin

Hep birlikte sağlıkla,huzurla nice neşeli günlere...hepimiz bir zincirin halkalarıyız...seneler sonra yine bir gece yarısı görüşmek dileğiyle
Msn Happy
AlCoLiC - avatarı
AlCoLiC
Ziyaretçi
31 Mart 2007       Mesaj #24
AlCoLiC - avatarı
Ziyaretçi
Eyvahh böle konu olarmı yauff on yıl sonrAsında ben kesin bii 99 nick değişmiş olurum o zamanki nickimi şimdiden kestirmek güç oluo ama inş olur ya güselde olar hani baya komik olurr ben senin ufaklıgını bilirdim deriiz cocuklara artıkk Msn Grin muhahah harbiden sabah sabah güldürdünüüüz Benii Msn Grin
NiliM - avatarı
NiliM
Ziyaretçi
31 Mart 2007       Mesaj #25
NiliM - avatarı
Ziyaretçi
10 yıl sonra kim öle kim kala ama kalanarın MsX devam etirmelerinin temennisindeyim.
BLacK_HawK - avatarı
BLacK_HawK
Ziyaretçi
31 Mart 2007       Mesaj #26
BLacK_HawK - avatarı
Ziyaretçi
ben 10 yıl sonra hatunu almışım yanıma tanıştırıyom hatun bak bu Noranynn kızı JrNoraynn bu ufak Thinker şu Smyrnanın şair oğlu falan vay be ne garib olur du brrrr
Allah hepinize uzun ömürler versin
mc_yamur - avatarı
mc_yamur
Ziyaretçi
22 Nisan 2007       Mesaj #27
mc_yamur - avatarı
Ziyaretçi
10 yıl sonra 25 yadsında olcam ıyy irenç Msn Grinama ins bilgisayar mühendisi olarak meleketime dünüyo olurumMsn GrinMsn Grin
caner gözübüyük - avatarı
caner gözübüyük
Ziyaretçi
22 Nisan 2007       Mesaj #28
caner gözübüyük - avatarı
Ziyaretçi
yıllardır bu siteye üyeyim bi administratör olamadıım. Msn Cry Msn Cry Msn Cry
belki bizim ufaklık ollur. zamane çocuklarıı çok zekiii cannımmm
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
30 Nisan 2007       Mesaj #29
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
şifrem neydi benim ya Msn Confused uye adıda yanlıs dıo bu Msn Confused of yıne unuttum bak goruomusun..

evladım gel bak suna yıne acılmıo yada ben acamıorum artık..

suralarda bı RRS vardı oyle hatırlıyorum ama o nekı alla alla neden yazmısım acaba Msn Grin

bak gordun mu 10 yıldır ugras cabala ama hala senı msx uyesı olarak bıraksınlar.. Msn GrinMsn Grin

yeter pes ben artık gıdıyorum Msn Grin

MYDMR - avatarı
MYDMR
Ziyaretçi
4 Haziran 2007       Mesaj #30
MYDMR - avatarı
Ziyaretçi
aşkımla msxde tanıstım.bu yüzden ilerde cocuklarıma ilk yuvamız olan msxten mutlaka bahsederim.bi güsel üye yaparım onları.ben,eşim,cocuklarım hepberaber takılırız msxeMsn GrinD:

Benzer Konular

5 Ekim 2014 / Misafir Soru-Cevap
18 Şubat 2015 / kompetankedi Forum Oyunları
11 Şubat 2015 / Misafir Cevaplanmış
13 Ağustos 2013 / nzlgl_375 Arşive Kaldırılan Konular