Cevap Yaz Yazdır
En İyi Cevap Var|Gösterim: 37.647|Cevap: 32|Güncelleme: 7 Ocak 2013

MSN'de kameralı görüşme yaparken ses gitmiyor, neden olabilir?

16 Aralık 2008 21:53   |   Mesaj #1   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Arkadaşlar MSN den kamera ile görüştüğümde benim sesim mikrofondan gitmiyon.Ancak yine kendi bilgisayarımdan müzik açtığımda veya bilgisayar içinden bir ses geldiğinde karşı tarafa gidiyor.Donanımları,Driverleri ve Msn yi yeniden silip yükledim.Arızayı bulamadım.Yardımcı olurmusunuz.Teşekkürler.
EN İYİ CEVABI Blue Blood verdi
Ses ayarlarınızdan ayarlamanız gerekmektedir.
Mikrofon ayarlarını değiştirin.
Sponsorlu Bağlantılar
Blue Blood
16 Aralık 2008 22:48   |   Mesaj #2   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Bu mesaj 'en iyi cevap' seçilmiştir.
Ses ayarlarınızdan ayarlamanız gerekmektedir.
Mikrofon ayarlarını değiştirin.
Misafir
21 Aralık 2009 10:37   |   Mesaj #3   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi

msn görüntülü görüşme

msn de görüntülü görüşme yaparken yaklaşık 3dakika görüşünce karşı tarafın sesi kesiliyo. bilmiyorum doğru yeremi yazıyorum.beni bilgilendirirseniz memnun olurum.Saygılar
Misafir
23 Aralık 2009 20:13   |   Mesaj #4   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
msn den sesim gıtmıyor needen
users
26 Aralık 2009 22:38   |   Mesaj #5   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi

live msn de mıcrofon sorunu..

Arkadaslar messenger da goruntulu konusma yapmak ıstedıgımde mıcrofonum otomatik kendini sessize alıyor?
Karşı taraf ıletıyı kabul eder etmez hemen mıcro sessize dönüyor..
Daha sımdı format attim yıne aynı sorun devam etmektedir. Aşagıdakı vıdeoda derdımı anlatabılmısımdır inş bozuk ama sonuna kadar izlemenizi rica ediyorum..
Sponsorlu Bağlantılar

http://img97.imageshack.us/img97/8804/msn.swf
Misafir
29 Ocak 2010 21:01   |   Mesaj #6   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
mikrofonun sesi azalan arkadaş! mikrofon sesini en yüksek seviyenin bi altına getir olacaktı bendede öle oluyodu bunu denedim artık düşümüyo kendiliğinden!
arkadaşlar benin bi sorunum var msn de karşı tarafın sesi kesik kesik geliyor ndn olabilir cvplarınızı beqliyorum teşekkürler!
Misafir
6 Şubat 2010 23:00   |   Mesaj #7   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
msn den sesim gitmiyor aynı zamanda karşıdan ses geliyor
Misafir
6 Mart 2010 14:13   |   Mesaj #8   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
aynı sorun bendede yaşandı ama olmuyo
Misafir
14 Haziran 2010 21:40   |   Mesaj #9   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
msn den sesim gitmior ama onların sesi gelio acaba neden acilllll cevap yazın
Misafir
30 Temmuz 2010 15:52   |   Mesaj #10   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi

yoğumm lan bn aslınDa

bir akrabamla görüntülü kamerada konuşurken oonun sesi qeliyor ama bnmki gitmiyorr neden arkadaLar bbiiiri bi çözümü olan varmı;????????????????????????????????????????
Sponsorlu Bağlantılar
Cevap Yaz