Arama

Kendimi hiç iyi hissetmiyorum ne yapmalıyım? - Sayfa 2

En İyi Cevap Var Güncelleme: 8 Ağustos 2016 Gösterim: 31.300 Cevap: 21
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
11 Nisan 2012       Mesaj #11
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
çok mutsuzum..sevgilimle aramda kavga olunca herşey anlamsız boş geliyo..boş boş bakıyorum mücadele etmem için hiçbişey elimden gelmiyo..sadece ölmek istiyorum..onsuz yaşamak imkansız benim için..o kdar seviyorumki bu sevgi içimi sızlatıo resmen..beni ben yapan sadece oymuş..hayatımın tamamını ona ait hissediyorum..o olmayınca yanımda sahipsiz gibi üşüyorum..gözümde yaş damlamaya her an hazır..bu nasıl bir sevgi bana bunu anlatın.niye onunla kavgalı olduğmuzda ölmek daha iyi gibi geliyo....
Sponsorlu Bağlantılar
_EKSELANS_ - avatarı
_EKSELANS_
Kayıtlı Üye
30 Kasım 2012       Mesaj #12
_EKSELANS_ - avatarı
Kayıtlı Üye
Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

hiç iyi degilim hatta o kadar kötüyüm ki aklımdan her dk intihar düşüncesi geçiyo...mutsuzum,huzursuzumsürekli yalnız kalmk istiyorum,sürekli ağlamaklıyım,uyuyamıyorum uyudgumda sürekli uyanıyorum,cnm birsey yemek bile istemiyo bazen....ne yAPMLym neden böyleym?

birileriyle sohbet et,konuş,dertleş çok iyi geleceğini göreceksin....
Sponsorlu Bağlantılar
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
19 Ocak 2013       Mesaj #13
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

neden neyi niye yazıorum bilmiyorum ama bu aralar karmakarışıklardayım kndimi çok mutsuz herşeyden kopmuş bitap hissediyorum. bu aralar düşündüklerm konştuklarımdan çok farklı düşndüğümü söyleyemiyorum. yapmak istediklerimi yapamıyorum kendimi herşeye kısıtlıyorum. kndimle fazlasıyla kavga halndeym. sıkıntımın sebeplerini dışarda arıyorum. kndime acı çektrmekten başka bişi yapmıyorum. nasıl mutlu olacağımı biliyorum hissediyorum ama yapmıorm. sanırım herkez yaşamştr böle şeyler.insan kendi çığlıklarına kulaklarını kapatır mı? KAPATMIŞTIM!! ve ne yapmam gerekeni bilmiyorum kendimi hiç bu kadar çaresiz hissetmemiştim... ( sadece bi an geldi paylaşmak istedim duygularımı bu karamsarlıktn ne zmn kurtulurum bilmiorum ama hiç iyi ye gitmiyorum )

Beynini sessızlestır dıngınlestır kendine haksızlık yapma. Bu kadar da yüklenme. Zaman herşeyin ilacıdır diye boşuna dememısler. Unutma her şey senin isteğin doğrultusunda gerçekleşir. Ve bu kadar şeye karşı umursamaz olma. Bir kere beynini içinde bulunduğun durumun sebebine değil de sonuçlarına yoğunlaştır. Bu durumun sonucu zihinsel olarak seni koruduğu için butun bunları hissediyorsun. Yanı bedenen ruhen iyileşmeye musaıtsın. O yüzden sevin ve kendine haksızlık yapıp guzellesecek hayatına dıledıgın şekli ver. Evet tam zamanı şimdi. Unuma beynin herşeye müsait şimdi. Gülümse Msn Happy
_GüzelikMeleği_ - avatarı
_GüzelikMeleği_
Ziyaretçi
20 Ocak 2013       Mesaj #14
_GüzelikMeleği_ - avatarı
Ziyaretçi
Durumunuz vahim.Kendinizi psikolejik olarak mutsuzluga adamızsınız.Ve o ilaç size fazlasıyla fazla...O yüzden daha iyi bir psikolaga veya psikiyatire gidin...
Üzgün - avatarı
Üzgün
Ziyaretçi
1 Ekim 2013       Mesaj #15
Üzgün - avatarı
Ziyaretçi
Dersler Ve Okul Beni Çok Bunalttı Arkadaşlarımdan Sürekli Dışlanıyorum Herkes Bana Cephe Almış Bir Tane İyi ARkadaşım Yok Hepsi ARkadamn İş Çeviriyor Ve Nerdeyse 5 Senedir Böyle Hep Dışlanıyorum Dersler Ve Okul Zaten Ayrı Bir Bela Napmalıyım LÜtfen YArdım Edin Dayanacak Gücüm Kalmadı ARrtıkkkkk :'(
Kagan - avatarı
Kagan
Ziyaretçi
31 Mayıs 2014       Mesaj #16
Kagan - avatarı
Ziyaretçi
Sanırım bu benım ıcın umut ısıgı olduMsn Happy
pelin3886 - avatarı
pelin3886
Ziyaretçi
1 Haziran 2014       Mesaj #17
pelin3886 - avatarı
Ziyaretçi
Bence bu tür sorunu olan ve sorunu epeydir devam eden biriyseniz, önce bir sağlık merkezinde sorununuzu anlatın, vücut ve ruhsal olarak incelemeden geçin. Kendi kendinize asla ilaç kullanmayın. Bir arkadaşın dediği gibi daha sosyal olmaya, kendinizi iyi ve kötü yanlarıyla kabul etmeye çalışın. Kendinizi yeteneğiniz ve isteğiniz doğrultusunda, işiniz ya da okulunuz dışında bir başka faaliyete yönlendirin.
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
16 Ekim 2014       Mesaj #18
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Hayattan soğudum . Maç yapıyorum zevk almıyorum . Ders eğlenceli benim için ama artık o da iyi gelmiyor ruh halim gergin . Birine dedim zamanında seni sevmiyorum kimseyle çıkmak da istemiyorum diye sonraki yıl sevmeye başladım . Söylediler ona sonra gidip ne olup bittiğini açıklayacağım zaman üzerime kumpas kurularak benim adıma ona çıkma teklifi edildi . Benim kankamdı sırlarımı bilirdi ona bir gün dedim ki ben kimseyle çıkmak istemiyorum demiştim . Çünkü bana biraz ayrı bakıyordu o zamanlar ben farklı bakıyordum o da öyle dedi sevsem bile çıkmıyacağım diye olay buydu 1.yalancılık çıkma teklifi ile oldu sonra eskiden sevmiyorum demiştim sonra sevdim . 2.yalancılık 3.yalancılık üzüldüğümü gören bazı arklar da seni sevmiyor o demişler 4.yalancılık buradan sonra gine seviyor oldu adım hiç bir şey yapmadan böyle 12 13 kere bu durumlara düştüm adım yalancıya çıktı . Kendime küstüm resmi olarak . Özgüven'im gitti hayattan soğudum biraz zevk alıyım diye 31 bile çektim ondan bile zevk almadım daha ne yapıyım bi önerin kızla konuşayım mı ? Böyle böyle diye sonucu ne olursa olsun adım temize çıksın diye yoksa akışına mı bırakıp özgüven almaya mı çalışıyım bi yardım edin ? Tavsiyelere açığım iyi/kötü
lixt1 - avatarı
lixt1
Ziyaretçi
27 Temmuz 2016       Mesaj #19
lixt1 - avatarı
Ziyaretçi
Her insanın hayatında kötü dönemleri vardır.Bende kötü dönemlerimden birini yaşıyorum.Bu yaşadığım en kötüsü olabilir.Ama herşeyden önce şükür etmek lazım daha kötüsü olabilirdi,hayatını kaybeden,engelli kalan insanlarımız var bunlar onları yaşarken bizim hayata küsmemiz doğru olmaz.Gelelim benim yaşadığım kötü duruma.Ben boksla ilgilenen biriyim ama öyle çok derin bir şekilde değil fakat antremanlarımı aksatmam.Çok da sokak kavgası yaptım hiç yenilmedim tabii bu övünülecek bir şey değil ve bu yaptığım kavgalar hep savunmaydı gidipte kimseye diklenmedim büyüklük taslamadım.Çünkü biliyordum birgün birinin canını yakarsam başka bir gün biride benim canımı yakar.Adalet ve haktan yana hareket etmeye çalıştım.20 yaşındayım,sabah bakkala giderken herifin biri hızlı bir şekilde motorla caddeden geçti bende kendimi birden geri atım çarpabilirdi bana.O anlık sinirle noluyo lan dedim.Adam motoru durdurdu daha sabahın körü.Kendimde değilim.Kaskı çıkardı bana mı dedin lan dedi ? Bende kavga çıkmasın diye yok abi sana demedim dedim.Zaten ayağımda parmak arası terlik yani kavga modunda değilim.Adam sinirle üstüme doğru yürüdü o kadar yaklaştıkı vurma mesafesine geldi bende bir anda paniğe kapılıp gard aldım ve yumruk atmaya yeltendim ama inanın benim gibi birinden o denli aptalca bir yumruk beklenmezdi.Yani kapasitemin belki de %30 zunu bile kullanmamıştım.Sanki o an bildiğim her şeyi unutup,bir anlık rahatlığa kapıldım.Yumruğum boşa çıktı herif beni aldı sağa sola salladı kafamı lamba direğine 2 kez vurdurdu.Anlım açıldı,burnum morardı şişti.Ve yere yığıldım.Adam motora atladı gitti.O kadar gururuma dokunmuştuki bu olay o kadar depresif bir hale soktu ki ne yapacağımı bilemedim.Aynaya baktığımda öfkelenmiştim işte o an gücüm gelmişti.Fakat adam yoktu.Adamı aradık bulduk ne kötü bir talihtir ki adam babamın arkadaşının oğlu çıktı tabii adamla biz birbirimizi tanımıyoruz.Ama aynı mahalledeyiz.Adam benden babamdan özür diledi.Adam 26-27 yaşındaymış ve o da dövüşcüymüş.Babamın elini öptü al abi kır kafamı dedi senin oğlun olduğunu bilsem yapmazdım dedi bizden özür diledi.Ama ben o adamla ringe çıkıp her şey hazır modda adam akıllı bir rövanş için kafamda düşünceler kuruyordum.Çünkü o darbeleri alacak adam değildim.Burun gitti iyice yamuldu,ameliyat olucam hemde estetik.Zaten iyi bir halde değildi burnum belki şimdi çok daha iyi bir yüze sahip olucam çok şükür tabii ki yinede.Masrafların bir kısmını adamın babası karşılayacak.Ama içimden yenilmek veya hazırlıksız yakalanıp yenilmek bana çok koymuştu.Şu an mahallede eminim herkes bu olayı konuşuyor çünkü burası böyle bir mahalle aa işte boksör diye takılan çocuk dayak yemiş.Sokak kavgası adamı böyle yapar eminim bu tarz cümleler arkamdan konuşuluyor.Durum bu yaşananlar böyle ne yapacağımı bilmiyorum.Bu yazıyı okuyan herkes farklı olacağı her türlü görüşe açığım.Hee bu arada adamla bir daha konuştum dedim senle bir daha kapışmak istiyorum ringde o da sen bana yaklaşamazsın bile dedi hemen indiririm dedi.Yara ala ala daha da güçlenirsin dedi.Ama şunu da biliyorum ki sağda solda şöyle dövdüm böyle dövdüm diye anlatmıştır.Bunu da biliyorum eminim yani.En içten şekilde yaşadıklarımı sizlerle paylaştım.Düştüğüm psikolojik ve fizyolojik durumu az çok tahmin ediyorsunuzdur...
zalım - avatarı
zalım
Kayıtlı Üye
3 Ağustos 2016       Mesaj #20
zalım - avatarı
Kayıtlı Üye
En güzeli temiz hava kafa dağıtmak için birebir.

Benzer Konular

4 Ağustos 2016 / Ziyaretçi Cevaplanmış
22 Mayıs 2014 / Misafir Soru-Cevap
31 Temmuz 2009 / NİLAY Soru-Cevap