Arama

Elim japon yapıştırıcısıyla yapıştı, nasıl çıkartabilirim?

Güncelleme: 22 Temmuz 2015 Gösterim: 21.385 Cevap: 9
Ziyaretçi - avatarı
Ziyaretçi
Ziyaretçi
2 Şubat 2009       Mesaj #1
Ziyaretçi - avatarı
Ziyaretçi
lütfen birisi yardım etsin,bir yeri yapıştırayım derken parmaklarım hep japon yapıştırıcısı oldu,çok sert hareket etmekte bile zorlanıyorum,nasıl çıkarabilirim...lütfen birisi yardım etsinnMsn Sad((((((((((((((
Sponsorlu Bağlantılar
Keten Prenses - avatarı
Keten Prenses
Kayıtlı Üye
2 Şubat 2009       Mesaj #2
Keten Prenses - avatarı
Kayıtlı Üye
elinize bulaştı ise bolca krem sürün, bir süre sonunda belli oranda yumuşuyor. Sonra tırnak-el fırçası ile fırçalayın. Biraz daha yıpratacak japonu. Su + tekrar krem
cilde yapıştığında sıcak su gevşemesine yardımcı olur..
Sponsorlu Bağlantılar
Quo vadis?
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
31 Ekim 2010       Mesaj #3
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
elinize japon yapıştıysa en kolay çözüm epinefrindir.epinefrini nerede bulucam diyorsanız BURUN SPREYLERİNİN içerisinde epinefrin hormonu vardır.ondan pamuk yoluyla yapışan tere sürün eliniz çözülecektir.
NeW_ADmİN - avatarı
NeW_ADmİN
Ziyaretçi
22 Temmuz 2011       Mesaj #4
NeW_ADmİN - avatarı
Ziyaretçi
Merhaba arkadaşlar,
Eğer talihsizce elinize Japon yapıştırıcısı sürdüyseniz şuna bir bakın: Elinizi vücut ısısnızdan daha yüksek ısılı bir suya koyun.Yapıştırıcıyı biraz yumuşatır.Sonra dişinizle,tırnak törpüsüyle veya bıçakla yapıştırıcıyı soyun. ( Yapıştırıcının yumuşadığından emin olun ve bıçak,törpü vs dikkatli kullanın. )Yumuşamadıysa nemlendirici kremleri deneyin.Sonra tekrar yapıştırıcıyı çıkarmaya çalışın.Eminim işe yarar. Msn Wink
*vücut ısısı 36.5 derecedir.



Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
1 Aralık 2011       Mesaj #5
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
sıcaksu, aseton, kremleme yumusatma sonra dikatlice soyma.. bunlardan başka çözüm yok
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
22 Mart 2015       Mesaj #6
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Söylediğiniz her yolu denedim asetonla butun spreyiyle veya sicak suyla... Maalesef hiç bir yol işe yaramadi kaliteli çıktı benim yapıştırıci Msn Grin başka bir önerisi olan var mıdır acaba?
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
25 Mart 2015       Mesaj #7
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
kolonya dökün diğer parmağınızla ayırmaya çalışın. fazla değil ya 5 dakkada cıkıyo Msn Happy tecrübeyle sabittir.
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
27 Mayıs 2015       Mesaj #8
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
kolanya dök yumusar sonra kazı Msn Grin
DEVİLEYESX - avatarı
DEVİLEYESX
Ziyaretçi
27 Mayıs 2015       Mesaj #9
DEVİLEYESX - avatarı
Ziyaretçi
Eliniz gibi görece olarak kaba cildinize japon yapıştırıcısı yapıştıysa, aseton içeren oje çıkarıcı sizin sorununuzu büyük ölçüde çözecektir.
Kaan254 - avatarı
Kaan254
Kayıtlı Üye
22 Temmuz 2015       Mesaj #10
Kaan254 - avatarı
Kayıtlı Üye
Eliniz gibi görece olarak kaba cildinize japon yapıştırıcısı yapıştıysa, aseton içeren oje çıkarıcı sizin sorununuzu büyük ölçüde çözecektir.

Oje çıkarıcısını kullanmadan önce, gerçekten aseton içerdiğinden emin olun. Çıkarıcı maddenin aseton içerdiğinden emin olmak için ürün etiketini okuyun; çünkü akrilik tırnakların popülerlik kazanması nedeniyle imalatçılar artık bu kimyasalı daha az kullanmaktadırlar.
Japon yapıştırıcısının elinize bulaştığı bölgeye 2-3 damla aseton damlatın.
Derinizi yapıştırıcıdan ayırırken, yavaşça hareket ederek ovun ve cildinizdeki yara bandını çıkarırkenki gibi çok dikkatli olun.
Bu işlemi dikkatli şekilde gerçekleştirmeniz gerekir, aksi taktirde derinizin yırtılması olasılığı vardır.
Aseton; cilt üzerindeki yağı da giderdiği için kullandıktan sonra
cildinizi sabunlu suyla yıkamanız ve cildinizi tazeleyerek kurumasını engellemek için el losyonu kullanmanız iyi olacaktır.
Özgürsem sürekli koştuğumdandır

Benzer Konular

28 Temmuz 2006 / Mystic@L Edebiyat
15 Ağustos 2011 / Misafir Edebiyat
21 Ocak 2014 / ekremsibel Soru-Cevap
28 Nisan 2009 / SDT Soru-Cevap
12 Ağustos 2012 / Misafir Soru-Cevap